Theo Hernandez moet een gigantische hoeveelheid belastend materiaal bezitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die verdediging wordt bij vlagen weggetikt door de B-keus van de fjordenneukers. Dat kan eigenlijk helemaal niet
Argentinië heeft pas een lollerroute.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongelofelijke lollerroute is dat.
Ook weer niet verrast als ze er direct uit liggen zometeen
Ja die liet ik buiten beschouwing. Dat gaat helemaal nergens over. Pas de eerste serieuze tegenstand in halve finale. Koekoek.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Argentinië heeft pas een lollerroute.
Messi moet winnen!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die liet ik buiten beschouwing. Dat gaat helemaal nergens over. Pas de eerste serieuze tegenstand in halve finale. Koekoek.
Daar kan je ten minste nog naar een indoor skihalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vandaag zijn we allemaal een beetje @:DeeBee
Je moet er wat voor over hebben om oliegeld binnen te harken in de zandbak.
Kwartfinale eventueel Portugal toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die liet ik buiten beschouwing. Dat gaat helemaal nergens over. Pas de eerste serieuze tegenstand in halve finale. Koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |