Waar niet? Dan ga ik daar heenquote:
Washington?? Al spreekt die niet zo netjes Nederlands denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:03 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja dat gaat te ver. Maar ik heet Denzel, woon in Scheveningen
Ga ik hier volgend jaar laten plaatsen of wellicht eerder alquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:07 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ja heb airco
Slaapkamer 20 graden.
Huiskamer 21
Beter. Is een run op nu, las ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ga ik hier volgend jaar laten plaatsen of wellicht eerder al
Altijd al slechte eter of alleen sinds je gezondheidsomstandigheden?quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan. Ik ben zo slechte eter als ik een beetje op heb zit ik de hele avond vol
Klopt maar voor nu hoef ik m nog niet. Volgend jaar kan je betalen voor teruglevering van stroom dus dan wil ik er gebruik van gaan maken, al kan ie in de winter verwarmen. Elektra is nog altijd goedkoper dan gasquote:
Dat geloof ik graag, ik ga van de week de woningbouw bellen. Wij mogen er hier geen een plaatsen helaasquote:
Accu erbij nemen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt maar voor nu hoef ik m nog niet. Volgend jaar kan je betalen voor teruglevering van stroom dus dan wil ik er gebruik van gaan maken, al kan ie in de winter verwarmen. Elektra is nog altijd goedkoper dan gas
Ik ben doordat ik flink aangekomen ben minder gaan eten in de hoop af te vallen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Altijd al slechte eter of alleen sinds je gezondheidsomstandigheden?
Nee, te duur in asnschaf plus ik verbruik niet heel veel. Kan de panelen ook uitzetten in de zomer.quote:
nee bij jou snap ik het welquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben doordat ik flink aangekomen ben minder gaan eten in de hoop af te vallen.
Nu is mijn maag gekrompen. lol
Als ik bijv tegen 14 uur een bamibal eet dan hoef ik al geen warm eten meer dan zit ik al vol
Ik eet dus wel iets vaker maar dan kleine beetjes
Voor die tijd kon ik echt wel goed eten
Mooi goedkoop he, als ik bij de goudrenet een kant en klaar maaltijdje ga halen zie je ze altijd kijkenquote:
ja ik ken die zaak, hadden we hier ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi goedkoop he, als ik bij de goudrenet een kant en klaar maaltijdje ga halen zie je ze altijd kijken![]()
Ze weinig ik schep een bodempje vol
Die verkopen lekkere maaltijd hoorquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik ken die zaak, hadden we hier ook
Veel kijk plezierquote:
Mensen waren niet blij dat ze na verbouwing geen kant en klare maaltijden meer verkopen, alleen groente en fruit en kaasquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die verkopen lekkere maaltijd hoor
Vorige week had ik tuinbonen met spek aan krieltjes en vandaag rundvlees me boontjes en kleine stukjes aardappe.
Smaakt heel goed beter dan die kant en klare maaltijden van de ah
O dat snap ik, hopelijk gaat het hier ook niet weg. Eerder hadden ze veel meer, nu hebben ze veel voorverpakt staan, en dat is voor mij altijd veel te veel. Los kan je zelf pakken hoeveel je wilquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mensen waren niet blij dat ze na verbouwing geen kant en klare maaltijden meer verkopen, alleen groente en fruit en kaas
Koop dan een voortaan ook gewoon echte kibbeling!quote:
Kan niet op dit tijdstipquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Koop dan een voortaan ook gewoon echte kibbeling!
Lijkt mij echt niet lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:36 schreef DJMO het volgende:
Ik ga morgen rode wijn waterijsjes maken
Voor degene die zich daar vragen over stellen: de wijn moet zeker 10 minuten ingekookt worden zodat de alcohol verdampt
Denk dat het hier drukker dan normaal ‘s nachts zal zijn door de warmte. Normaal ik al lang in bed.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:10 schreef Homijn het volgende:
* Homijn wil deze plaknacht een puntrijke maken
valt tegen qua drukheidquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het hier drukker dan normaal ‘s nachts zal zijn door de warmte. Normaal ik al lang in bed.
Ik zag twee masterberenquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:55 schreef Homijn het volgende:
De leermeester van Masberum heette trouwens Masterberum. Dit geheel terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |