LOL Noortjes denken even dat ze zich dat kunnen permitteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Noorwegen met een B-team. Nou vanavond kunnen we dus overslaan.
Eerst Ivoorkust en daarna de winnaar van Brazilië/Japanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Welke kant komt de nummer 2 qua schema dan?
Heb ik iets gemistquote:
Ze hebben 10 man rust gegevenquote:
Als je in zo'n topwedstrijd je B elftal opstelt om zogenaamd te sparen ben je voor mij af.quote:
Ok, ik ben ook ANTI NOORWEGENquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Als je in zo'n topwedstrijd je B elftal opstelt om zogenaamd te sparen ben je voor mij af.
De keuze tussen Duitsland of Brazilië in de 8e finale waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ok, ik ben ook ANTI NOORWEGEN
Wat is de redden eigenlijk?
Overmoed en denkende dat ze ver gaan komen en daarom sparenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ok, ik ben ook ANTI NOORWEGEN
Wat is de redden eigenlijk?
Kansloos, 3 wedstrijden vooruit kijken en dan doen alsof sparen de enige reden is dat je ver komt. Je kunt ook Frankrijk helemaal zoek spelen en daar een boost van krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Overmoed en denkende dat ze ver gaan komen en daarom sparen
Die zei na de vorige wedstrijd wel dat de wedstrijd tegen Frankrijk "hem niks interesseert" en "dat de Fransen toch wel zullen winnen"quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kansloos, 3 wedstrijden vooruit kijken en dan doen alsof sparen de enige reden is dat je ver komt. Je kunt ook Frankrijk helemaal zoek spelen en daar een boost van krijgen.
Zo'n Haaland moet toch ook pissed zijn, speel je een keer op een WK tegen Frankrijk zet de coach je op de bank. Zal ie voor de camera nooit zeggen natuurlijk maar dit gaat toch nergens over.
Ik denk dat de Noren zichzelf ook een beetje overschatten. Die krijgen het al heel moeilijk tegen een Ivoorkust.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zei na de vorige wedstrijd wel dat de wedstrijd tegen Frankrijk "hem niks interesseert" en "dat de Fransen toch wel zullen winnen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |