Ik zit in groenquote:
RIP Eindhovenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
Het licht ging even uit en de noodstroom waar de pc op zit sprong gelijk aan. Ik zou de ventilator daar ook op kunnen aansluiten mocht dat nodig zijnquote:
Voor het overige deel van Nederland lijkt het mee te vallen. Alsnog wel bloedheet natuurlijk maar 35 graden hier is vergelijkbaar met gisteren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Genot. Sorry zuiderlingen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Groot verschil straks in de nacht tussen noord en zuid
Had ik met mijn post gisteren toch een beetje gelijk dat ik niet geloofde in het kaartje van gisterquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat de kleur niet schroeiend rood is. Gemiste kans.quote:
Niks van gemerktquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goor. Coteq als netbeheerder. In Oldenzaal is het al misgegaan vandaag.
Bohh die 41 in omgeving Dusseldorf. Geen idee of dat ook echt gehaald gaat worden, maar in de betonnen hel van het Ruhrgebiet lijkt dat me toch echt dikke ellende als je daar in een of andere oude plattenbau flat woont zonder airco met alleen maar overal beton om je heen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was er afgelopen maandag. Baustellen ohne Ende.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bohh die 41 in omgeving Dusseldorf. Geen idee of dat ook echt gehaald gaat worden, maar in de betonnen hel van het Ruhrgebiet lijkt dat me toch echt dikke ellende als je daar in een of andere oude plattenbau flat woont zonder airco met alleen maar overal beton om je heen.
[ afbeelding ]
Mietjequote:Op donderdag 25 juni 2026 14:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Denk je dat ik nu nog buiten kom. Zwembad of niet
Kaartje van gister zag er een stuk heftiger uit. Maar denk dat wel 40 halen op sommige plekkenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
Verdwaalde veertigers @:dick_laurent
[ x ]
In mijn woonplaats is momenteel ook een grote storing gaande, maar ik woon er net buiten.quote:
Ik vind Düsseldorf juist een mooie stad met veel groen en bomen vergeleken met andere Duitse steden. MAar inderdaad is het in die oude plattenbau dingen niet zo prettig met dat soort temperaturen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bohh die 41 in omgeving Dusseldorf. Geen idee of dat ook echt gehaald gaat worden, maar in de betonnen hel van het Ruhrgebiet lijkt dat me toch echt dikke ellende als je daar in een of andere oude plattenbau flat woont zonder airco met alleen maar overal beton om je heen.
[ afbeelding ]
Als ze nog langer blijven vergaderen blijft er weinig tijd voor voorbereiding voor dat code roodquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:36 schreef INViCTuS het volgende:
Verdwaalde veertigers, @:dick_laurent
[ x ]
quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:41 schreef lbosse het volgende:
[..]
Als ze nog langer blijven vergaderen blijft er weinig tijd voor voorbereiding voor dat code rood
Verdwaalde veertigers EYOOOOOOOOOOO!quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:36 schreef INViCTuS het volgende:
Verdwaalde veertigers, @:dick_laurent
[ x ]
En elk kwartiertje een hydration break voor de sponsors veiligheidquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Kennelijk hebben ze een goed werkende airco in de vergaderruimte.
Het is een gesponsord theewaterkransje. Gezien de gemiddelde leeftijd verwacht ik wel code rood:quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En elk kwartiertje een hydration break voor de sponsors veiligheid
De kleur van je ranja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:46 schreef DefKu het volgende:
Maar even voor mijn beeldvorming. Dan roepen ze code rood uit; en dan? Wat verandert het precies ten opzichte van code oranje?
Heb al een vaste installatie maar dit is wel een mooi apparaat en een uitkomst voor mensen die iets meer willen dan een standaard mobiele airco.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Elan het volgende:
Voor mensen die kloten met een mobiele airco je hebt tegenwoordig een split unit die mobiel is, mijn zusje heeft er eentje in haar bloedhete appartement en werkt prima (24 graden, normaal daar zo 30) . Verbruikt aanzienlijk minder stroom en is net zo stil als een ventilator.
Je hoeft niet te boren dus geen toestemming van de verhuurder of VVE dus dat is een bijkomend voordeel.
[ afbeelding ]
Wat de fack gebeurt er allemaal op deze foto.... ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een gesponsord theewaterkransje. Gezien de gemiddelde leeftijd verwacht ik wel code rood:
[ [url=https://cdn-s-www.estrepublicain.fr/ima(...)12134.jpg]afbeelding[/url] ]
Het is natuurlijk niet dat je dan ineens iets wel of niet mag, maar er wordt dan bijvoorbeeld serieuzer gewaarschuwd om daadwerkelijk binnen te blijven (ja, dat doen ze ook bij de zeldzame code rood voor een storm bijvoorbeeld). Het kan ook goed zijn dat het dan grote impact heeft op het OV, met sowieso aangepaste dienstregelingen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:46 schreef DefKu het volgende:
Maar even voor mijn beeldvorming. Dan roepen ze code rood uit; en dan? Wat verandert het precies ten opzichte van code oranje?
Er moesten diversiteitsdoelen gehaald worden om een zo een pluriform mogelijk gezelschap samen te stellen voor het bepalen van code rood. Dat is aardig gelukt.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat de fack gebeurt er allemaal op deze foto.... ?
I mean, waarom kijkt de ene helft naar links en de andere helft kijkt in de camera. werden er twee foto's tegelijk genomen of wat? En wie heeft die kraker uitgenodigd de voor de tv staat met een blik alsof ie net van de straat is geplukt en geen idee heeft wat ie daar nu staat te doen
In Frankrijk en vermoedelijk een andere tijd in het jaar, welteverstaan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er moesten diversiteitsdoelen gehaald worden om een zo een pluriform mogelijk gezelschap samen te stellen voor het bepalen van code rood. Dat is aardig gelukt.
Die komt om 3 uur snachtsquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:56 schreef summer2bird het volgende:
Nu nog een nl alert en de bingo kan af
JAAAAAquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:55 schreef Momo het volgende:
Mijn KNMI app zegt dat morgen een leuke oma langskomt
Met de melding dat de stroom eraf gaat en succes met je hittegolfbingo.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:56 schreef summer2bird het volgende:
Nu nog een nl alert en de bingo kan af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |