abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221215103
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:19 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Sociaal gestoord gaat misschien wat ver maar ik neem aan dat iedereen het er wel over eens is dat die man niet vooraan stond bij het uitdelen van sociale vaardigheden. En dat is overigens niet raar voor de wat slimmere mens, maar arrogantie en elitair gedrag wat hij constant vertoont is dat zeker wel! Noemt zich Amerika kenner maar ik heb in Amerika gewoond en ik kan je verzekeren: waar in Amerika je ook komt (en die verschillen zijn er flink) overal zien ze een type als van Rossem als de absolute tegenpool van de gemiddelde Amerikaan. Hij is exact het type wat ze intens verafschuwen daar: zuur, sarcastisch, depressief/negatief, elitair en sociaal zeer zwak/nul charisma. Dat uitgerekend hij constant mag/mocht oordelen op nationale TV over de gemiddelde Amerikaan en zich Amerika expert noemt is daarom extra saillant.
Je hoeft geen kater te zijn om dierenarts te zijn he, wat een vreemde analogie maak je hier. Jij hebt er gewoond, kent andere type mensen dan Van Rossem en daarom kan Van Rossem geen expert zijn :?

Maargoed, ik mag graag naar Van Rossem luisteren maar ook VI; ongetwijfeld ben ik niet de enige die in dat VENN-Diagram zit.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221215969
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:30 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik vind Van Rossem ook wel irritant, maar die twee van Extinction Rebellion zaten daar gewoon uit te leggen waarom ze bij die club zaten. Als je daar niet tegen kunt, nodig ze dan niet uit. Ze zaten daar niet om over het nieuwste nummer van Gerard Joling te praten.
Ja dat vond ik ook wel hoor, Gijp mankeert ook zeker genoeg, als de Brienoord (spel je dat goed?) brug open stond durfde die ooit een behoorlijke tijdje niet naar de uitzending te rijden :D maar qua menselijkheid is die wel top vaak en hij heeft een gruwelijke hekel aan arrogante/elitaire mensen en dat valt hem te prijzen.
pi_221215989
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:44 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Je hoeft geen kater te zijn om dierenarts te zijn he, wat een vreemde analogie maak je hier. Jij hebt er gewoond, kent andere type mensen dan Van Rossem en daarom kan Van Rossem geen expert zijn :?

Maargoed, ik mag graag naar Van Rossem luisteren maar ook VI; ongetwijfeld ben ik niet de enige die in dat VENN-Diagram zit.
Dat is zeker waar, misschien legde ik het verkeerd uit. Maar als je als bedrijf dat electrische auto’s maakt dagelijks op TV een bedrijf dat diesels fabriceert gaat analyseren maakt het het allemaal net even wat minder geloofwaardig in mijn ogen. Dat is alleen wat ik bedoelde. En tuurlijk kan een bedrijf dat electrische auto’s bouwt wel expert zijn op diesel gebied dat staat er natuurlijk los van. Misschien is deze vergelijking wat beter :) De persoonlijkheid van van Rossem en de gemiddelde Amerikaan is gewoon water en vuur, en elke keer als ik hem ergens op TV als “Amerika expert” duiding zag/zie geven, moest/moet ik daar een beetje aan denken.
  donderdag 2 juli 2026 @ 16:58:29 #206
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221216584
In de uitzending om 19.55 uur zit Maurice Steijn aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar.
In de uitzending om 22.55 uur zit Wouter de Winther aan tafel en nemen Dave Maasland en Bas Nijhuis plaats aan de bar.
pi_221216784
Heb nog les gehad van Van Rossem in Utrecht. Hij was een middelmatige universitair docent. Had weinig visie en inzicht. Kon wel aangenaam ratelen, maar dan feitenvrij. Heb ook nog een paar boeken van hem gelezen, maar die waren een aanfluiting voor een hoogleraar: feitenvrij en vnl zijn persoonlijke mening. Hij was eerder in zijn schrijven en spreken een aardige columnist en die eigenschap heeft ervoor gezorgd dat hij bij de tv gevraagd werd.
pi_221217654
Raar begin een kwartier verhalen die we al 10x hebben gehoord over trainers
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:09:39 #209
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221220103
En het gaat weer over seks _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_221220145
Ik word echt kotsmoe van die monteur act. :r
pi_221220148
:')
pi_221220150
Ik word zo hondsberoerd van dat monteurtje.
pi_221220151
Hier moet Proforto toch minimaal een miljoen voor hebben betaald, wat een act :')
pi_221220157
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik word echt kotsmoe van die monteur act. :r
Terechte klacht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221220174
Johan moet het weer over Cuby & The Blizzards hebben. De hele doelgroep van dit programma interesseert dat geen sier. Denk dat JdM al weer aan de bel getrokken heeft.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:23:25 #217
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_221220179
Ik hoop echt dat niemand iets bij proforto koopt
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:42:10 #218
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221220243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik word zo hondsberoerd van dat monteurtje.
Haha, dat is nou precies wat ze willen.

Herhaling werkt, ook als je het irritant vindt.
Als je een merknaam vaak hoort, voelt die later bekender. En “bekend” wordt door je brein sneller vertrouwd dan iets totaal onbekends. Daarom hoor je soms eindeloos dezelfde slogan.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 03:35:19 #219
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221220879
Binnenkort nieuwe veiligheidsschoenen halen. Maar NIET bij Profonto
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 3 juli 2026 @ 11:17:20 #220
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221222433
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 03:35 schreef Parafernalia het volgende:
Binnenkort nieuwe veiligheidsschoenen halen. Maar NIET bij Profonto
_O_ ^O^
pi_221222450
Ik vond Proforto als sponsor bij De Eerste De Beste echt top maar die sympathie verliezen ze wel snel zo ja.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221222693
Is dat nieuwe programma van Wilfred Genee, waarin hij stellen vragen stelt die hij zelf niet zou willen beantwoorden, eigenlijk al op tv geweest? Wacht, AI weet dat. Vanaf zondag 2 augustus 2026, wekelijks om 21.30 uur:

Patty Brard en Antoine van de Vijver
Tanja Jess en Charly Luske
Natasja en René Froger
Carry en Geert-Jan Knoops
Remy en Renate Bonjasky

Natasja en René Froger, kan het oninteressanter?
pi_221222907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:08 schreef Tasmaniak het volgende:
Is dat nieuwe programma van Wilfred Genee, waarin hij stellen vragen stelt die hij zelf niet zou willen beantwoorden, eigenlijk al op tv geweest? Wacht, AI weet dat. Vanaf zondag 2 augustus 2026, wekelijks om 21.30 uur:

Natasja en René Froger
Remy en Renate Bonjasky

Ja dat kan.
Tanja Jess en Charly Luske.
pi_221222911
quote:

Natasja en René Froger
Remy en Renate Bonjasky

Ja dat kan wat dacht je van Tanja en Charly?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 12:45:29 #225
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221222914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:44 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ja dat kan.
Hun kind is TRANSFORMER.

Open deuren genot incoming.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221222924
De vrouw van René Froger scheen een goede reclamedeal te hebben gesloten met de Nederlandse Energie Maatschappij.
pi_221223117
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:44 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ja dat kan.
Tanja Jess (soapactrice?) ken ik vagelijk en Charly Luske helemaal niet, dus die boeien mij ook niet. Maar dit is dus wat Genee doet als hij van zijn baas zijn vleugels mag uitslaan. Nou geweldig, hoor. Het Nederlandse tv-landschap zal nooit meer hetzelfde zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 03-07-2026 13:17:13 ]
pi_221223301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:07 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Tanja Jess (soapactrice?) ken ik vagelijk en Charly Luske helemaal niet, dus die boeien mij ook niet. Maar dit is dus wat Genee doet als hij van zijn baas zijn vleugels mag uitslaan. Nou geweldig, hoor. Het Nederlandse tv-landschap zal nooit meer hetzelfde zijn.
Zelf zou hij nooit met Lilyputty aan zo'n programma meedoen.
pi_221224647
quote:

Natasja en René Froger
Remy en Renate Bonjasky

Ze lijken me allemaal vrij saai - of het concept interesseert me niet genoeg.

snap ook niet wat hij met zo’n programma wil, hij kan veel meer. Ik luister vaak op BNR The Friday Move of zijn podcast Zo Lang Het Leuk Is: het is een beetje afhankelijk van de gast maar Genee kan echt goed interviewen in zulke gesprekken.
Maar nu gaattie op een boot op zee Charly Luske vragen waarom die Tanja Jess nog leuk vindt.
pi_221228387
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:58 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ze lijken me allemaal vrij saai - of het concept interesseert me niet genoeg.

snap ook niet wat hij met zo’n programma wil, hij kan veel meer. Ik luister vaak op BNR The Friday Move of zijn podcast Zo Lang Het Leuk Is: het is een beetje afhankelijk van de gast maar Genee kan echt goed interviewen in zulke gesprekken.
Maar nu gaattie op een boot op zee Charly Luske vragen waarom die Tanja Jess nog leuk vindt.
Maar als iemand aan hem vraagt of hij zijn vrouw nog leuk vindt, begint hij te schreeuwen en te huilen.
pi_221228394
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:34 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Maar als iemand aan hem vraagt of hij zijn vrouw nog leuk vindt, begint hij te schreeuwen en te huilen.
tsja zijn privé boeit me echt 0.
pi_221229895
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 23:35 schreef kalinhos het volgende:

[..]
tsja zijn privé boeit me echt 0.
Mij ook niet, maar het is een beetje vreemd als je zelf wel mensen het hemd van het lijf vraagt..
pi_221230102
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 03:16 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Mij ook niet, maar het is een beetje vreemd als je zelf wel mensen het hemd van het lijf vraagt..
Nee want dat is zijn werk.
pi_221230343
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 07:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Nee want dat is zijn werk.
Toch kan ik me voorstellen dat mensen zich vanwege zijn houding niet door hem willen laten interviewen. En dan kom je dus bij types als Natasja en René Froger, Tanja Jess en Charly Luske uit. Gaap.
pi_221230476
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:01 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Toch kan ik me voorstellen dat mensen zich vanwege zijn houding niet door hem willen laten interviewen. En dan kom je dus bij types als Natasja en René Froger, Tanja Jess en Charly Luske uit. Gaap.
Voor zo’n suf programma wel idd. In zn podcast heb ik vd week met plezier gesprekken geluisterd met Kees vd Spek, Harrie Jekkers en Andre van Duin.
pi_221232343
Genee is uitstekend als interviewer maar voelt inderdaad wel erg krom dat uitgerekend de grootste vreemdganger van Hilversum die in een schijnhuwelijk zit, andere koppels gaat interviewen waarom hun relatie zo bijzonder is.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 13:56:29 #237
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221232416
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 13:38 schreef Eagles89 het volgende:
Genee is uitstekend als interviewer maar voelt inderdaad wel erg krom dat uitgerekend de grootste vreemdganger van Hilversum die in een schijnhuwelijk zit, andere koppels gaat interviewen waarom hun relatie zo bijzonder is.
Grote woorden
Laffe huichelaar
pi_221246324
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 13:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Grote woorden
Jammer dat die debiel van roddelpraat zijn stoere teksten zelf niet nakomt.
  Moderator zondag 5 juli 2026 @ 19:03:46 #239
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_221246360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 09:28 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Voor zo’n suf programma wel idd. In zn podcast heb ik vd week met plezier gesprekken geluisterd met Kees vd Spek, Harrie Jekkers en Andre van Duin.
Ik vind 'm in z'n podcast op z'n best. Het liefst als hij niks weet van de gast, want anders gaat-ie de knipselmap weer doorstruinen naar alle schandaaltjes en ruzies in iemands leven.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:40:56 #240
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221246709
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:03 schreef Mike het volgende:

[..]
Ik vind 'm in z'n podcast op z'n best. Het liefst als hij niks weet van de gast, want anders gaat-ie de knipselmap weer doorstruinen naar alle schandaaltjes en ruzies in iemands leven.
Ik luister sinds kort 'zolang het leuk is' en dat vind ik ook leuk om te luisteren, als er interessante gasten zijn. Geen doel om naartoe te praten, maar gewoon de gast aan het woord laten en hun het verhaal laten vertellen wat ze willen vertellen.

Bij talkshows zitten gasten er eigenlijk vooral omdat ze iets willen verkopen of zijn ze uitgenodigd om over een bepaald onderwerp te praten. De diepte-interviews zijn er eigenlijk niet meer. De aflevering van Erik van 't Zelfde vond ik goed, maar ook die van Gert Verhulst of Stef Bos

5 jaar later van Jeroen Pauw is iets soortgelijks, gewoon twee mensen die met elkaar praten, waarin je de ander leert kennen. Vroeger was dat in mijn herinnering een stuk gewoner, hoefde het allemaal niet snel en vluchtig maar kon je op de televisie of in dit geval in een podcast gewoon een uur of langer een interviewprogramma doen. Verder heb je nu alleen Zomergasten, maar ik heb bij dat programma altijd het idee dat mensen er met een agenda zitten.
Laffe huichelaar
  zondag 5 juli 2026 @ 19:54:39 #241
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221246824
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik luister sinds kort 'zolang het leuk is' en dat vind ik ook leuk om te luisteren, als er interessante gasten zijn. Geen doel om naartoe te praten, maar gewoon de gast aan het woord laten en hun het verhaal laten vertellen wat ze willen vertellen.

Bij talkshows zitten gasten er eigenlijk vooral omdat ze iets willen verkopen of zijn ze uitgenodigd om over een bepaald onderwerp te praten. De diepte-interviews zijn er eigenlijk niet meer. De aflevering van Erik van 't Zelfde vond ik goed, maar ook die van Gert Verhulst of Stef Bos

5 jaar later van Jeroen Pauw is iets soortgelijks, gewoon twee mensen die met elkaar praten, waarin je de ander leert kennen. Vroeger was dat in mijn herinnering een stuk gewoner, hoefde het allemaal niet snel en vluchtig maar kon je op de televisie of in dit geval in een podcast gewoon een uur of langer een interviewprogramma doen. Verder heb je nu alleen Zomergasten, maar ik heb bij dat programma altijd het idee dat mensen er met een agenda zitten.
Kijk nog maar eens oude zomergasten afleveringen terug. Of programma's met Ischa Meijer en Theo van Gogh
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  maandag 6 juli 2026 @ 20:03:29 #242
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221256661
VallentijnGOD

Met zijn kolommetjes _O_
pi_221256932
Fake haaland filmpjes showen :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 6 juli 2026 @ 20:42:01 #244
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221257044
Dat gebedel van Anouk verdedigen :') :')
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 20:44:48 #245
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_221257073
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 20:42 schreef Regilio_ het volgende:
Dat gebedel van Anouk verdedigen :') :')
Ja, bizar. Waarom moet zij per se 80.000 tot 100.000 euro krijgen voor een optreden?
Ze kan ook heel goed leven van 30.000 en er hoeft ook niet per se een band mee. Ik heb haar regelmatig gezien zonder band.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_221257086
Het is ook een maatschappelijk probleem, blijkbaar laten 18 miljoen Nederlanders zich beschimpen door een groepje kutmarokkanen, krijgen ze dat niet onder controle.
  maandag 6 juli 2026 @ 20:49:18 #247
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221257120
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 20:44 schreef Mike het volgende:

[..]
Ja, bizar. Waarom moet zij per se 80.000 tot 100.000 euro krijgen voor een optreden?
Ze kan ook heel goed leven van 30.000 en er hoeft ook niet per se een band mee. Ik heb haar regelmatig gezien zonder band.
Exactemundo.
  maandag 6 juli 2026 @ 22:04:28 #249
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221258347
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook een maatschappelijk probleem, blijkbaar laten 18 miljoen Nederlanders zich beschimpen door een groepje kutmarokkanen, krijgen ze dat niet onder controle.
Ik voel me niet bepaald beschimpt omdat een stel tokkies de de stad op stelten zetten.

Lijkt me ook best wel moeilijk voor je, als je je elke keer beschimpt voelt als er een groep aan het rellen is.
Laffe huichelaar
pi_221261434
Niemand die het opviel dat Gijp gisteren zei dat hij voortaan de eerste 3 weken van het WK overslaat? ('niet voor mij'). Wat doe je dan nog een maand lang op tv? Ben benieuwd of het maandje vakantie straks echt genoeg is om de boel weer te resetten. Alles lijkt erop dat het na volgende zomer klaar is want Johan begint er echt tegenop te zien en voor de rest is het allemaal een herhaling van zetten afgelopen seizoen.
pi_221261719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Niemand die het opviel dat Gijp gisteren zei dat hij voortaan de eerste 3 weken van het WK overslaat? ('niet voor mij'). Wat doe je dan nog een maand lang op tv? Ben benieuwd of het maandje vakantie straks echt genoeg is om de boel weer te resetten. Alles lijkt erop dat het na volgende zomer klaar is want Johan begint er echt tegenop te zien en voor de rest is het allemaal een herhaling van zetten afgelopen seizoen.
Dat zegtie elk toernooi, iets als: de eerste 1-3 weken kan je overslaan, daarna begint ‘t pas.
pi_221261772
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
En Genee wil eigenlijk naar RTL, en Johan wil trouw blijven aan Sjon de Mol
pi_221262113
Johan haalde al zijn stokpaardjes weer van stal gisteren met ondermeer de wolven en zijn ontzettend gekleurde mening over Anouk. En inderdaad Gijp die altijd ontzettend ongeïnteresseerd kan doen over voetbal, terwijl dat de enige reden is dat hij daar zit.
Ik zie niet zoveel toekomst meer nee.
pi_221262169
Estavana Polman wordt vaste tafelgast bij Vandaag Inside op SBS6. De oud-handbalinternational gaat maandelijks aanschuiven in de talkshow, vertelde presentator Wilfred Genee maandagavond in de uitzending.

https://www.nu.nl/media/6(...)-vandaag-inside.html

Lekker ordinair, lekker gewoon
  dinsdag 7 juli 2026 @ 10:35:16 #255
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221262371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:27 schreef DrDentz het volgende:
Estavana Polman wordt vaste tafelgast bij Vandaag Inside op SBS6. De oud-handbalinternational gaat maandelijks aanschuiven in de talkshow, vertelde presentator Wilfred Genee maandagavond in de uitzending.

https://www.nu.nl/media/6(...)-vandaag-inside.html

Lekker ordinair, lekker gewoon
Vreselijk domme tokkie.

Kan het beter houden bij frikandellen voor Rafael klaarmaken.
pi_221263575
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 20:44 schreef Mike het volgende:

[..]
Waarom is een album maken eigenlijk zo duur? Gewoon een studiootje huren, paar muzikanten bij elkaar zetten (al zal veel muziek wel uit de computer komen) en dan vervolgens inzingen.

Ze bedelt om geld, maar heeft een eigen vermogen van 6,5 miljoen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 13:25:25 #257
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221263726
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:35 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Kan het beter houden bij frikandellen voor Rafael klaarmaken.
Dat doet ze dus echt eh. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221263767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 13:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Waarom is een album maken eigenlijk zo duur? Gewoon een studiootje huren, paar muzikanten bij elkaar zetten (al zal veel muziek wel uit de computer komen) en dan vervolgens inzingen.

Ze bedelt om geld, maar heeft een eigen vermogen van 6,5 miljoen.
Billie Eilish neemt haar albums gewoon op in haar slaapkamer, kost bijna niks, en maakt grotere hits dan Anouk
pi_221267953
Nico Dijkshoorn met zijn 20 jaar oude act.
pi_221268538
_O- :D
pi_221268539
Leuk :P
pi_221268588
Nico over Studio Sport _O_
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:45:18 #263
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221269022
Makkelijk gelul van Johan.
Je gaat niet zomaar je WK ambities opgeven.
#superniger2020
  woensdag 8 juli 2026 @ 09:55:35 #264
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_221272810
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:45 schreef superniger het volgende:
Makkelijk gelul van Johan.
Je gaat niet zomaar je WK ambities opgeven.
20 jaar Johan Derksen prima samengevat, zou ik zeggen.
pi_221277417
Who the fuck is Ruben van gucht?
#superniger2020
  woensdag 8 juli 2026 @ 19:55:50 #266
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221277423
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:54 schreef superniger het volgende:
Who the fuck is Ruben van gucht?
Belgische popiejopie presentator met geverfd haar.

Vast een ideetje van Wilfriet dus :T
pi_221277477
Ruben van Gucht hier _O-
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:05:40 #268
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221277487
MetooGERT _O_
pi_221277520
Wilfred is jaloers.
#superniger2020
pi_221277530
Hoe hebben ze scheefpoeper nu weer hier gekregen :7
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:15:53 #271
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221277564
OH JEE KOEKOEK STUK. WAAR IS DE PROFORTO ACTEUR
pi_221277565
Godverdomme wat is dit chanant.
#superniger2020
pi_221277584
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:04 schreef Remco het volgende:
Ruben van Gucht hier _O-
Dacht een of andere obscure Limburger
pi_221277593
Johan is live op tv aan het dementeren.
#superniger2020
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:23:49 #275
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221277622
Mijn god gaan we het nu ook over :r Soundos :r hebben :').
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:27:04 #276
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221277640
De Belg heeft ff geen aandacht hoor.
pi_221277656
Ik kan hier toch wel om lachen
pi_221277657
Proforto item wordt steeds komischer _O-
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:30:47 #279
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221277669
Deze is toch wel leuk _O-
pi_221277788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:29 schreef StephanL het volgende:
Wel leuk idd. Hopelijk na de zomer wel weer een nieuwe versie/sponsor. De 50+ bezoeker van de week ofzo en dat die iets geks overkomt of een droom waarmaakt.
  woensdag 8 juli 2026 @ 20:48:14 #281
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221277804
Telraam Tina is wel echt zo'n moeke hè
pi_221277855
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:29 schreef StephanL het volgende:
Gamma dug-out > proforto
#superniger2020
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:02:15 #283
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221277978
Genee ouwe smeerpijp
pi_221278050
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:27 schreef Regilio_ het volgende:
De Belg heeft ff geen aandacht hoor.
Lijkt me geen geschikte host.

Wie was die Valentine trouwens? 9.8/10
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:13:26 #285
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221278100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:08 schreef RipCity het volgende:

[..]

https://www.hln.be/bv/mod(...)en-ons-zit~a5a07797/

Deze Valentine Besard denkt toch wat minder open over relaties dan Duracellkonijn Ruben.
pi_221278107
quote:

[..]

valentine besard
pi_221278183
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:48 schreef Regilio_ het volgende:
Telraam Tina is wel echt zo'n moeke hè
Zit ze er weer ja? :')
pi_221278486
Dacht dat die Ruben van de verkeerde kant was met dat geverfde haar
KLB en DRT is een topcombinatie
  woensdag 8 juli 2026 @ 21:53:11 #289
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221278642
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Zit ze er weer ja? :')
Jup. Zich helemaal druk maken om de kijkcijfers. Aandoenlijk wel.
pi_221279572
Ik heb weer eens een uitzending bekeken, op woensdag zit Wierd er vaak en gelukkig vanavond ook weer. Keek prettig weg. Enige avond in de week dat de mannen van Links Inside nog een beetje in toom worden gehouden. Wierd is een topper en Johan heeft heel veel respect voor hem, dat zie je aan alles. Mooi. Topshowtje.
pi_221281117
quote:

[..]

"Valentine is heel belangrijk voor mij..." :')

Dat zal ongetwijfeld zijn vanwege de goede gesprekken tussen de 20-jarige en de 39-jarige.
pi_221281128
Geen spoor overigens nog van Roxane Knetemann, zelfs niet tijdens de tour. Goede zaak!
pi_221281230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:32 schreef NY_Giant het volgende:
Roxane Knetemann
Wat een stomme doos was dat zeg, die ging ook zelf geloven dat haar bijdrages heel interessant waren.
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 11:08:27 #294
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221281476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 21:41 schreef spleeh het volgende:
Dacht dat die Ruben van de verkeerde kant was met dat geverfde haar
NSB'er?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221284588
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:32 schreef NY_Giant het volgende:
Geen spoor overigens nog van Roxane Knetemann, zelfs niet tijdens de tour. Goede zaak!
Heeft die nog ergens een baan? Apart hoe snel iemand komt en ook weer verdwijnt
pi_221284729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:44 schreef RipCity het volgende:

[..]
Zo heel apart is dat toch niet? Ze werd geforceerd gepusht, maar is eigenlijk vrij irritant en voegt weinig (lees: niks) toe.
pi_221284993
quote:

[..]
Ik zie wel dat ze een Tour-podcast heeft bij het AD, kun je daarvan leven?
pi_221285140
quote:

[..]
Blijkbaar was zelfs de NOS ook wel een beetje klaar met haar:

Roxane Knetemann betreurt breuk met NOS: “Het is een beetje koel”

Analiste Roxane Knetemann (39) haalt uit naar NOS in slepende soap: 'Er is te veel gebeurd'

[ Bericht 5% gewijzigd door NY_Giant op 09-07-2026 18:15:49 ]
  donderdag 9 juli 2026 @ 18:03:21 #299
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221285189
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:34 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik zie wel dat ze een Tour-podcast heeft bij het AD, kun je daarvan leven?
https://www.mediacourant.(...)baas-leven-van-huur/

Op de typische Mediacourant-wijze geschreven uiteraard maar ze heeft ook nog een geldstroom aan passief inkomen dus.

Geen idee hoeveel dat precies is, maar is natuurlijk mooi meegenomen.
pi_221285425
Roxane is dus een pandjesbaas, besluit Story. “Roxane en haar zus Elise hoeven zich dus wat geld betreft weinig zorgen te maken.”

De broer van Roxane kreeg niks.

Damn, die laatste zin.
pi_221286005
Boekje pluggen.
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')