Kan jij niet lezen? Dit zie ik zelfs nog na 3 netvliesloslatingen en een oog wat toxisch nog verder naar de kloten geholpen is door de olie die mijn netvlies op zijn plek moet houden en waar vervolgens nog een ooginfarct overheen gekomen is.quote:
Deze dingenquote:
Zie hierbovenquote:
Gebruik jij een specifiek merk? En na gebruik direct in de wasmand?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:52 schreef vosss het volgende:
Ow die dingen. Nee die gebruik ik nooit. Ik ben meer een washandjes kindaguy.
Nee niet in de wasmand gek! Je gooit je natte handdoek toch ook niet in de wasmand?!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gebruik jij een specifiek merk? En na gebruik direct in de wasmand?
Waar dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee niet in de wasmand gek! Je gooit je natte handdoek toch ook niet in de wasmand?!
Ahh ja, maar daarna in de wasmand. We zijn met z'n tweeën en soms met drie. Partner gebruikt iets van 5 doeken per dag en ik 4. Denk dat de hele badkamer bedekt is met doeken als we die laten drogen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef vosss het volgende:
Over de rand van het bad om te drogen? Of over de rand van de inloopdouche?
Je vergeet de billendoekjes!! Die met de bruine vegen erop.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waar dan?Wij hebben een wasmand in de badkamer voor handdoeken, baddoeken, gezichtsdoekjes, afdroogdoeken e.d.
Dat ding zit iedere 2 dagen weer vol.
Hebben jullie elke dag last van racekak ofzo!?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh ja, maar daarna in de wasmand. We zijn met z'n tweeën en soms met drie. Partner gebruikt iets van 5 doeken per dag en ik 4. Denk dat de hele badkamer bedekt is met doeken als we die laten drogen.
Ik herinner me een topic over een kerel die z'n reet een keer afveegde met een washandje, dat ding in het wastafeltje liet liggen, en er toen een zaadje op ontkiemde. Dat was wel epischquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je vergeet de billendoekjes!! Die met de bruine vegen erop.
Zijn niet allemaal grote doeken hoor. We gebruiken allebei een gezichtsdoekje voor tijdens de skincare... p.p. gebruik je dan 2 doekjes per dag alleen al voor je gezicht. Vooral als je dingen als retinol op je gezicht doet, moet je elke keer vooraf een schoon doekje gebruiken!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:04 schreef vosss het volgende:
5 handdoeken per dag?! Wiezo?!
1 voor mijn gezicht op te frissen, die kan een paar dagen mee.
1 voor af te drogen na het soigneren.
Waarom zijn 2 niet genoeg?
En zelfs als je met dit weer 2x per dag douche of baddert, dan kan je die handdoek waarmee je je afdrieg(?) toen je schoon was toch gewoon nog een keer gebruiken.
Mocht je dat niet doen dan kom je nog maar op 3.
Hie komen jullie op 4 en 5?!
Tomatenzaadjes kunnen datquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herinner me een topic over een kerel die z'n reet een keer afveegde met een washandje, dat ding in het wastafeltje liet liggen, en er toen een zaadje op ontkiemde. Dat was wel episch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |