morgen begint luminosity, wrs kan je mainstage vanuit stream volgenquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.vkmag.com/mag(...)ylsQtX4alVaS5OceJ_BQ
Thanks.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
morgen begint luminosity, wrs kan je mainstage vanuit stream volgen
Lijkt me heel verstandig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga maar niet naar Zandvoort afreizen
Niet verstandig nuquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bolk verstandig, drink een koffie
In de slaapkamer is het nu 25.8 graden. En dat daalt niet echt, ondanks dat ik weer alle ramen open heb.quote:
Oké. Dacht veel kunnen niet slapenquote:
Hier was het 28 toen ik ging slapen en 28 toen ik wakker werdquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de slaapkamer is het nu 25.8 graden. En dat daalt niet echt, ondanks dat ik weer alle ramen open heb.
Vreselijk. Lijkt mij zo eng om dat mee te maken.quote:
Nee hier ook niet. En het gaat al snel opwarmen helaas vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2026 04:39 schreef _UserName_ het volgende:
Raam open gehad in huiskamer, heeft niks geholpen
Ja lekker. Heb je nog een beetje kunnen slapen?quote:
Ik word al beroerd als ik er aan denkquote:Op donderdag 25 juni 2026 04:58 schreef _UserName_ het volgende:
nee ben er bang voor idd, en dan moeten vrijdag en zaterdag nog komen
Maar door de isolatie werkt het niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
Moet je ook pas doen als het buiten kouder is dan binnen. En de zon er dus niet meer op staat. Ja, het trekt naar binnen maar je voert het gelijk af door te luchten ook.
Nou dan zeide gij een gelukkig mensquote:Op donderdag 25 juni 2026 05:24 schreef _UserName_ het volgende:
Ja nieuwbouw maar het is niet dat het er juist warmer van wordt mits je tegelijk lucht. Denk dat daar het verschil in zit
Dit zijn al oude woningen hoor, maar de hele schil is geisoleerd, 10 jaar geledenquote:Op donderdag 25 juni 2026 05:30 schreef _UserName_ het volgende:
nee en het gaat steeds vaker voorkomen. Van wanneer is je woning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |