Terechte klacht.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik word echt kotsmoe van die monteur act.
Haha, dat is nou precies wat ze willen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik word zo hondsberoerd van dat monteurtje.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 03:35 schreef Parafernalia het volgende:
Binnenkort nieuwe veiligheidsschoenen halen. Maar NIET bij Profonto
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:08 schreef Tasmaniak het volgende:
Is dat nieuwe programma van Wilfred Genee, waarin hij stellen vragen stelt die hij zelf niet zou willen beantwoorden, eigenlijk al op tv geweest? Wacht, AI weet dat. Vanaf zondag 2 augustus 2026, wekelijks om 21.30 uur:
Patty Brard en Antoine van de Vijver
Tanja Jess en Charly Luske
Natasja en René Froger
Carry en Geert-Jan Knoops
Remy en Renate Bonjasky
Natasja en René Froger, kan het oninteressanter?
Ja dat kan wat dacht je van Tanja en Charly?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:08 schreef Tasmaniak het volgende:
Is dat nieuwe programma van Wilfred Genee, waarin hij stellen vragen stelt die hij zelf niet zou willen beantwoorden, eigenlijk al op tv geweest? Wacht, AI weet dat. Vanaf zondag 2 augustus 2026, wekelijks om 21.30 uur:
Natasja en René Froger
Remy en Renate Bonjasky
Hun kind is TRANSFORMER.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Tanja Jess en Charly Luske.
Tanja Jess (soapactrice?) ken ik vagelijk en Charly Luske helemaal niet, dus die boeien mij ook niet. Maar dit is dus wat Genee doet als hij van zijn baas zijn vleugels mag uitslaan. Nou geweldig, hoor. Het Nederlandse tv-landschap zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ja dat kan.
Tanja Jess en Charly Luske.
Zelf zou hij nooit met Lilyputty aan zo'n programma meedoen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:07 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Tanja Jess (soapactrice?) ken ik vagelijk en Charly Luske helemaal niet, dus die boeien mij ook niet. Maar dit is dus wat Genee doet als hij van zijn baas zijn vleugels mag uitslaan. Nou geweldig, hoor. Het Nederlandse tv-landschap zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ze lijken me allemaal vrij saai - of het concept interesseert me niet genoeg.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:08 schreef Tasmaniak het volgende:
Natasja en René Froger
Remy en Renate Bonjasky
Maar als iemand aan hem vraagt of hij zijn vrouw nog leuk vindt, begint hij te schreeuwen en te huilen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ze lijken me allemaal vrij saai - of het concept interesseert me niet genoeg.
snap ook niet wat hij met zo’n programma wil, hij kan veel meer. Ik luister vaak op BNR The Friday Move of zijn podcast Zo Lang Het Leuk Is: het is een beetje afhankelijk van de gast maar Genee kan echt goed interviewen in zulke gesprekken.
Maar nu gaattie op een boot op zee Charly Luske vragen waarom die Tanja Jess nog leuk vindt.
tsja zijn privé boeit me echt 0.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:34 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Maar als iemand aan hem vraagt of hij zijn vrouw nog leuk vindt, begint hij te schreeuwen en te huilen.
Mij ook niet, maar het is een beetje vreemd als je zelf wel mensen het hemd van het lijf vraagt..quote:
Nee want dat is zijn werk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 03:16 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar het is een beetje vreemd als je zelf wel mensen het hemd van het lijf vraagt..
Toch kan ik me voorstellen dat mensen zich vanwege zijn houding niet door hem willen laten interviewen. En dan kom je dus bij types als Natasja en René Froger, Tanja Jess en Charly Luske uit. Gaap.quote:
Voor zo’n suf programma wel idd. In zn podcast heb ik vd week met plezier gesprekken geluisterd met Kees vd Spek, Harrie Jekkers en Andre van Duin.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:01 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Toch kan ik me voorstellen dat mensen zich vanwege zijn houding niet door hem willen laten interviewen. En dan kom je dus bij types als Natasja en René Froger, Tanja Jess en Charly Luske uit. Gaap.
Grote woordenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:38 schreef Eagles89 het volgende:
Genee is uitstekend als interviewer maar voelt inderdaad wel erg krom dat uitgerekend de grootste vreemdganger van Hilversum die in een schijnhuwelijk zit, andere koppels gaat interviewen waarom hun relatie zo bijzonder is.
Ik vind 'm in z'n podcast op z'n best. Het liefst als hij niks weet van de gast, want anders gaat-ie de knipselmap weer doorstruinen naar alle schandaaltjes en ruzies in iemands leven.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:28 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Voor zo’n suf programma wel idd. In zn podcast heb ik vd week met plezier gesprekken geluisterd met Kees vd Spek, Harrie Jekkers en Andre van Duin.
Ik luister sinds kort 'zolang het leuk is' en dat vind ik ook leuk om te luisteren, als er interessante gasten zijn. Geen doel om naartoe te praten, maar gewoon de gast aan het woord laten en hun het verhaal laten vertellen wat ze willen vertellen.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind 'm in z'n podcast op z'n best. Het liefst als hij niks weet van de gast, want anders gaat-ie de knipselmap weer doorstruinen naar alle schandaaltjes en ruzies in iemands leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |