Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uit eten met deze hitte heb ik een keer met mijn verjaardag gedaan
Ik heb niet genoten van het eten het was zo ontzettend warm werd er misselijk van
Ik ga dat nooit meer doen, of ze moeten airco hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt deze zin wel ?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:05 schreef _UserName_ het volgende:
Inmiddels beneden de 30 graden aangetikt, eerste keer in de 10 jaar dat we hier wonen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is altijd wel gezellig. Maar misschien kan je het naar volgende week verplaatsen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
zijn wel vrienden die ik tijdje niet heb gezien
ZOu ook kudt zijn als iedereen vroeg naar huis gaat ivm de hitteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat ga ik denk ik niet doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd wel gezellig. Maar misschien kan je het naar volgende week verplaatsen?
ZOu ook kudt zijn als iedereen vroeg naar huis gaat ivm de hitteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan ga je gezellig met mini beneden slapen vanavond, ik wist het welquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:14 schreef ToT het volgende:
Hier staat de airco op 24 graden, maar boven is het schofterig heet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien komen ze zelf wel met het verzoekquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dat ga ik denk ik niet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij gaat om 20.30 slapen, ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je gezellig met mini beneden slapen vanavond, ik wist het wel![]()
![]()
mmm dan ga jij beneden slapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toppunt van luiheid. Op de camping met de auto naar de was ruimte rijden omdat het te warm is om te lopen. Ik heb Rob terug gestuurd en ben zelf van ellende terug aan het wandelen (lees sjokken) in de hoop dat ik door wat energie te gebruiken, ik wat meer trek krijg om te eten.
Heb net ook met @Rob afgesproken dat we de komende dagen voortaan tussen de middag warm gaan eten en s avonds een broodje / iets lichs. Je kunt de energie beter overdag tot je nemen dan voordat je naar bed gaat.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kind in het midden, lekker zwetenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik slaap altijd het beste in m'n eigen nest. Ik zet een sterke ventilator aan.![]()
![]()
ik ga denk ik wel op de bank slapen vannacht, mij te warm bovenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik slaap altijd het beste in m'n eigen nest. Ik zet een sterke ventilator aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig he vakantie met deze hittequote:Op woensdag 24 juni 2026 19:19 schreef DJMO het volgende:
Toppunt van luiheid. Op de camping met de auto naar de was ruimte rijden omdat het te warm is om te lopen. Ik heb Rob terug gestuurd en ben zelf van ellende terug aan het wandelen (lees sjokken) in de hoop dat ik door wat energie te gebruiken, ik wat meer trek krijg om te eten.
Heb net ook met @:Rob afgesproken dat we de komende dagen voortaan tussen de middag warm gaan eten en s avonds een broodje / iets lichs. Je kunt de energie beter overdag tot je nemen dan voordat je naar bed gaat.
Uw ADH vitamine Worst
minitot en jij? Dan heb ik wat gemistquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
In het midden van wat? We wonen hier met z'n tweetjes!![]()
![]()
Dan las ik het verkeerd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Beneden in de woonkamer is het voor het eerst 30 graden sinds ze daar wonen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wist nog dat mijn ouwe laptop vastliep wanneer je deze drukke UI gebruikte!
![]()
Je loopt twee rondes achterquote:
Inmiddels een nieuwe laptop dus?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wist nog dat mijn ouwe laptop vastliep wanneer je deze drukke UI gebruikte![]()
![]()
Ik vervloek mezelf een beetje omdat ik een jaar of drie / vier geleden een keer geroepen heb hier dat ik de zon meeneem als ik op vakantie gaquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mini is al helemaal humeurig van de temperaturen van deze week.quote:
We gaan naar Frankrijk op vakantie deze zomer.
Temperatuur daar: 44 graden!![]()
was een 2009 lapatop in 2019quote:ook al 5 jaar oud, maar gaat nog goed hardquote:
Uw ADH vitamine Worst
Had je hem maar meegenomen dan had ik er hier geen last vanquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vervloek mezelf een beetje omdat ik een jaar of drie / vier geleden een keer geroepen heb hier dat ik de zon meeneem als ik op vakantie ga![]()
Wanneer gaan jullie weer naar h uis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het was echt niet te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef murp het volgende:
[..]
