abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 15:08:26 #101
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221145591
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:03 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik zit in geel O+
Ik zit in groen O+
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 15:08:44 #102
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221145594
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
RIP Eindhoven
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:09:30 #103
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Welke regio?
Goor. Coteq als netbeheerder. In Oldenzaal is het al misgegaan vandaag.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221145603
Ik zit een weekje in Blokzijl. Lekkere dag vandaag met een verkoelend briesje.
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:11:58 #105
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145607
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Oei, te hopen van niet :X
Het licht ging even uit en de noodstroom waar de pc op zit sprong gelijk aan. Ik zou de ventilator daar ook op kunnen aansluiten mocht dat nodig zijn :P
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 15:12:11 #106
284411 crew  heywoodu
pi_221145608
Prima overzichtje wel van code oranje/rood etc in allerlei landen. Het is niet bepaald alleen Nederland waar nu serieus wordt gewaarschuwd (logischerwijze).

https://www.bbc.com/news/articles/c79yvw3j114o
pi_221145609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
Voor het overige deel van Nederland lijkt het mee te vallen. Alsnog wel bloedheet natuurlijk maar 35 graden hier is vergelijkbaar met gisteren.
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:15:02 #108
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145624
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Omgeving Hoogkarspel toevallig?
Gelukkig niet. Dan zat ik zonder:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221145631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:01 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Groot verschil straks in de nacht tussen noord en zuid
Genot. Sorry zuiderlingen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221145635
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
Had ik met mijn post gisteren toch een beetje gelijk dat ik niet geloofde in het kaartje van gister
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:22:01 #111
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221145662
twitter

Dit is wel heerlijke wappie bait
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:23:22 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221145670
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:22 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dit is wel heerlijke wappie bait
Jammer dat de kleur niet schroeiend rood is. Gemiste kans.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221145683
quote:
86s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Goor. Coteq als netbeheerder. In Oldenzaal is het al misgegaan vandaag.
Niks van gemerkt :?
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 15:27:18 #114
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221145723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

40 plus nog wel op de kaarten voor morgen
Bohh die 41 in omgeving Dusseldorf. Geen idee of dat ook echt gehaald gaat worden, maar in de betonnen hel van het Ruhrgebiet lijkt dat me toch echt dikke ellende als je daar in een of andere oude plattenbau flat woont zonder airco met alleen maar overal beton om je heen.

  donderdag 25 juni 2026 @ 15:28:43 #115
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145750
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Niks van gemerkt :?
Dan zat je in het goede deel.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 15:29:07 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221145759
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:22 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dit is wel heerlijke wappie bait


:')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:29:47 #117
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145768
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Bohh die 41 in omgeving Dusseldorf. Geen idee of dat ook echt gehaald gaat worden, maar in de betonnen hel van het Ruhrgebiet lijkt dat me toch echt dikke ellende als je daar in een of andere oude plattenbau flat woont zonder airco met alleen maar overal beton om je heen.

[ afbeelding ]
Ik was er afgelopen maandag. Baustellen ohne Ende.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:31:51 #118
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221145773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:22 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dit is wel heerlijke wappie bait
NOOOO!!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:35:23 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221145782
Verdwaalde veertigers @dick_laurent

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:35:39 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221145783
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:51 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Denk je dat ik nu nog buiten kom. Zwembad of niet :P
Mietje :(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:36:10 #121
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221145784
Verdwaalde veertigers, @dick_laurent

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221145787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:35 schreef INViCTuS het volgende:
Verdwaalde veertigers @:dick_laurent

[ x ]
Kaartje van gister zag er een stuk heftiger uit. Maar denk dat wel 40 halen op sommige plekken
pi_221145789
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Niks van gemerkt :?
In mijn woonplaats is momenteel ook een grote storing gaande, maar ik woon er net buiten.
Soms kan je net geluk hebben


Ik vond deze, misschien wel handig komende dagen, dan zie je waar stroomstoring is en welke postcodes
https://www.enexis.nl/sto(...)content=%2fstoringen
Twiddel
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:38:07 #124
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221145792
Vandaag is eigenlijk gewoon heerlijk met dat windje.
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:38:21 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221145794
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:27 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Bohh die 41 in omgeving Dusseldorf. Geen idee of dat ook echt gehaald gaat worden, maar in de betonnen hel van het Ruhrgebiet lijkt dat me toch echt dikke ellende als je daar in een of andere oude plattenbau flat woont zonder airco met alleen maar overal beton om je heen.

[ afbeelding ]
Ik vind Düsseldorf juist een mooie stad met veel groen en bomen vergeleken met andere Duitse steden. MAar inderdaad is het in die oude plattenbau dingen niet zo prettig met dat soort temperaturen.

Copernicus EU deelde satellietbeeld van Brussel. Daar is ook heel goed te zien wat veel steen en beton doet :@

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')