Nee maar die smerige loofah gebruik je wel meermaals?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Goh. Ik ga toch geen ondergekakte handdoek op de grond leggen
Mikeytt kakt zijn handdoek onder.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Goh. Ik ga toch geen ondergekakte handdoek op de grond leggen
Je GEZICHT met een washandje?? Neeeeeee, niet doen!! Dat is veel te grof.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:55 schreef einzeinz het volgende:
Hoe was je je gezicht zonder washandje?
Toch niet met beide handen water opvangen en je gezicht in werpen? Dan is de hele kamer nat
Ik heb washandjes en gebruik die dagelijks.
Mijn relatie met de loofah is gecompliceerd. Ik gebruik meestal na een week een nieuwe loofah. Die dingen zijn 1 euro, maar wel slecht voor het milieu, dus nu overstappen op washandjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee maar die smerige loofah gebruik je wel meermaals?
Probleem is dat zo'n handdoek nat wordt en je badkamer een vochtige omgeving is. Daar gaan bacteriën broedenquote:De handdoek op de grond, daar staan alleen je net gewassen voeten op, die kan je minstens een week gebruiken.
(Gewoon tussendoor ophangen om te drogen)
Heb ze al gekochtquote:En een washandje mag trouwens ruw zijn, dat wast lekkerder. Je gaat toch geen 4 euro betalen voor een washandje![]()
Je weet toch wel dat het aantal landen waar washandjes worden gebruikt, op 2 handen te tellen zijn?quote:Wie heeft nu geen washandjes
En als je dat niet gelooft, maken ze je iets anders wijs.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je GEZICHT met een washandje?? Neeeeeee, niet doen!! Dat is veel te grof.
Gezicht kan je het beste met een gezichtscleanser schoonmaker op basis van een BHA/AHA. Iets grofs gebruiken als een washandje op je gezicht kan je later vroeg rimpels gaan geven
Maar shampoo is geen zeep voor je lichaam. Het breekt niet de bacterieen af. Hoorde ik laatst van mijn schoonzus die bij een drogist werktquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:58 schreef incel het volgende:
Niet gewoon alleen je haar af en toe wassen en met de shampoo schuim wat nog aan je handen zit ff snel onder je oksels en je ballen doen en de zwaartekracht de rest van het werk laten doenTS is hommo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |