Dat dusquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan iedereen zitten te flauwekullen maar mij niet.
Jij gaat op block bij mij. Ik mag je zo totaal niet dat ik liever aan m'n bloeddruk denk dan aan jouquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja jullie hebben beide lat van een super fotografisch geheugen en zijn beide niet zuur
ligt eraan of je iets specifieks va gemeente den haag nodig hebtquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor een woo verzoek kun je gewoon bij je eigen gemeente aankloppen. Daar heb je den Haag niet voor nodig.
Wow, oke sorry om dat te horen. Een fijne avond gewenst verder..quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij gaat op block bij mij. Ik mag je zo totaal niet dat ik liever aan m'n bloeddruk denk dan aan jou
Iedereen is welkom alleen als je een kloon van een gebande bent nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gesproken als een compleet neutrale mod
Ah oké geen idee. Ik kreeg via dm de vraag of ik vino_tinto was. Van djmo. Maar nee dat ben ik niet. Ben gewoon een nieuwe hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies wat DJMO zegt. Zo is er ook iemand met een baan waar niet veel over gezegd kan worden vanwege landsbelang. Dat onthoud je.. En niet alleen qua werk maar ook bv hobby's van iemand of gewoon verhalen van de persoon zelf.
En als iedereen dat nu gewoon negeertquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:43 schreef _UserName_ het volgende:
Iemand is hier de boel op scherp aan het zetten. Grappig, het is niet @:Scherpschutter
Ik heb de sleutelquote:
Een kloon van een gebrande..quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is welkom alleen als je een kloon van een gebrande bent niet
Wie het dan ook is wie er dan wel of niet terug komt
Nee hoor. Het gaat niet eens over jou.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een kloon van een gebrande..
Maar afgezien daarvan je doet net alsof ik een kloon ben van een gebande.. Of mogen mensen na een ban niet gewoon weer verder posten en welkom zijn aangezien ze hun straf hebben gehad?
Je bent crew en kent de regelsquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:45 schreef _UserName_ het volgende:
Waarom moet iedereen zich altijd maar aanpassen aan een persoon?
Zijn er wel meer die een sleutel hebben. Lolquote:
Maar vertel..quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan iedereen zitten te flauwekullen maar mij niet.
Ook al zou je het zijn. Dan nog Vino heeft geen van dus zou onder een andere naam altijd terug mogen komen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:48 schreef Xylar het volgende:
Overigens niet de eerste die het vraagt _O
Meerdere dm's ontvangen.
Edit zodat het niet voor iedereen meer te lezen isquote:
Ik ben geen vino. Ik hou niet van wijn. Ik drink amper. Dus nee.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al zou je het zijn. Dan nog Vino heeft geen van dus zou onder een andere naam altijd terug mogen komen.
Ow dus ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al zou je het zijn. Dan nog Vino heeft geen van dus zou onder een andere naam altijd terug mogen komen.
Hier lijk je dat wat minder te snappen héquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is welkom alleen als je een kloon van een gebande bent niet
Wie het dan ook is wie er dan wel of niet terug komt
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:52 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ik ben geen vino. Ik hou niet van wijn. Ik drink amper. Dus nee.
Nogmaals van iedereen waarvan ik een dm heb ontvangen. Ik ben geen vino_tinto
Geen idee wie dat is ook.
Ik heb het helemaal niet over jou.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow dus ik ook
[..]
Hier lijk je dat wat minder te snappen hé
O ook nog eten zo laatquote:
O echt. Goed voor de lijn 😱quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik snack zo vaak iets 's avonds laat
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:51 schreef Masberum het volgende:
Kan er een admin kijken naar mijn gerapporteerde posts?
heb nauwelijks gegeten vandaag, dus nu pas trekquote:
Kan. Ik ben zo slechte eter als ik een beetje op heb zit ik de hele avond volquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb nauwelijks gegeten vandaag, dus nu pas trek
Graag je bsn en je Iban nr graagquote:Op woensdag 24 juni 2026 22:44 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ah oké geen idee. Ik kreeg via dm de vraag of ik vino_tinto was. Van djmo. Maar nee dat ben ik niet. Ben gewoon een nieuwe hier.
Je mag mij van alles vragen, ik heb geen geheimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |