Kan jij niet lezen? Dit zie ik zelfs nog na 3 netvliesloslatingen en een oog wat toxisch nog verder naar de kloten geholpen is door de olie die mijn netvlies op zijn plek moet houden en waar vervolgens nog een ooginfarct overheen gekomen is.quote:
Deze dingenquote:
Zie hierbovenquote:
Gebruik jij een specifiek merk? En na gebruik direct in de wasmand?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:52 schreef vosss het volgende:
Ow die dingen. Nee die gebruik ik nooit. Ik ben meer een washandjes kindaguy.
Nee niet in de wasmand gek! Je gooit je natte handdoek toch ook niet in de wasmand?!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gebruik jij een specifiek merk? En na gebruik direct in de wasmand?
Waar dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee niet in de wasmand gek! Je gooit je natte handdoek toch ook niet in de wasmand?!
Ahh ja, maar daarna in de wasmand. We zijn met z'n tweeën en soms met drie. Partner gebruikt iets van 5 doeken per dag en ik 4. Denk dat de hele badkamer bedekt is met doeken als we die laten drogen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef vosss het volgende:
Over de rand van het bad om te drogen? Of over de rand van de inloopdouche?
Je vergeet de billendoekjes!! Die met de bruine vegen erop.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar dan?Wij hebben een wasmand in de badkamer voor handdoeken, baddoeken, gezichtsdoekjes, afdroogdoeken e.d.
Dat ding zit iedere 2 dagen weer vol.
Hebben jullie elke dag last van racekak ofzo!?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh ja, maar daarna in de wasmand. We zijn met z'n tweeën en soms met drie. Partner gebruikt iets van 5 doeken per dag en ik 4. Denk dat de hele badkamer bedekt is met doeken als we die laten drogen.
Ik herinner me een topic over een kerel die z'n reet een keer afveegde met een washandje, dat ding in het wastafeltje liet liggen, en er toen een zaadje op ontkiemde. Dat was wel epischquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je vergeet de billendoekjes!! Die met de bruine vegen erop.
Zijn niet allemaal grote doeken hoor. We gebruiken allebei een gezichtsdoekje voor tijdens de skincare... p.p. gebruik je dan 2 doekjes per dag alleen al voor je gezicht. Vooral als je dingen als retinol op je gezicht doet, moet je elke keer vooraf een schoon doekje gebruiken!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:04 schreef vosss het volgende:
5 handdoeken per dag?! Wiezo?!
1 voor mijn gezicht op te frissen, die kan een paar dagen mee.
1 voor af te drogen na het soigneren.
Waarom zijn 2 niet genoeg?
En zelfs als je met dit weer 2x per dag douche of baddert, dan kan je die handdoek waarmee je je afdrieg(?) toen je schoon was toch gewoon nog een keer gebruiken.
Mocht je dat niet doen dan kom je nog maar op 3.
Hie komen jullie op 4 en 5?!
Tomatenzaadjes kunnen datquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic over een kerel die z'n reet een keer afveegde met een washandje, dat ding in het wastafeltje liet liggen, en er toen een zaadje op ontkiemde. Dat was wel episch
Die herinner ik me ook nog ja, tijdens de hoogtijdagen van fok!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic over een kerel die z'n reet een keer afveegde met een washandje, dat ding in het wastafeltje liet liggen, en er toen een zaadje op ontkiemde. Dat was wel episch
Wij?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar dan?Wij hebben een wasmand in de badkamer voor handdoeken, baddoeken, gezichtsdoekjes, afdroogdoeken e.d.
Dat ding zit iedere 2 dagen weer vol.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:12 schreef Harvest89 het volgende:
Er was hier ooit een Fok!er die heeft ooit zo;n washandje (of een soort doek) als vervanging voor wc papier gebruikt, en daar waren op een gegeven moment een soort paddenstoelen op het groeien. Had hij een topic met foto´s over gemaakt.
Ohh, 3,30 per stuk. Da's een goeie. Thanks, zal morgen eens in de winkel kijken om te zien of ze zacht genoeg zijnquote:
Paddenstoelenquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:12 schreef Harvest89 het volgende:
Er was hier ooit een Fok!er die heeft ooit zo;n washandje (of een soort doek) als vervanging voor wc papier gebruikt, en daar waren op een gegeven moment een soort paddenstoelen op het groeien. Had hij een topic met foto´s over gemaakt.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Paddenstoelen![]()
Nee man, het was een ontkiemd zaadje. Of een paar, dat weet ik niet meer.
Ah klopt dat waren zaadjes. Die zaten in zijn voeding, en had hij natuurlijk uitgepoept.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die jaquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:34 schreef -Spring het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Een handdoek op de grond?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zijn niet allemaal grote doeken hoor. We gebruiken allebei een gezichtsdoekje voor tijdens de skincare... p.p. gebruik je dan 2 doekjes per dag alleen al voor je gezicht. Vooral als je dingen als retinol op je gezicht doet, moet je elke keer vooraf een schoon doekje gebruiken!
Na het douchen een handdoek op de grond en 1 om af te drogen. En partner gebruikt daarnaast nog van die herbruikbare make up doekjes om makeup van het gezicht af te halen i.p.v. wegwerp cotton pads.
Zeemanquote:
Ook mooi dat je hem nu alsnog kunt liken, dat kon toen nog niet op fok.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:34 schreef -Spring het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Goh. Ik ga toch geen ondergekakte handdoek op de grond leggenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Een handdoek op de grond?
Laat me raden; een schone
Heb je geen badmat?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Goh. Ik ga toch geen ondergekakte handdoek op de grond leggen
De handdoek van gisteren is al gebruikt en dus niet meer schoon. Badmat heb ik niet. Die dingen zijn een broeinest voor bacteriën.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:54 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je geen badmat?
Je kunt toch ook de handdoek van gisteren op de grond leggen?
En ondergekakt?
Die zag ik al ja. Bij de Wibra ook voor bijna dezelfde prijs, maar dat materiaal staat me niet echt aan. Lijkt vrij grof.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zeeman
https://www.zeeman.com/nl-nl/product/washand-roze-121981-4
2 stuks voor 0,99
Fun fact: Op een badmat zitten meer bacteriën dan de wc bril. Laat dat inzinken!!quote:
Ach, hoef je niet meer te scrubben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zag ik al ja. Bij de Wibra ook voor bijna dezelfde prijs, maar dat materiaal staat me niet echt aan. Lijkt vrij grof.
Ik ga morgen even deze checken. Zouden extra zacht moeten zijn.
https://www.hema.nl/wonen(...)enblauw-5284606.html
Ik heb wel een badmat en je hebt gelijk van dan dat broeinest, de mat schuifelt af en toe uit z'n eigen door de badkamer, begreep tot vandaag nooit hoe dat kon.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De handdoek van gisteren is al gebruikt en dus niet meer schoon. Badmat heb ik niet. Die dingen zijn een broeinest voor bacteriën.
Nee maar die smerige loofah gebruik je wel meermaals?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mikeytt kakt zijn handdoek onder.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je GEZICHT met een washandje?? Neeeeeee, niet doen!! Dat is veel te grof.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef einzeinz het volgende:
Hoe was je je gezicht zonder washandje?
Toch niet met beide handen water opvangen en je gezicht in werpen? Dan is de hele kamer nat
Ik heb washandjes en gebruik die dagelijks.
Mijn relatie met de loofah is gecompliceerd. Ik gebruik meestal na een week een nieuwe loofah. Die dingen zijn 1 euro, maar wel slecht voor het milieu, dus nu overstappen op washandjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee maar die smerige loofah gebruik je wel meermaals?
Probleem is dat zo'n handdoek nat wordt en je badkamer een vochtige omgeving is. Daar gaan bacteriën broedenquote:De handdoek op de grond, daar staan alleen je net gewassen voeten op, die kan je minstens een week gebruiken.
(Gewoon tussendoor ophangen om te drogen)
Heb ze al gekochtquote:En een washandje mag trouwens ruw zijn, dat wast lekkerder. Je gaat toch geen 4 euro betalen voor een washandje![]()
Je weet toch wel dat het aantal landen waar washandjes worden gebruikt, op 2 handen te tellen zijn?quote:Wie heeft nu geen washandjes
En als je dat niet gelooft, maken ze je iets anders wijs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je GEZICHT met een washandje?? Neeeeeee, niet doen!! Dat is veel te grof.
Gezicht kan je het beste met een gezichtscleanser schoonmaker op basis van een BHA/AHA. Iets grofs gebruiken als een washandje op je gezicht kan je later vroeg rimpels gaan geven
Maar shampoo is geen zeep voor je lichaam. Het breekt niet de bacterieen af. Hoorde ik laatst van mijn schoonzus die bij een drogist werktquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:58 schreef incel het volgende:
Niet gewoon alleen je haar af en toe wassen en met de shampoo schuim wat nog aan je handen zit ff snel onder je oksels en je ballen doen en de zwaartekracht de rest van het werk laten doenTS is hommo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |