Als je het vergeten bent was het niet belangrijk genoeg om mee te nemenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Lekkere wandelingetje naar de winkel, kom ik thuis ben ik wat vergeten
Ja vind ik ook, maar m'n regiebehandelaar had liever gewild dat ik langzaam af had gebouwd. Ja daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als een medicijn niet goed valt is het beter te stoppen inderdaad
lukt mij nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter vroeg in de ochtend gaan.
Ja dat hoort er allemaal bij in het levenquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:40 schreef DJMO het volgende:
We hebben trouwens sinds een klein uurtje nieuwe overburen.
Wederom een Nederlands gezin met twee kinderen waaronder een jonge baby
Zijn we eindelijk van die kiftende Italianen af, krijgen we er wellicht een huilbaby voor teug
Ook niet als je thuis werkt?quote:
ben gewoon geen vroege vogelquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet als je thuis werkt?
Dat is wel jammer.
Ik was vanmorgen ook vroeg in de winkel, er hadden er alleen meer hetzelfde plan was om 8 uur al heel druk
Dat kan ook natuurlijk, zo is iedereen anders.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben gewoon geen vroege vogelbegin werkdag heb ik altijd afspraken/meeting en daarvoor heb ik geen zin om het huis uit te gaan
Ik heb nu ook energie voor 10 en vanochtend helemaal niksquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, zo is iedereen anders.
Ik ben net andersom, smorgens heb ik energie aan het einde van een dag niet meer
Luxe, heb hier helemaal geen aircoquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:51 schreef StevenHyde het volgende:
Wat een hitte zonder airco. We gaan vannacht beneden slapen met zijn 3en
ZO zie je maarquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nu ook energie voor 10 en vanochtend helemaal niks
Ik heb er nu 4 aan in de kamer eentje staat zo dat die de keuken, gang en een stukje van de kamer meepakt, de anders staat hier in de achterkamer en draait rond zodat de keuken daar ook wat van mee pakt en twee aan het plafondquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bewust geen airco, alleen ventilator
Ik per ongelukquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bewust geen airco, alleen ventilator
O begreep dat je beneden een airco had en daarom beneden ging slapenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar beneden is t gewoon iets minder warm dan boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |