abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:11:29 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221140572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:15 schreef livelink het volgende:
Wat is het toch jammer en zwaar dat deze enorme hitte samenvalt met alde drukte van toetsweek en eindejaars-zaken. Als dit geen uitzondering meer is, moeten we echt wat gaan doen aan ons schooljaarritme.
Hier inderdaad ook een puber die er eigenlijk gewoon nog wel aan moet trekken hoewel hij op zich er goed voor staat en hij ook nog wel wat kan verklooien hier en daar, maar toch. Maar hij wil dus varen en naar buiten en zwemmen, maar ja… Die toetsweek… 🙄
***
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:11:40 #52
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221140576
We hebben op 4 kamers airco. Maar op dit soort dagen wil ik ook airco op onze slaapkamer en op kamer van de oudste. En in de woonkamer (hele huis dus).
pi_221140630
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Ynske het volgende:
Inderdaad lauw laten douchen, en hij ligt nu op de grond in de woonkamer op een fleece dekentje.

Echt die temperatuur, lang leve de woningbouw, en niets mogen boren. Dus geen airco, rolluiken etc.

Ach ja, nog een paar dagen en dan zal t wel weer zakken.

Morgen nog zwemles voor t slapen gaan, is misschien wel lekker.
En 4 juli afzwemmen *O*
Je kunt ook een mobiele airco neerzetten, en de slang via het raam de warmte laten afvoeren. In ons vorige huis deden we dat met een plaat ter grootte van het raam met een gat erin ter grootte van de slang. Op die manier was het warme lucht eruit en niet erin, zonder boren van gaten.

En er is ook zonwering beschikbaar die je met zuignappen aan de ruit bevestigt, bijvoorbeeld bij deze aanbieder.

Er is echt wel wat mogelijk!

Sterkte in deze hitte!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:21:36 #54
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221140724
Ja is dat wat?
Ik ben nog geen mobiele airco tegengekomen die geen ontiegelijke herrie maakt en lekker koelt. Voor die paar graden was het echt net niks...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221140848
Die suneclips dingen zijn wel fijn.
Maar ik heb de hele voorkant glas zo ongeveer, ik denk dat het te duur wordt. Zal morgen eens meten.
Ik had gisteren een mot op mn slaapkamer, net de horen waar ze loslieten nog maar eens vastgeplakt.
Voordat ik de mot kon uitzetten waren we ruim een uur verder.
Net een mug... nog niet te pakken gekregen.

Ik ben doodmoe, t is 26,5 graden, net de ramen open gezet wat t lijkt buiten iets koeler, maar eigenlijk zou ik naar bed moeten gaan. Of ik ga op de bank liggen en laat het woonkamer raam open.
Beetje lastige avond vandaag, komt vast weer goed.
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 juni 2026 @ 22:43:17 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221141015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Je kunt ook een mobiele airco neerzetten, en de slang via het raam de warmte laten afvoeren. In ons vorige huis deden we dat met een plaat ter grootte van het raam met een gat erin ter grootte van de slang. Op die manier was het warme lucht eruit en niet erin, zonder boren van gaten.
Dat gaat helaas niet want dan stap je van de straat zo de woonkamer binnen.
quote:
En er is ook zonwering beschikbaar die je met zuignappen aan de ruit bevestigt, bijvoorbeeld bij deze aanbieder.

Er is echt wel wat mogelijk!

Sterkte in deze hitte!!
die mogen hier ook niet, hadden ze vanuit de woningbouw gedaan bij huizen hier om de hoek, en daar is de een na de andere raam gebarsten door de hitte die zich er toch tussenin ophoopt


Kind ligt lekker in bed nu
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:51:32 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221141121
Ik had in mijn flat van die zonwerende gordijnen en natte lakens op het balkon en dat hielp wel maar het was wel erg ongezellig...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221141126
@Nijna en @Ynske ik heb bij Amazon zuignappen besteld, en daarmee lakens aan de buitenkant van mijn ramen gehangen. 20 zuignappen voor ¤15,95 en dan de kosten van de lakens. Of het net zo goed werkt als die suneclipse dingen weet ik niet, maar het is wel een stuk goedkoper :)

Ah, te lang gewacht met posten. Zou lakens wel mogen denk je Ynske, of mag er helemaal niks?

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 25-06-2026 07:14:16 ]
pi_221141175
Je moet zonwering eigenlijk ook aan de buitenkant van het raam bevestigen, dus voorkomen dat er zon binnenkomt ipv binnen er tegenaan plakken.

Ik heb met plakplastic een deel van onze balkonramen afgeplakt aan de buitenkant. En een lichtwerend gordijn tussen het raam klemmen (aan de buitenkant) helpt ook mocht je dat hebben liggen. En als je een goede richel hebt dan kan een klemparasol ook nog helpen (of gewoon een parasol voor het raam). Ik had zo’n klemparasol gehaald twee jaar geleden, maar onze richel is te kort, dus past niet :( die ga ik maar morgen even op marktplaats zetten, is vast wel animo voor nu.
pi_221141208
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:11 schreef BE het volgende:

[..]
Hier inderdaad ook een puber die er eigenlijk gewoon nog wel aan moet trekken hoewel hij op zich er goed voor staat en hij ook nog wel wat kan verklooien hier en daar, maar toch. Maar hij wil dus varen en naar buiten en zwemmen, maar ja… Die toetsweek… 🙄
Hier ook.
T kan in principe voor elk vak, behalve wiskunde, een 1 voor halen en dan staat ze nog een voldoende. Maar ja, volgend jaar examen dus beter om er toch maar even voor te blokken. Al heeft ze maar 5 toetsen waarvan ze er voor 3 moet leren.
Gelukkig is ze vrijdag vrij.
Best raar, morgen de allerlaatste lesdag en dan is er al weer bijna een schooljaar voorbij.

@Ynske wat balen dat er helemaal niks mag van de woningbouw.
Ik hoop dat de kleine man blijft slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221141312
Vriend en vooral kind waren afgelopen nacht met de ramen open compleet lek gestoken. Kind ziet er uit of hij de waterpokken heeft :o
Dus vandaag klamboes gehaald en opgehangen. Niet mijn ding. Maar het was tè erg.
pi_221141434
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Ynske het volgende:
Echt die temperatuur, lang leve de woningbouw, en niets mogen boren. Dus geen airco, rolluiken etc.
Screens met zuignappen een optie? Niet boren, wel zonwering.

Sorry, spuit 11.
Ik heb nog nooit gehoord dat ramen barsten bij screens. Wel van folie, als je die aan de binnenkant plakt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Vanyel op 24-06-2026 23:44:57 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221141452
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:31 schreef Nijna het volgende:
Die suneclips dingen zijn wel fijn.
Maar ik heb de hele voorkant glas zo ongeveer, ik denk dat het te duur wordt. Zal morgen eens meten.
Je kunt screendoek ook op rol kopen en zelf op maat maken, ringen erin slaan en zuignappen erbij doen. Vast net iets minder strak, maar als je heel veel glas hebt, scheelt het enorm in prijs.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 juni 2026 @ 05:49:12 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221142269
*O* hij slaapt nog.
Ik zit al sinds 4 uur buiten en lekker alles doortochten beneden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221142279
Torenventilator?

Nu is het hier tenminste fris
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221142299
Ik zag dat het onderdelenhuis hier nog ventilatoren heeft, dus ik ga straks ff die kant op. In elk geval luchtverplaatsiing, dan voelt t al iets minder warm.
Fake it till you make it...
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:53:39 #67
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221142389
Flessen bevroren water voor je ventilator zetten, helpt ook. Dan wordt de lucht die je rondblaast nog een beetje gekoeld.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221142495
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:13 schreef Hupje het volgende:
Vriend en vooral kind waren afgelopen nacht met de ramen open compleet lek gestoken. Kind ziet er uit of hij de waterpokken heeft :o
Dus vandaag klamboes gehaald en opgehangen. Niet mijn ding. Maar het was tè erg.
Jakkes, wat naar! Met zoveel steken moet je ook wel opletten of hij niet een allergische reactie krijgt. Klamboes in een bed met mijn vriend is echt drama. Ik had dat toen ik nog thuis woonde, maar vriend ligt nooit stil en had zich voor hij goed en wel sliep al helemaal vastgerold en ik lag zonder _O-. Ik ben blij met alle inzethorren die we hebben op de slaapkamers. Ik reageer behoorlijk op muggensteken en ze komen ook altijd naar mij :'( .

Vanmorgen ontdekte ik na het douchen een teek op mijn been :{. Nog heel klein gelukkig. Vriend heeft 'm verwijderd met een pincet (voor de tekentang was 'ie te klein), maar er is nog een klein zwart puntje blijven zitten -O-. Straks dus maar even de huisarts bellen.

En het stomme: dinsdagavond ben ik gaan wandelen met een vriendin in een dichtbegroeid natuurgebied. Bij thuiskomst heb ik alles nagelopen op teken, toen zat er niks. Gister ben ik de hele dag binnen geweest en heb alleen om 22 uur even in de tuin gezeten op ons bankje. En daar blijkbaar een teek opgelopen 8)7.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221142831
Wij hebben een mobiele airco, staat in mijn slaapkamer, en de kinderen logeren dan bij mij, maar heb hem vanmorgen naar beneden gesleept in de hoop het voor mijn puppenkind aangenaam te houden vandaag...
S. 2014
J. 2016
pi_221142925
32 binnen, wat een warmte. Succes de komende dagen.

Hier doet de warmtepomp zijn best om de vloer te koelen. Dan lig ik af en toe als een zeester op de vloer van 20 graden. Maar het liep gistermiddag toch heel langzaam op tot 26 graden, terwijl hij 24,5 probeert te halen. Tafelventilator op de vloer is wel lekker, die koude lucht die dan rond blaast. Zo hou ik het wel uit.

Alleen de was op zolder meurt. Die stond in een afgesloten ruimte van 30 graden (man had raam strak dicht gedaan nadat ik het had uitgehangen). Dus die zit er weer in en gaat straks naar buiten. Zal daar wel vlot drogen :D
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:04:57 #71
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221142946
Wij hadden vroeger altijd klamboes, want mijn vader komt uit de tropen, die vertrouwde geen muggen :D
Maar zelfs op kamp en zo namen we ze mee, iedereen vond het gek, maar hey, we werden niet lek geprikt.
Ik ben pas gestopt met klamboes toen de eerste hond kwam _O-
Hier hebben alle huizen horren in de ramen, echt zo fijn!
Ik had ook vliegengordijnen mee, ik heb echt een hekel aan vliegen en muggen in huis.
En de hor bij de buitendeur is aangepast door mij, zodat de honden door het onderste stuk kunnen lopen, Bij de nieuwe deur wil ik ook een dogproof hor laten customizen.
Ik vind dat gezoem nog erger dan warmte geloof ik.
Gisteren kwam de buurman hier even binnen ivm die call met die advocaat, had ie de hor niet achter zn kont dicht gedaan, en nu zitten er dus nog een paar vliegen binnen, maar die mep ik nog wel dood ( ik wil ze alleen niet op de pas gewassen ramen spletten :') ).

Succes met de hitte vandaag!!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221143233
Wij hebben horren en airco en toch 6 muggenbulten opgelopen vannacht.

Ik vind een mobiele airco echt wel heel fijn als een vaste geen optie is. Ze maken geluid maar die wij hebben niet meer dan een ventilator. Extra voordeel is dat ze ook ontvochtigen, dat klamme warme is waardeloos.

Vanmiddag in de bloedhitte moet ik meerdere keren fietsen. Juul ophalen op school en naar een vriendje brengen. Daarna B en wat klasgenoten naar de middelbare voor de kennismaking fietsen. Zouden ze op zich alleen kunnen (B zeker) maar 1 fietst met gebroken arm en een ander is de vorige keer tegen een fatbike aan gefietst en durft niet meer.
Deze moeder offert zich op om mee te fietsen. Terug niet overigens, B fietst zelf naar huis en wat de rest doet, geen idee.

En einde middag Juul bij vriendje halen.

Gelukkig heb ik een electrische fiets!
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:45:59 #73
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221143283
Hier ook overal horren, maar ook werklui bezig, dus veel open deuren :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221143443
Onze kat besloot vanmorgen om te verdwijnen 😭😭😭😭
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221143552
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:04 schreef Vicky het volgende:
Onze kat besloot vanmorgen om te verdwijnen 😭😭😭😭
Oh jee
Hopelijk komt ie snel terug!
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:23:14 #76
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221143553
Ah shit, is ie normaal binnen?
Hopelijk snel weer gevonden!

Hier zijn amper muggen trouwens.
Ik ben nog niet gestoken.

Wel heel veel teken maar voor de honden heb ik al jaren banden met van die kralen en nu blijkt dat goed te werken want alleen de honden van de buurman en de buurman zelf hebben constant teken.
Nu heb ik heb een paar van mijn reserve bandjes geleend en hoor ik hem er niet meer over.

Ik heb banden besteld voor de grote honden, en ook een halsbandje voor mezelf laten maken.
Haat aan teken!
Bij die naakten zie je ze zo zitten ( de grote Mexicaanse had 1 teek op haar ooglid , echt zo een nasty plek om hem eruit te moeten trekkenmaar die hond bleef zo chill, niet normaal ). Als ik ze zie haal ik ze meestal meteen weg, gewoon met mijn nagels, hup snel en klaar, en dan de fik er in.
Maar ik denk dat ik van mijn honden hier in totaal 5 teken afgehaald heb, en allemaal kleintjes, hij heeft van die harige mormeltjes erbij, daar kwamen van die lekker volgezogen teken vanaf, huuuuuuuu.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221143590
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:23 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Oh jee
Hopelijk komt ie snel terug!
Dat hopen wij ook.

We hebben een afgeschermde tuin maar ik denk dat er een andere kat op de schutting heeft gezeten dat ze in blinde woede toch is kunnen ontsnappen. Er staan krassen in de schutting en er is een nageltjes achtergebleven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:36:21 #78
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221143602
Oh shit...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221143651
Volgezogen teken zijn echt mijn nachtmerrie, ik vind die zo vies. Wij woonden vroeger aan de rand van een bos en lieten de honden daar uit. Die zaten vaak onder de teken, maar die ontdek je dan inderaad pas als ze joekels zijn. Mijn moeder plette ze altijd in een wc-papiertje buiten op de stoep. Daar kwamen echt bizar grote bloedvlekken uit :X. En soms vielen ze er in de woonkamer af en stond je er per ongeluk op. Ieeeeeuuw.

Het tekensnuitje in mijn been is na een hoop gefrot verwijderd gelukkig. Dat was ons niet zelf gelukt.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221143654
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:33 schreef Vicky het volgende:

[..]
Dat hopen wij ook.

We hebben een afgeschermde tuin maar ik denk dat er een andere kat op de schutting heeft gezeten dat ze in blinde woede toch is kunnen ontsnappen. Er staan krassen in de schutting en er is een nageltjes achtergebleven
-O- Oh wat naar. Dan loopt ze ook niet zomaar weer naar binnen natuurlijk. Sterkte :*.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221143662
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]
-O- Oh wat naar. Dan loopt ze ook niet zomaar weer naar binnen natuurlijk. Sterkte :*.
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221143688
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.

Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst :)
pi_221143937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:54 schreef exode het volgende:
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.

Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst :)
Nee nooit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221144084
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
Dat is wel slim. Hopelijk vindt ze dan de weg naar de tuin terug. Ze zal nu wel ergens onder een struik zitten denk ik.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221144153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dat is wel slim. Hopelijk vindt ze dan de weg naar de tuin terug. Ze zal nu wel ergens onder een struik zitten denk ik.
Ik hoop het zo. Ben er echt ziek van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221144265
Hopelijk komt ze snel terug Vicky. Omdat ze wil eten, drinken of geknuffeld wil worden.
Ik duim voor je.
pi_221144268
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:33 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik hoop het zo. Ben er echt ziek van.
Dat snap ik :*. Ik duim iig!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221144297
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
De kattenbak buiten zetten als je daar nog geen hebt staan. Die geur schijnt te helpen met terugvinden van huis.

Een van onze katten was tijdje terug met de sneeuw ontsnapt. hele dag weg geweest, snachts zelf de weg terug gevonden en lag sochtends weer in haar mandje alsof ze niet weg was geweest.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:44:20 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221144646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:54 schreef exode het volgende:
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.

Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst :)
Ik heb ze via een shop op insta.
Ik stuur je de link wel in een privé bericht!
Ik doe niet aan gif op de honden, zoals bravecto en zo, en dit werkt ook echt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221144659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:07 schreef Elleska het volgende:

[..]
De kattenbak buiten zetten als je daar nog geen hebt staan. Die geur schijnt te helpen met terugvinden van huis.

Een van onze katten was tijdje terug met de sneeuw ontsnapt. hele dag weg geweest, snachts zelf de weg terug gevonden en lag sochtends weer in haar mandje alsof ze niet weg was geweest.
Ik heb zowel aan de voor als achterkant gebruikt kattengrit gestrooid
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221145006
Onze buurman is in de hitte middenin de zon zijn auto aan het poetsen. Niet wassen, nee poetsen. En het is een oude auto vol deuken, niet 1 of andere dure sportauto die dat nodig heeft.

Moeder van een vriendin van Juul verrelde net dat hun mobiele airco kapot was gegaan en het nu 33 graden in huis is. Ik bood onze mobiele airco aan, want die gebruiken we voorlopig niet. Dat ding is best groot en staat op onze slaapkamer. Moet 1 trap naar beneden. Of ik hem even kon brengen..... Ik wil best helpen om hem naar beneden te tillen maar daar houdt het wel mee op.
Kortom, dat ding blijft stof happen op de slaapkamer en zij hebben een sauna.
pi_221145020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:40 schreef exode het volgende:
Onze buurman is in de hitte middenin de zon zijn auto aan het poetsen. Niet wassen, nee poetsen. En het is een oude auto vol deuken, niet 1 of andere dure sportauto die dat nodig heeft.

Moeder van een vriendin van Juul verrelde net dat hun mobiele airco kapot was gegaan en het nu 33 graden in huis is. Ik bood onze mobiele airco aan, want die gebruiken we voorlopig niet. Dat ding is best groot en staat op onze slaapkamer. Moet 1 trap naar beneden. Of ik hem even kon brengen..... Ik wil best helpen om hem naar beneden te tillen maar daar houdt het wel mee op.
Kortom, dat ding blijft stof happen op de slaapkamer en zij hebben een sauna.
Die dingen zijn tyfuszwaar :D
pi_221145341
Pittig pakket @Deepfreeze! Zoon heeft ook NT maar zonder wat jouwe erbij doet. Maar als jouw zoon achter zijn keuze staat, lekker laten gaan. Zeker als zijn cijfers goed zijn.
Dochter had dat pakket ook en toen economie als extra erbij. Toen haar docent overleed, stopte ze ermee. Ze deed het vooral vanwege zijn enthousiasme en toen hij wegviel, wilde ze niet verder.

@Kyara, voor jullie ook spannend dus! Nog een paar uurtjes geduld ;)


Zoon net naar de metro gebracht. Ze gaan met de klas ergens in de stad wat doen. De ochtend activiteit was geschrapt, morgen ook en nu alleen maandag boek inleveren en rapport ophalen.

Ach @Vicky ;( Ik duim mee dat poes snel terug is. Sterkte met afwachten :*

Beneden is het 26 graden, daar hangt een zonnescherm, bovenverdieping ruim 30 graden en in de slaapkamer staat sinds gister de mobiele airco te brullen en wordt het niet koeler dan 24 graden. Ik zit dan ook daar :P
En ik heb van die plakhorren van action. Alleen het klittenband wat je op de kozijnen plakt, is vrij dun dus ik heb bredere bij bol besteld en dat werkt prima. Soms moet ik ze vervangen maar das goed te doen omdat dit klittenband goed blijft zitten.
In de tuindeur zit een trekhor maar alle ramen en deuren zitten nu potdicht.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')