Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uit eten met deze hitte heb ik een keer met mijn verjaardag gedaan
Ik heb niet genoten van het eten het was zo ontzettend warm werd er misselijk van
Ik ga dat nooit meer doen, of ze moeten airco hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt deze zin wel ?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:05 schreef _UserName_ het volgende:
Inmiddels beneden de 30 graden aangetikt, eerste keer in de 10 jaar dat we hier wonen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is altijd wel gezellig. Maar misschien kan je het naar volgende week verplaatsen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
zijn wel vrienden die ik tijdje niet heb gezien
ZOu ook kudt zijn als iedereen vroeg naar huis gaat ivm de hitteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat ga ik denk ik niet doenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd wel gezellig. Maar misschien kan je het naar volgende week verplaatsen?
ZOu ook kudt zijn als iedereen vroeg naar huis gaat ivm de hitteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan ga je gezellig met mini beneden slapen vanavond, ik wist het welquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:14 schreef ToT het volgende:
Hier staat de airco op 24 graden, maar boven is het schofterig heet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien komen ze zelf wel met het verzoekquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dat ga ik denk ik niet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij gaat om 20.30 slapen, ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je gezellig met mini beneden slapen vanavond, ik wist het wel![]()
![]()
mmm dan ga jij beneden slapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toppunt van luiheid. Op de camping met de auto naar de was ruimte rijden omdat het te warm is om te lopen. Ik heb Rob terug gestuurd en ben zelf van ellende terug aan het wandelen (lees sjokken) in de hoop dat ik door wat energie te gebruiken, ik wat meer trek krijg om te eten.
Heb net ook met @Rob afgesproken dat we de komende dagen voortaan tussen de middag warm gaan eten en s avonds een broodje / iets lichs. Je kunt de energie beter overdag tot je nemen dan voordat je naar bed gaat.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kind in het midden, lekker zwetenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik slaap altijd het beste in m'n eigen nest. Ik zet een sterke ventilator aan.![]()
![]()
ik ga denk ik wel op de bank slapen vannacht, mij te warm bovenquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik slaap altijd het beste in m'n eigen nest. Ik zet een sterke ventilator aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig he vakantie met deze hittequote:Op woensdag 24 juni 2026 19:19 schreef DJMO het volgende:
Toppunt van luiheid. Op de camping met de auto naar de was ruimte rijden omdat het te warm is om te lopen. Ik heb Rob terug gestuurd en ben zelf van ellende terug aan het wandelen (lees sjokken) in de hoop dat ik door wat energie te gebruiken, ik wat meer trek krijg om te eten.
Heb net ook met @:Rob afgesproken dat we de komende dagen voortaan tussen de middag warm gaan eten en s avonds een broodje / iets lichs. Je kunt de energie beter overdag tot je nemen dan voordat je naar bed gaat.
Uw ADH vitamine Worst
minitot en jij? Dan heb ik wat gemistquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
In het midden van wat? We wonen hier met z'n tweetjes!![]()
![]()
Dan las ik het verkeerd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Beneden in de woonkamer is het voor het eerst 30 graden sinds ze daar wonen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wist nog dat mijn ouwe laptop vastliep wanneer je deze drukke UI gebruikte!
![]()
Je loopt twee rondes achterquote:
Inmiddels een nieuwe laptop dus?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wist nog dat mijn ouwe laptop vastliep wanneer je deze drukke UI gebruikte![]()
![]()
Ik vervloek mezelf een beetje omdat ik een jaar of drie / vier geleden een keer geroepen heb hier dat ik de zon meeneem als ik op vakantie gaquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mini is al helemaal humeurig van de temperaturen van deze week.quote:
We gaan naar Frankrijk op vakantie deze zomer.
Temperatuur daar: 44 graden!![]()
was een 2009 lapatop in 2019quote:ook al 5 jaar oud, maar gaat nog goed hardquote:
Uw ADH vitamine Worst
Had je hem maar meegenomen dan had ik er hier geen last vanquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vervloek mezelf een beetje omdat ik een jaar of drie / vier geleden een keer geroepen heb hier dat ik de zon meeneem als ik op vakantie ga![]()
Wanneer gaan jullie weer naar h uis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het was echt niet te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef murp het volgende:
[..]
Wat jammer dat jullie het niet hebben gered.
En ze is nog steek veranderd in die 2 jaar.![]()
2019, dat voelt als vorig jaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was een 2009 lapatop in 2019
[..]
ook al 5 jaar oud, maar gaat nog goed hard![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: