abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 14:08:02 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221145206
quote:
Landelijke hittegolf is een feit
Het is inmiddels in De Bilt warmer dan 30 graden en daarmee is er officieel sprake van een landelijke hittegolf. Dat meldt het in De Bilt gevestigde KNMI.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221145207
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:07 schreef nostra het volgende:

[..]
Als je halverwege bent heeft het niet veel nut om om te keren.
Wilde een uurtje lopen maar was na 30min alweer thuis. Na 15min weer omgekeerd
pi_221145209
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:06 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ook een wijnkelder heb ik niet. En kleine raampjes valt ook tegen...

Wel heb ik een vadsige kadt die de hele dag geen reet uitvoert.
Is dus goed geïntegreerd in de Spaanse werkcultuur.

[ afbeelding ]
de leef
pi_221145224
Woonkamer 24, boven 20. Ik trek even een trui aan.

#teamairco
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:16:52 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221145278
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Jesus, op 16 graden? Fucking ijskast slaap je dan in :o
Geen moeite mee. In de winter met ramen open. Laat maar vriezen die bende.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221145308
37.1 :')
pi_221145343
Hoe lijken de onweersignalen na morgen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221145360
Morgen hier gewoon 10 graden warmer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:27:42 #84
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221145361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
37.1 :')
Lekker boeiend joh. Zwembadje in, niemand die jou wat maken kan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:27:43 #85
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145362
Spanningsdip net. Hopen dat de stroom niet uitvalt :X
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221145373
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef ACT-F het volgende:
Spanningsdip net. Hopen dat de stroom niet uitvalt :X
Een inspanningsdip, daar heb ik last van :')
pi_221145376
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef ACT-F het volgende:
Spanningsdip net. Hopen dat de stroom niet uitvalt :X
Welke regio?
pi_221145393
Op zulke momenten ben ik wel blij dat ik niet meer in mijn oude appartement woon. Oud fabriekspand met hele hoge ramen op het zuiden.

Daar was het met name boven niet uit te houden.
Nu 25 graden in de woonkamer. Boven wel een paar graden warmer.
A mind with a heart of it's own
pi_221145414
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef ACT-F het volgende:
Spanningsdip net. Hopen dat de stroom niet uitvalt :X
Oei, te hopen van niet :X
Twiddel
pi_221145497
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef Dven het volgende:

[..]
Lekker boeiend joh. Zwembadje in, niemand die jou wat maken kan
Denk je dat ik nu nog buiten kom. Zwembad of niet :P
pi_221145498
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef ACT-F het volgende:
Spanningsdip net. Hopen dat de stroom niet uitvalt :X
Omgeving Hoogkarspel toevallig?
blablablabla
pi_221145509
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:27 schreef Discombobulate het volgende:
Morgen hier gewoon 10 graden warmer.
Jullie noorderlingen hebben toch fijn geluk. :(
pi_221145514
Waar blijft de hitte? Gepiekt op 37.2, nu nog maar 36.7 :(
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 14:58:33 #94
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221145535
Dit was overigens het koudste moment van de dag :X

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:01:57 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221145561


Groot verschil straks in de nacht tussen noord en zuid
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 15:02:28 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221145564
Wel frisjes vandaag hoor
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221145569
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Groot verschil straks in de nacht tussen noord en zuid
Ik zit in geel O+
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:04:42 #98
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221145573


40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 15:05:25 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221145576
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:03 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik zit in geel O+
Ik lekker in oranje, hup Holland hup :B

-O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221145590
Laat het zaterdag aub meevallen omgeving Rotterdam. Festival dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')