Wat jammer dat jullie het niet hebben gered.
En ze is nog steek veranderd in die 2 jaar.![]()
2019, dat voelt als vorig jaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was een 2009 lapatop in 2019
[..]
ook al 5 jaar oud, maar gaat nog goed hard![]()
![]()
Ja daar is het helemaal warm Hopelijk tegen die tijd dat jullie gaan een stukje minder warmquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini is al helemaal humeurig van de temperaturen van deze week.
We gaan naar Frankrijk op vakantie deze zomer.
Temperatuur daar: 44 graden!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet de dts topics uitgeprint hebben op wcrollenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Snap ik, gescheiden en vriendin gehad wat niet lekker liep ( de korte versie)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naja, dan is het helemaal goed zo. Als jullie maar allebei lief zijn voor minitotquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was echt niet te doen.
En ze is nog steek veranderd in die 2 jaar.![]()
"Hee fans!"quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet de dts topics uitgeprint hebben op wcrollen
Ah, die velletjes kun je mooi je arie mee afvegen!![]()
![]()
Met mini ToT hopelijk nog wel?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was echt niet te doen.
En ze is nog steek veranderd in die 2 jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is wel een hele korte versiequote:Op woensdag 24 juni 2026 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, gescheiden en vriendin gehad wat niet lekker liep ( de korte versie)![]()
![]()
Te warm om veel te typen, het was nogal een verhaalquote:
Zit je in een tent oid?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vervloek mezelf een beetje omdat ik een jaar of drie / vier geleden een keer geroepen heb hier dat ik de zon meeneem als ik op vakantie ga![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:25 schreef murp het volgende:
[..]
Naja, dan is het helemaal goed zo. Als jullie maar allebei lief zijn voor minitot
Wordt aan gewerkt.![]()
En met jou? Is jouw status al bekend hier?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te warm om veel te typen, het was nogal een verhaal![]()
Nieuwe vriendin was ook een Aziatische, maar die was alleen geïnteresseerd in gefinancierd worden in eigen land en had totaal geen waardering voor mij of voor Mini-ToT.quote:![]()
Gadverdamme zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwe vriendin was ook een Aziatische, maar die was alleen geïnteresseerd in gefinancierd worden in eigen land en had totaal geen waardering voor mij of voor Mini-ToT.![]()
Jezus. Das geen minitot meer johquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt over een paar maand 8, en heeft al verkering!![]()
![]()
Manneke maakt een mooie tekening voor haar, enige wat ze zegt is: "Hmm."quote:
Laat hij trots een heel mooie boom zien, zegt zij: "Hm. In mijn land heb je mooiere bomen dan dit. Ik kan hier niet enthousiast over doen of zo."![]()
Maar dat is de biologische moeder?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Manneke maakt een mooie tekening voor haar, enige wat ze zegt is: "Hmm."
Laat hij trots een heel mooie boom zien, zegt zij: "Hm. In mijn land heb je mooiere bomen dan dit. Ik kan hier niet enthousiast over doen of zo."![]()
Echt he!quote:En zijn vriendinnetje wordt binnenkort 10.
Hij gaat binnenkort naar een andere school en heeft alvast 2,5 uurtjes op de nieuwe school mee mogen draaien.
1 van de meiden in zijn toekomstige klas zei in die 2,5 uurtjes al dat ze verliefd op hem was en dat ze met hem wilde zoenen!![]()
(Heeft hij afgewezen overigens.)
![]()
Zaterdag naar een hotel in de buurt van Spa, en zondag naar huisquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je hem maar meegenomen dan had ik er hier geen last van![]()
Wanneer gaan jullie weer naar h uis?Ik heb er één en ik ben er trots op
kleine hunk al joh!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!En zijn vriendinnetje wordt binnenkort 10.
Hij gaat binnenkort naar een andere school en heeft alvast 2,5 uurtjes op de nieuwe school mee mogen draaien.
1 van de meiden in zijn toekomstige klas zei in die 2,5 uurtjes al dat ze verliefd op hem was en dat ze met hem wilde zoenen!![]()
(Heeft hij afgewezen overigens.)
![]()
Nee zijn biologische moeder is weer een heel ander verhaal.quote:
Die heeft nu een rijke vent aan de haak geslagen en met het kleine beetje contact dat ik nog met haar heb, merk ik steeds weer dat ik echt een goede keuze heb gedaan om te scheiden.![]()
Ik woon alleen en in het weekend komt er altijd zo vent mij storen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:27 schreef murp het volgende:
[..]
En met jou? Is jouw status al bekend hier?![]()
Ik heb al 26 jaar een lat relatie alleen de weekendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, goed van je om zulke moeilijke keuzes te maken. Lijken me lastige tijden te zijn. Ik hoop dat het nu goed met je gaat ondanks het gemis van een Totinnekequote:Op woensdag 24 juni 2026 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee zijn biologische moeder is weer een heel ander verhaal.
Die heeft nu een rijke vent aan de haak geslagen en met het kleine beetje contact dat ik nog met haar heb, merk ik steeds weer dat ik echt een goede keuze heb gedaan om te scheiden.![]()
O is het nog steeds aan, leuk hoorquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt over een paar maand 8, en heeft al verkering!
Daar heb je in iedergeval airco neem ik aan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zaterdag naar een hotel in de buurt van Spa, en zondag naar huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahahah, heerlijk! Ook al zo lang joh! Wow!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik woon alleen en in het weekend komt er altijd zo vent mij storen.![]()
Ik heb al 26 jaar een lat relatie alleen de weekende![]()
Af en toe als ik echt eenzaam ben vraag ik me wel eens af of ik wel de juiste keuze heb gemaakt, maar zoals gezegd bij ieder contact met haar, ben ik blij dat ik er van af ben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:33 schreef murp het volgende:
[..]
ja, goed van je om zulke moeilijke keuzes te maken. Lijken me lastige tijden te zijn. Ik hoop dat het nu goed met je gaat ondanks het gemis van een Totinneke
Ben wel wat op zoek naar een andere dame, maar ook daarmee merk ik meer en meer dat het lang niet zaligmakend is.
Liever alleen dan ongelukkig samen met iemand.![]()
Zeker!quote:Op school doen ze er wel vervelend over, maar dat boeit hen niet.
Ik heb haar vandaag verteld dat op hun nieuwe school een ander meisje al verliefd op hem is maar dat hij haar heeft afgewezen, en het vriendinnetje was echt super blij dat te horen!![]()
![]()
Ja lang he, maar ik zou echt niet anders willenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:35 schreef murp het volgende:
[..]
Hahahah, heerlijk! Ook al zo lang joh! Wow!
Moet er niet aan denken iemand een hele dag hier te hebben
Ben zo gewend aan het alleen zijn en te doen waar ik zin in heb
Nu is hij heel makkelijk en kan ik wel doen wat ik wil maar je houdt er toch rekening mee
En jij, wat is jou status
Lol, wilde je haar jaloers makenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!Op school doen ze er wel vervelend over, maar dat boeit hen niet.
Ik heb haar vandaag verteld dat op hun nieuwe school een ander meisje al verliefd op hem is maar dat hij haar heeft afgewezen, en het vriendinnetje was echt super blij dat te horen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En misschien komt er wel iemand op je pad, wanneer je het echt niet verwacht. Denk soms ook even aan jezelf om leuke dingen zonder minitot te gaan doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe als ik echt eenzaam ben vraag ik me wel eens af of ik wel de juiste keuze heb gemaakt, maar zoals gezegd bij ieder contact met haar, ben ik blij dat ik er van af ben.
Ben wel wat op zoek naar een andere dame, maar ook daarmee merk ik meer en meer dat het lang niet zaligmakend is.
Liever alleen dan ongelukkig samen met iemand.![]()
![]()
Dit is precies en exact hoe ik @Rob zes jaar geleden leerde kennen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:39 schreef murp het volgende:
[..]
En misschien komt er wel iemand op je pad, wanneer je het echt niet verwacht. Denk soms ook even aan jezelf om leuke dingen zonder minitot te gaan doenIk heb er één en ik ben er trots op
Mja en daar heb ik gewoon nooit zin in; in m'n eentje er op uit gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:39 schreef murp het volgende:
[..]
En misschien komt er wel iemand op je pad, wanneer je het echt niet verwacht. Denk soms ook even aan jezelf om leuke dingen zonder minitot te gaan doen![]()
Tot houdt van vrouwen uit bepaalde landen, ik ben zo bang dat die bijna allemaal denken dat Nederlandse mannen geldbomen in de tuin hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:39 schreef murp het volgende:
[..]
En misschien komt er wel iemand op je pad, wanneer je het echt niet verwacht. Denk soms ook even aan jezelf om leuke dingen zonder minitot te gaan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief he die trouwheidquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist niet; juist laten weten dat Mini hartstikke trouw aan haar is!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oe, al 26 jaar samen, 2 puberkinderen en ik begin nu eindelijk weer een beetje tijd voor mijzelf te krijgen. En ik moet afvallen met m’n 92 kiloquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lang he, maar ik zou echt niet anders willen
Moet er niet aan denken iemand een hele dag hier te hebben
Ben zo gewend aan het alleen zijn en te doen waar ik zin in heb
Nu is hij heel makkelijk en kan ik wel doen wat ik wil maar je houdt er toch rekening mee
En jij, wat is jou status![]()
![]()
Niet écht alle dames uit die landen zijn zo, maar helaas wel veel ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot houdt van vrouwen uit bepaalde landen, ik ben zo bang dat die bijna allemaal denken dat Nederlandse mannen geldbomen in de tuin hebben.
Heb ook wel in andere landen gekeken hoor , en ook eentje die hier net over de grens zou wonen, maar dat was een scammer die op identiteitsfraude uit was.![]()
Heb je geen vrienden om iets samen te gaan doen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en daar heb ik gewoon nooit zin in; in m'n eentje er op uit gaan.
Misschien wil @gebrokenglas eens met je op stap
Die gaat gewoon alleen op een terrasje zitten.
Of samen gezellig naar een vrijgezellen party, samen de beest uithangen en de verhalen hier vertellen
Dan moet je op Salsales gaan. Dan wilt elke vrouw met je dansen. 1 uurtje in de week.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en daar heb ik gewoon nooit zin in; in m'n eentje er op uit gaan.![]()
Hans Teeuwen vibesquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Manneke maakt een mooie tekening voor haar, enige wat ze zegt is: "Hmm."
Laat hij trots een heel mooie boom zien, zegt zij: "Hm. In mijn land heb je mooiere bomen dan dit. Ik kan hier niet enthousiast over doen of zo."Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Zou leuk zijn een glaasje te doen met glaasje!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden om iets samen te gaan doen?
Misschien wil @:Gebrokenglas eens met je op stap
Die gaat gewoon alleen op een terrasje zitten.
Of samen gezellig naar een vrijgezellen party, samen de beest uithangen en de verhalen hier vertellen
Verder heb ik 1 kameraad die niet al te ver weg woont, maar die heeft het druk met zijn werk en zijn gezinnetje.
En 2 andere goede vrienden hebben het ook altijd hartstikke druk, en die wonen ver weg.![]()
We moeten nog zoeken en boeken, maar geen airco is geen Booking.comquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je in iedergeval airco neem ik aan?Ik heb er één en ik ben er trots op
O ook al een tijdje, 2 pubers, lang leven de lol.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:41 schreef murp het volgende:
[..]
Oe, al 26 jaar samen, 2 puberkinderen en ik begin nu eindelijk weer een beetje tijd voor mijzelf te krijgen. En ik moet afvallen met m’n 92 kilo
Dat is wel lekker he weer wat tijd voor je zelf
Afvallen pppfff Valt toch wel mee 92 kiloWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom zeg ik ook bijna allemaalquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet écht alle dames uit die landen zijn zo, maar helaas wel veel ja.
Heb ook wel in andere landen gekeken hoor , en ook eentje die hier net over de grens zou wonen, maar dat was een scammer die op identiteitsfraude uit was.
Het is zo jammer dat je het niet altijd weet voor je er aan begint, dat zag je met die laatste welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet niet waar je woont maar zou best wel eens jou willen meeten als vaders onder elkaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou leuk zijn een glaasje te doen met glaasje!
Verder heb ik 1 kameraad die niet al te ver weg woont, maar die heeft het druk met zijn werk en zijn gezinnetje.
En 2 andere goede vrienden hebben het ook altijd hartstikke druk, en die wonen ver weg.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
al plan je iets voor September in joh. Zeg tegen ze dat je wel even iets leuks en gezelligs nodig hebquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En 2 andere goede vrienden hebben het ook altijd hartstikke druk, en die wonen ver weg.![]()
![]()
Mooi klotuh is dat, het mooiste zou zijn als je een vriend had die ook alleen was en tijd had.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En 2 andere goede vrienden hebben het ook altijd hartstikke druk, en die wonen ver weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht ff dat het om zout verkopen ging!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef murp het volgende:
[..]
Dan moet je op Salsales gaan. Dan wilt elke vrouw met je dansen. 1 uurtje in de week.![]()
![]()
Ja dat wel, MAAR IK KRIJG HET ER NIET VANAFquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ook al een tijdje, 2 pubers, lang leven de lol.
Dat is wel lekker he weer wat tijd voor je zelf
Afvallen pppfff Valt toch wel mee 92 kilo![]()
dat zou ik als side husle doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het om zout verkopen ging!![]()
![]()
heb jij al de sexy heupmoves?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef murp het volgende:
[..]
Dan moet je op Salsales gaan. Dan wilt elke vrouw met je dansen. 1 uurtje in de week.
Uw ADH vitamine Worst
O dan hoop ik dat er nog ergens een plekkie is.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
We moeten nog zoeken en boeken, maar geen airco is geen Booking.com
ZIt je nu in een huisje of tent? Of caravan, dat kan ook nog natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had haar vooraf al verteld dat ik geen wandelende geldzak ben, en ze zei toen dat ze daar juist blij mee was, ze wilde juist geen rijk vriendje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook bijna allemaal
Het is zo jammer dat je het niet altijd weet voor je er aan begint, dat zag je met die laatste wel
Maar toen ze eenmaal hier was, moest ik continu geld geven voor allerlei dingen in haar land.
En dat ze altijd zo lui en ongeïnteresseerd over kwam met videobellen? Ja dat was alleen door de warmte en vermoeidheid van het harde werken.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont maar zou best wel eens jou willen meeten als vaders onder elkaarLikewise!
Ik woon tussen de hunebedden.![]()
Ozempic schijnt te helpenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:46 schreef murp het volgende:
[..]
Ja dat wel, MAAR IK KRIJG HET ER NIET VANAF
Dit idd ja...quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi klotuh is dat, het mooiste zou zijn als je een vriend had die ook alleen was en tijd had.
Ach ja, deze zomervakantie ga ik met Mini naar een kameraad in Frankrijk.![]()
Stacaravan met airco. Binnen steady 20 graden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan hoop ik dat er nog ergens een plekkie is.
ZIt je nu in een huisje of tent? Of caravan, dat kan ook nog natuurlijkIk heb er één en ik ben er trots op
Ja kijk, anders voordoen dan ze zijn. Maar goed is verleden tijd, hop naar de toekomstquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had haar vooraf al verteld dat ik geen wandelende geldzak ben, en ze zei toen dat ze daar juist blij mee was, ze wilde juist geen rijk vriendje.
Maar toen ze eenmaal hier was, moest ik continu geld geven voor allerlei dingen in haar land.
En dat ze altijd zo lui en ongeïnteresseerd over kwam met videobellen? Ja dat was alleen door de warmte en vermoeidheid van het harde werken.
Hopelijk vindt je een lieve vrouwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat is te doen.. mijn auto heb ik in Emmen opgehaald, over de "Hunebed Highway". Dan denk ik aan minstens een 6 baansweg langs tientallen metershoge keien maar de enige stenen die ik zag was het asfaltquote:
ik haat dingen moeten verkopenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Sal sales.
Mijn broer werkt ook in sales, maar niet van sal.![]()
O dat is wel lekker, maar ja je bent niet op vakantie om een hele tijd binnen te zitten, dan kan je net zo goed thuis zitten lijkt mijquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stacaravan met airco. Binnen steady 20 graden.
Moet niet denken aan die mensen in een tentje nu of caravan zonder aircoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 weken geleden of zo zat ik er aardig over in een dip, maar na een paar verveldende voorvallen ben ik er ook wel weer ff mee klaar.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijk, anders voordoen dan ze zijn. Maar goed is verleden tijd, hop naar de toekomst
Hopelijk vindt je een lieve vrouw
Paar dagen gelden wilde eentje me naakt op de cam zien!Flikker op zeg!
![]()
Nou ja zeg, en hij bent ook wel lang toch?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef ToT het volgende:
Mini zit ook steeds te zeggen dat mijn buik wel eens wat minder mag zijn!
Ik ben 77 kilo of zo!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
krijg je een drugsgebruikerssmoel van als je het puur gebruikt voor afvallenquote:Uw ADH vitamine Worst
Mini moet voor straf vroeg naar bedquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef ToT het volgende:
Ik ben 77 kilo of zo!![]()
Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef ToT het volgende:
Ik ben 77 kilo of zo!![]()
Lol die wil zien wat voor vlees ze in de kuip heeftquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
2 weken geleden of zo zat ik er aardig over in een dip, maar na een paar verveldende voorvallen ben ik er ook wel weer ff mee klaar.
Paar dagen gelden wilde eentje me naakt op de cam zien!Flikker op zeg!
![]()
Er zitten rare mensen tussen
Een Nederlandse vrouw trekt jou helemaal niet aan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh dat is te doen.. mijn auto heb ik in Emmen opgehaald, over de "Hunebed Highway". Dan denk ik aan minstens een 6 baansweg langs tientallen metershoge keien maar de enige stenen die ik zag was het asfaltIk ken iemand die daar echt ongelooflijk boos over was! "Die borden van die hunebed highway zijn geen officieel erkende wettelijke borden! En dit is geen highway, dus deze weg mag niet zo heten!"
Gristus te paert zeg!![]()
![]()
Vind je, mijn buurvrouw gebruikt het ook, die ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijg je een drugsgebruikerssmoel van als je het puur gebruikt voor afvallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ooit in een computerwinkel gewerkt.quote:
Het was zo kut om leuke klanten verschrikkelijke troep aan te smeren.
Juist degenen met wie we persoonlijk de beste band hadden, vielen het makkelijkste voor onze scams.
Maar ja; we moesten targets halen, anders had je echt een kut inkomen.![]()
stuur haar naar ToTquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, mijn buurvrouw gebruikt het ook, die ziet er goed uit hoorUw ADH vitamine Worst
Nee joh, 1m77 of zo bij 77 kg of zo.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en hij bent ook wel lang toch?![]()
Normaal breng ik hem om 19.45 naar boven. Nu is het ff een kwartiertje later, maar hij moet idd wel zo hemelwaarts gaan, ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mini moet voor straf vroeg naar bed![]()
Wat zei je; waarom denk je dat er geen wettelijke borden staan, het is toch geen highway?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ken iemand die daar echt ongelooflijk boos over was! "Die borden van die hunebed highway zijn geen officieel erkende wettelijke borden! En dit is geen highway, dus deze weg mag niet zo heten!"
Gristus te paert zeg!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik wil wel een deerne die een stukkie jonger is dan ik, jaartje of 32 - 35.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol die wil zien wat voor vlees ze in de kuip heeft![]()
Er zitten rare mensen tussen
Een Nederlandse vrouw trekt jou helemaal niet aan?
Die dames zitten echt niet op mij te wachten joh.![]()
Ze is getrouwdquote:en tegen de 60 denk niet dat ToT daar op zit te wachten
Tja het is gewoon een leuke bijnaam, niet zo moeilijk doen. Het is een promotiestunt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat zei je; waarom denk je dat er geen wettelijke borden staan, het is toch geen highway?![]()
O ben je 1 cm langer dan mij.quote:
Ik vind dat niet zwaar hoor 77 kilo, maar soms gaat het op de verkeerde plek zitten op je buik zekerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb daar ook van mogen proeven, echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een computerwinkel gewerkt.
Het was zo kut om leuke klanten verschrikkelijke troep aan te smeren.
Juist degenen met wie we persoonlijk de beste band hadden, vielen het makkelijkste voor onze scams.
Maar ja; we moesten targets halen, anders had je echt een kut inkomen.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is getrouwden tegen de 60 denk niet dat ToT daar op zit te wachten
Ah!
Heeft ze nog een leuke dochter?![]()
![]()
Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil wel een deerne die een stukkie jonger is dan ik, jaartje of 32 - 35.
Die dames zitten echt niet op mij te wachten joh.
Maar misschien moet het laten gebeuren. Ik was ook niet op zoek. Wilde eigenlijk helemaal geen man meer.
Maar het is toch gebeurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb best gespierde armen en borstkas (hoewel die wel rap aan het verminderen is), maar m'n buikje past gewoon net ff niet goed bij de rest.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben je 1 cm langer dan mij.
Ik vind dat niet zwaar hoor 77 kilo, maar soms gaat het op de verkeerde plek zitten op je buik zeker![]()
2 zoonsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat. Als je Drenthe zegt, zeg je hunebedden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het is gewoon een leuke bijnaam, niet zo moeilijk doen. Het is een promotiestunt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoe kwam je hem dan tegenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint.
Maar misschien moet het laten gebeuren. Ik was ook niet op zoek. Wilde eigenlijk helemaal geen man meer.
Maar het is toch gebeurdUw ADH vitamine Worst
Ach je bent zoals je bent. Hoe meer kilo hoe meer van te houdenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb best gespierde armen en borstkas (hoewel die wel rap aan het verminderen is), maar m'n buikje past gewoon net ff niet goed bij de rest.
Hoor je dat @murp
Zei ik ook tegen de kinderen, ben door de chemo behoorlijk wat kilo's aangekomen omdat de stofwisseling ook naar de klotuh is gegaan.
Ik zei tegen de kids, kijk zo sta je te huilen bang dat ik dood ga en zo hen je kilo's moeder meer om van te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En probleemwijken Assenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dat. Als je Drenthe zegt, zeg je hunebedden.Uw ADH vitamine Worst
Zoons zijn ook bezetquote:
Ik ken geen vrijgezellen vrouwen van jou leeftijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben 90+ kilo dus wat dat betreft.. vrouwlief zit in de tripple cijfers. Meer om van te houden, zeg ik dan maar
Ja en due hunebed highway toont gewoon aan dat er veel langs die weg te vinden zijn, da's alles. Gewoon een grappig naampje met een grappig reclamebordje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dat. Als je Drenthe zegt, zeg je hunebedden.
Maar goed, diegene die zo ziedend werd over die naam (echt buitenproportioneel!) was ook 100% zeker dat de Twin Towers lang voor 9/11 afgebroken waren en dat het hologrammen waren die zogenaamd op die datum instortten.![]()
Niet zo tegen je kinderen zeiken!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach je bent zoals je bent. Hoe meer kilo hoe meer van te houden
Hoor je dat @:murp
Zeik ook tegen de kinderen, ben door de chemo behoorlijk wat kilo's aangekomen omdat de stofwisseling ook naar de klotuh is gegaan.
Ik zei tegen de kids, kijk zo sta je te huilen bang dat ik dood ga en zo hen je kilo's moeder meer om van te houden![]()
![]()
Oh ja, mooie quotes altijd. "Werken moet in je aard zitten" blijft toch wel de mooistequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het was in de tijd dat je advertentie las in de krantquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schuld van de Rabobank!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, mooie quotes altijd. "Werken moet in je aard zitten" blijft toch wel de mooiste![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: