Argentinië heeft pas een lollerroute.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongelofelijke lollerroute is dat.
Ook weer niet verrast als ze er direct uit liggen zometeen
Ja die liet ik buiten beschouwing. Dat gaat helemaal nergens over. Pas de eerste serieuze tegenstand in halve finale. Koekoek.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Argentinië heeft pas een lollerroute.
Messi moet winnen!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die liet ik buiten beschouwing. Dat gaat helemaal nergens over. Pas de eerste serieuze tegenstand in halve finale. Koekoek.
Daar kan je ten minste nog naar een indoor skihalquote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vandaag zijn we allemaal een beetje @:DeeBee
Je moet er wat voor over hebben om oliegeld binnen te harken in de zandbak.
Kwartfinale eventueel Portugal toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja die liet ik buiten beschouwing. Dat gaat helemaal nergens over. Pas de eerste serieuze tegenstand in halve finale. Koekoek.
Maar ik heb wel alle wedstrijden gezien! En hardgelopenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:30 schreef Pino112 het volgende:
Slaapkamer afgekoeld van 29 naar 27.5, dit was echt een topnacht
Als Duitsland dat überhaupt al haalt. Ranzig slechte groepsfase, mogen van geluk spreken dat Ivoorkust zoveel kansen miste.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Halve finale Duitsland/Frankrijk/Nederland/Marokko
Zo op het oog heeft Nederland de minst gunstige match-up.
Kwartfinale Duitsland-Frankrijk is ook zoiets![]()
Jammer dat Iran het misschien gaat redden of juist niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, jammer van Iran.
Nieuw-Zeeland samen met Curaçao en Tunesië wel een sollicitatie voor het slechtste team van het WK.
Uruguay missen we in ieder geval niks aan
Dat ze niet wonnen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat Iran het misschien gaat redden of juist niet?
https://nos.nl/video/2620(...)-uitschakeling-op-wkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 03:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook nog Valverde gewisseld. Dit is vast de laatste dag van Bielsa als trainer, hij doet zijn bijnaam wel weer eer aan.
Uruguay is ondertussen ordinair aan het schoppen, goed potje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |