Dit, al heb ik in mijn poule Frankrijk wel laten winnen. Maar ja, die heb ik wel vaker fout, dus dat geeft wel goede hoop.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Noorwegen - Frankrijk, wat hoop ik dat Noorwegen wint.
Dan ontloopt Oranje Frankrijk in de kwartfinale.. mits ze die halen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Noorwegen - Frankrijk, wat hoop ik dat Noorwegen wint.
Met 2 goals maken ze ook al een aardige kans. Dan laten ze al 3 landen achter zich (Zuid Korea heeft dan zelfde doelsaldo maar minder doelpunten gemaakt).quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:31 schreef Slobeend het volgende:
Senegal moet eigenlijk wel minstens met drie goals verschil winnen om kans te maken om door te gaan. Zou wel verdiend zijn. Hup Senegal!
Oh ja, geen Frankrijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan ontloopt Oranje Frankrijk in de kwartfinale.. mits ze die halen natuurlijk
Oranje ontloopt alleen Marokko niet meerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan ontloopt Oranje Frankrijk in de kwartfinale.. mits ze die halen natuurlijk
Daarom mijn disclaimerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oranje ontloopt alleen Marokko niet meer
Welke kant komt de nummer 2 qua schema dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Een Noorse zege zou betekenen dat Frankrijk naar de andere kant van het schema verdwijnt, waar ze het relatief makkelijker krijgen om de halve finale te halen. Ik zie ze vanavond wel verliezen, en dan zijn Duitsland en Nederland ook een stuk blijer gok ik
Waarom met een B-team?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Noorwegen met een B-team. Nou vanavond kunnen we dus overslaan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Dan heb je tenminste wel met duizend anderen kunnen roeienquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:47 schreef Simmertje het volgende:
Je zou maar als Noor een paar duizend euro hebben betaald voor deze pot. Belachelijke beslissing dit.
LOL Noortjes denken even dat ze zich dat kunnen permitteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Eerst Ivoorkust en daarna de winnaar van Brazilië/Japanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Welke kant komt de nummer 2 qua schema dan?
Heb ik iets gemistquote:
Ze hebben 10 man rust gegevenquote:
Als je in zo'n topwedstrijd je B elftal opstelt om zogenaamd te sparen ben je voor mij af.quote:
Ok, ik ben ook ANTI NOORWEGENquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Als je in zo'n topwedstrijd je B elftal opstelt om zogenaamd te sparen ben je voor mij af.
De keuze tussen Duitsland of Brazilië in de 8e finale waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ok, ik ben ook ANTI NOORWEGEN
Wat is de redden eigenlijk?
Overmoed en denkende dat ze ver gaan komen en daarom sparenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ok, ik ben ook ANTI NOORWEGEN
Wat is de redden eigenlijk?
Kansloos, 3 wedstrijden vooruit kijken en dan doen alsof sparen de enige reden is dat je ver komt. Je kunt ook Frankrijk helemaal zoek spelen en daar een boost van krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Overmoed en denkende dat ze ver gaan komen en daarom sparen
Die zei na de vorige wedstrijd wel dat de wedstrijd tegen Frankrijk "hem niks interesseert" en "dat de Fransen toch wel zullen winnen"quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kansloos, 3 wedstrijden vooruit kijken en dan doen alsof sparen de enige reden is dat je ver komt. Je kunt ook Frankrijk helemaal zoek spelen en daar een boost van krijgen.
Zo'n Haaland moet toch ook pissed zijn, speel je een keer op een WK tegen Frankrijk zet de coach je op de bank. Zal ie voor de camera nooit zeggen natuurlijk maar dit gaat toch nergens over.
Ik denk dat de Noren zichzelf ook een beetje overschatten. Die krijgen het al heel moeilijk tegen een Ivoorkust.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei na de vorige wedstrijd wel dat de wedstrijd tegen Frankrijk "hem niks interesseert" en "dat de Fransen toch wel zullen winnen"
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor straf Haaland KAPOET trappen. @:powerloungen
Dritt!quote:
Daar lijkt hij wel wat op ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:32 schreef Marcoss het volgende:
Deze gast had ook een iets minder intelligent broertje van Eric Smit kunnen zijn
Dit is de Hodor van Fok!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je weet wat de opstellingen zijn?
verandering van spijs doet etenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:46 schreef Durmada het volgende:
Hanteert de bondscoach van Irak de grabbelton methode voor zijn opstellingen? Het zijn elke keer weer anderen die op het veld staan...
Nieuwe muismat?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb trouwens vandaag geïnvesteerd in mijn setup.
extra schermquote:
Hoi Walloontjequote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga rechtstaan voor Frankrijk, voor de mooiste volkslied in mijn ogen. en ken de tekst bijna van buiten.
Ik kom eraan geef me een kwartiertjequote:
Buiten?quote:
Deze temperaturen is om binnen te blijven.quote:
Het wordt langzaam aangenaam buiten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze temperaturen is om binnen te blijven.
Ze gaan sowieso wel door denken zequote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:59 schreef spapaars het volgende:
Noren gaan ervan uit dat toch ze gaan verliezen.
Maar die winnen ook altijd goud.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
Haaland heeft de uitstraling van een langlaufer
Ja, leuk, een speler een blessure wensen.quote:
Dat kan hij vast ook goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
Haaland heeft de uitstraling van een langlaufer
Helaas, ze hebben inmiddels afgetrapt. Jammer dat ze niet even hebben gewacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben onderweg. Geef me een kwartiertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |