Ik zit in groenquote:
RIP Eindhovenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
Het licht ging even uit en de noodstroom waar de pc op zit sprong gelijk aan. Ik zou de ventilator daar ook op kunnen aansluiten mocht dat nodig zijnquote:
Voor het overige deel van Nederland lijkt het mee te vallen. Alsnog wel bloedheet natuurlijk maar 35 graden hier is vergelijkbaar met gisteren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
Genot. Sorry zuiderlingen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Groot verschil straks in de nacht tussen noord en zuid
Had ik met mijn post gisteren toch een beetje gelijk dat ik niet geloofde in het kaartje van gisterquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
Jammer dat de kleur niet schroeiend rood is. Gemiste kans.quote:
Niks van gemerktquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goor. Coteq als netbeheerder. In Oldenzaal is het al misgegaan vandaag.
Bohh die 41 in omgeving Dusseldorf. Geen idee of dat ook echt gehaald gaat worden, maar in de betonnen hel van het Ruhrgebiet lijkt dat me toch echt dikke ellende als je daar in een of andere oude plattenbau flat woont zonder airco met alleen maar overal beton om je heen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
Ik was er afgelopen maandag. Baustellen ohne Ende.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bohh die 41 in omgeving Dusseldorf. Geen idee of dat ook echt gehaald gaat worden, maar in de betonnen hel van het Ruhrgebiet lijkt dat me toch echt dikke ellende als je daar in een of andere oude plattenbau flat woont zonder airco met alleen maar overal beton om je heen.
[ afbeelding ]
Mietjequote:Op donderdag 25 juni 2026 14:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Denk je dat ik nu nog buiten kom. Zwembad of niet
Kaartje van gister zag er een stuk heftiger uit. Maar denk dat wel 40 halen op sommige plekkenquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
Verdwaalde veertigers @:dick_laurent
[ x ]
In mijn woonplaats is momenteel ook een grote storing gaande, maar ik woon er net buiten.quote:
Ik vind Düsseldorf juist een mooie stad met veel groen en bomen vergeleken met andere Duitse steden. MAar inderdaad is het in die oude plattenbau dingen niet zo prettig met dat soort temperaturen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bohh die 41 in omgeving Dusseldorf. Geen idee of dat ook echt gehaald gaat worden, maar in de betonnen hel van het Ruhrgebiet lijkt dat me toch echt dikke ellende als je daar in een of andere oude plattenbau flat woont zonder airco met alleen maar overal beton om je heen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |