heb jij al de sexy heupmoves?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef murp het volgende:
[..]
Dan moet je op Salsales gaan. Dan wilt elke vrouw met je dansen. 1 uurtje in de week.
O dan hoop ik dat er nog ergens een plekkie is.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
We moeten nog zoeken en boeken, maar geen airco is geen Booking.com
Ik had haar vooraf al verteld dat ik geen wandelende geldzak ben, en ze zei toen dat ze daar juist blij mee was, ze wilde juist geen rijk vriendje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook bijna allemaal
Het is zo jammer dat je het niet altijd weet voor je er aan begint, dat zag je met die laatste wel
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont maar zou best wel eens jou willen meeten als vaders onder elkaar
Ozempic schijnt te helpenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:46 schreef murp het volgende:
[..]
Ja dat wel, MAAR IK KRIJG HET ER NIET VANAF
Dit idd ja...quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi klotuh is dat, het mooiste zou zijn als je een vriend had die ook alleen was en tijd had.
Stacaravan met airco. Binnen steady 20 graden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan hoop ik dat er nog ergens een plekkie is.
ZIt je nu in een huisje of tent? Of caravan, dat kan ook nog natuurlijk
Ja kijk, anders voordoen dan ze zijn. Maar goed is verleden tijd, hop naar de toekomstquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had haar vooraf al verteld dat ik geen wandelende geldzak ben, en ze zei toen dat ze daar juist blij mee was, ze wilde juist geen rijk vriendje.
Maar toen ze eenmaal hier was, moest ik continu geld geven voor allerlei dingen in haar land.
En dat ze altijd zo lui en ongeïnteresseerd over kwam met videobellen? Ja dat was alleen door de warmte en vermoeidheid van het harde werken.
Oh dat is te doen.. mijn auto heb ik in Emmen opgehaald, over de "Hunebed Highway". Dan denk ik aan minstens een 6 baansweg langs tientallen metershoge keien maar de enige stenen die ik zag was het asfaltquote:
ik haat dingen moeten verkopenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Sal sales.
Mijn broer werkt ook in sales, maar niet van sal.
O dat is wel lekker, maar ja je bent niet op vakantie om een hele tijd binnen te zitten, dan kan je net zo goed thuis zitten lijkt mijquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stacaravan met airco. Binnen steady 20 graden.
2 weken geleden of zo zat ik er aardig over in een dip, maar na een paar verveldende voorvallen ben ik er ook wel weer ff mee klaar.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijk, anders voordoen dan ze zijn. Maar goed is verleden tijd, hop naar de toekomst
Hopelijk vindt je een lieve vrouw
Nou ja zeg, en hij bent ook wel lang toch?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef ToT het volgende:
Mini zit ook steeds te zeggen dat mijn buik wel eens wat minder mag zijn!
Ik ben 77 kilo of zo!
krijg je een drugsgebruikerssmoel van als je het puur gebruikt voor afvallenquote:
Mini moet voor straf vroeg naar bedquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef ToT het volgende:
Ik ben 77 kilo of zo!
Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef ToT het volgende:
Ik ben 77 kilo of zo!
Lol die wil zien wat voor vlees ze in de kuip heeftquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
2 weken geleden of zo zat ik er aardig over in een dip, maar na een paar verveldende voorvallen ben ik er ook wel weer ff mee klaar.
Paar dagen gelden wilde eentje me naakt op de cam zien!Flikker op zeg!
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh dat is te doen.. mijn auto heb ik in Emmen opgehaald, over de "Hunebed Highway". Dan denk ik aan minstens een 6 baansweg langs tientallen metershoge keien maar de enige stenen die ik zag was het asfalt
Vind je, mijn buurvrouw gebruikt het ook, die ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijg je een drugsgebruikerssmoel van als je het puur gebruikt voor afvallen
Ik heb ooit in een computerwinkel gewerkt.quote:
stuur haar naar ToTquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je, mijn buurvrouw gebruikt het ook, die ziet er goed uit hoor
Nee joh, 1m77 of zo bij 77 kg of zo.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en hij bent ook wel lang toch?
Normaal breng ik hem om 19.45 naar boven. Nu is het ff een kwartiertje later, maar hij moet idd wel zo hemelwaarts gaan, ja.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mini moet voor straf vroeg naar bed
Wat zei je; waarom denk je dat er geen wettelijke borden staan, het is toch geen highway?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ken iemand die daar echt ongelooflijk boos over was! "Die borden van die hunebed highway zijn geen officieel erkende wettelijke borden! En dit is geen highway, dus deze weg mag niet zo heten!"
Gristus te paert zeg!
Ik wil wel een deerne die een stukkie jonger is dan ik, jaartje of 32 - 35.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol die wil zien wat voor vlees ze in de kuip heeft![]()
Er zitten rare mensen tussen
Een Nederlandse vrouw trekt jou helemaal niet aan?
Ze is getrouwdquote:
Tja het is gewoon een leuke bijnaam, niet zo moeilijk doen. Het is een promotiestunt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat zei je; waarom denk je dat er geen wettelijke borden staan, het is toch geen highway?
O ben je 1 cm langer dan mij.quote:
Ik heb daar ook van mogen proeven, echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een computerwinkel gewerkt.
Het was zo kut om leuke klanten verschrikkelijke troep aan te smeren.
Juist degenen met wie we persoonlijk de beste band hadden, vielen het makkelijkste voor onze scams.
Maar ja; we moesten targets halen, anders had je echt een kut inkomen.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is getrouwden tegen de 60 denk niet dat ToT daar op zit te wachten
Wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil wel een deerne die een stukkie jonger is dan ik, jaartje of 32 - 35.
Die dames zitten echt niet op mij te wachten joh.
Ik heb best gespierde armen en borstkas (hoewel die wel rap aan het verminderen is), maar m'n buikje past gewoon net ff niet goed bij de rest.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben je 1 cm langer dan mij.
Ik vind dat niet zwaar hoor 77 kilo, maar soms gaat het op de verkeerde plek zitten op je buik zeker
2 zoonsquote:
Ja dat. Als je Drenthe zegt, zeg je hunebedden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het is gewoon een leuke bijnaam, niet zo moeilijk doen. Het is een promotiestunt.
Hoe kwam je hem dan tegenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint.
Maar misschien moet het laten gebeuren. Ik was ook niet op zoek. Wilde eigenlijk helemaal geen man meer.
Maar het is toch gebeurd
Ach je bent zoals je bent. Hoe meer kilo hoe meer van te houdenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb best gespierde armen en borstkas (hoewel die wel rap aan het verminderen is), maar m'n buikje past gewoon net ff niet goed bij de rest.
En probleemwijken Assenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dat. Als je Drenthe zegt, zeg je hunebedden.
Zoons zijn ook bezetquote:
Ja en due hunebed highway toont gewoon aan dat er veel langs die weg te vinden zijn, da's alles. Gewoon een grappig naampje met een grappig reclamebordje.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dat. Als je Drenthe zegt, zeg je hunebedden.
Niet zo tegen je kinderen zeiken!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach je bent zoals je bent. Hoe meer kilo hoe meer van te houden
Hoor je dat @:murp
Zeik ook tegen de kinderen, ben door de chemo behoorlijk wat kilo's aangekomen omdat de stofwisseling ook naar de klotuh is gegaan.
Ik zei tegen de kids, kijk zo sta je te huilen bang dat ik dood ga en zo hen je kilo's moeder meer om van te houden
Oh ja, mooie quotes altijd. "Werken moet in je aard zitten" blijft toch wel de mooistequote:
Het was in de tijd dat je advertentie las in de krantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Schuld van de Rabobank!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, mooie quotes altijd. "Werken moet in je aard zitten" blijft toch wel de mooiste
Welke wijk moet je daar ont-wijken?quote:
lolquote:
Oh god ja, een flat earther, chemtrailgelover, WEF, agenda 2030 en dat allemaal uit "eigen onderzoek". Maar sls je er naar vraagt is het ja, nee dat moet je zelf ontdekken. ;') x1000quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en due hunebed highway toont gewoon aan dat er veel langs die weg te vinden zijn, da's alles. Gewoon een grappig naampje met een grappig reclamebordje.
Maar goed, diegene die zo ziedend werd over die naam (echt buitenproportioneel!) was ook 100% zeker dat de Twin Towers lang voor 9/11 afgebroken waren en dat het hologrammen waren die zogenaamd op die datum instortten.
Het grappige is dat zijn buurman ook zo eentje was, maar met NÉT iets andere opvattingen....quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh god ja, een flat earther, chemtrailgelover, WEF, agenda 2030 en dat allemaal uit "eigen onderzoek". Maar sls je er naar vraagt is het ja, nee dat moet je zelf ontdekken. ;') x1000
En de aarde is nog steeds rondquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Het grappige is dat zijn buurman ook zo eentje was, maar met NÉT iets andere opvattingen....
Michael Jackson popcorn.gif
Laat ik het zo zeggen; 1 van hen is geëmigreerd.
quote:
Klopt idd, dood of gedetineerd. Net zoals de "tis hier keiglad"-gastjes. 1 dood, de ander gedetineerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:08 schreef ToT het volgende:
Oh en de ander is inmiddels dood, maar dat heeft daar niet direct wat mee te maken. (Misschien indirect, maar ik denk het niet.)
Dat moet ook gebeuren, rent hij nog door de kamer( dat deed hij toch met tandenpoetsen)quote:
https://nieuwspaal.nl/vol(...)-je-eigen-onderzoek/quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh god ja, een flat earther, chemtrailgelover, WEF, agenda 2030 en dat allemaal uit "eigen onderzoek". Maar sls je er naar vraagt is het ja, nee dat moet je zelf ontdekken. ;') x1000
En toch he, zit er een diepe kern van waarheid in. Dat maakt deze satire geweldig. "Ze willen ons in de schaduw hebben" is daar een heel mooi voorbeeld vanquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://nieuwspaal.nl/vol(...)-je-eigen-onderzoek/
Nee, hij rent door de kamer met een tandenborstel, niet met het poetsen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren, rent hij nog door de kamer( dat deed hij toch met tandenpoetsen)
Bijna hetzelfde (lol)quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij rent door de kamer met een tandenborstel, niet met het poetsen.
Doet hij nog steeds, maar wel steeds minder, gelukkig.
Dat staat als een paal boven waterquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:21 schreef Dotteke het volgende:
Lol nieuwspaal weet er weer wat moois van te maken
Knutten, nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef ToT het volgende:
Mannetje zit zijn handjes in te smeren met prrrrrikweg.
Hij heeft allemaal bultjes in zijn handpalmen, en zijn vriendinnetje ook.
Hmmmm....hoe zou dat toch komen?
Ze spelen op school veel met modder van zand wat om de bomen ligt, wat ze dan met water vermengen.
Even googlen...."Knutten"?
Ik ook niet, maar dat schijnt een soort zandmuggen te zijn van 1 - 3 mm en ze kunnen flink prikken.quote:
Niet gewoon warmtebultes? Heeft Jyske ook last vanquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef ToT het volgende:
Mannetje zit zijn handjes in te smeren met prrrrrikweg.
Hij heeft allemaal bultjes in zijn handpalmen, en zijn vriendinnetje ook.
Hmmmm....hoe zou dat toch komen?
Ze spelen op school veel met modder van zand wat om de bomen ligt, wat ze dan met water vermengen.
Even googlen...."Knutten"?
Van die blaasjes? Daar heeft hij er maar eentje van. Dit zijn echt van die rode pukkels.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet gewoon warmtebultes? Heeft Jyske ook last van
Kan je er niets opsmeren, vast wel te vinden op internet neem ik aanquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:27 schreef ToT het volgende:
Toen ik het met hen over die modder had, vertelden ze me dat sowieso 1 ander kind waarmee ze vaak spelen diezelfde bultjes in de handpalmen heeft, en die speelt ook veel met modder daar.
Een ander kameraadje die nauwelijks me modder speelt, heeft ook veel minder bultjes.
Ja zoals ik al zei heeft hij nu dat Prrrrrrikweg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er niets opsmeren, vast wel te vinden op internet neem ik aan
Hey Xylarquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:34 schreef Xylar het volgende:
Ondanks airco. Toch nachten van 4 uur maar
Doe es niet zo eng. Creep dat je bent.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal breng ik hem om 19.45 naar boven. Nu is het ff een kwartiertje later, maar hij moet idd wel zo hemelwaarts gaan, ja.
Jij zegt het, ik dacht hetquote:
Yup!quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn fucked up humor is hier toch zo wel bekend inmiddels?
Oh?quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zie nu een feestnummer van de snollebollekes voor me waarin elke "springen" wordt vervangen door "hemelwaarts" en dat er een engel uit de wolken komt. In remix met JeBroer
Links rechts van snollebollekes vs engel (of me gabber, leven na de dood) van Jebroer.quote:
Ja, maar somsquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn fucked up humor is hier toch zo wel bekend inmiddels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |