Hier inderdaad ook een puber die er eigenlijk gewoon nog wel aan moet trekken hoewel hij op zich er goed voor staat en hij ook nog wel wat kan verklooien hier en daar, maar toch. Maar hij wil dus varen en naar buiten en zwemmen, maar ja… Die toetsweek… 🙄quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:15 schreef livelink het volgende:
Wat is het toch jammer en zwaar dat deze enorme hitte samenvalt met alde drukte van toetsweek en eindejaars-zaken. Als dit geen uitzondering meer is, moeten we echt wat gaan doen aan ons schooljaarritme.
Je kunt ook een mobiele airco neerzetten, en de slang via het raam de warmte laten afvoeren. In ons vorige huis deden we dat met een plaat ter grootte van het raam met een gat erin ter grootte van de slang. Op die manier was het warme lucht eruit en niet erin, zonder boren van gaten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Ynske het volgende:
Inderdaad lauw laten douchen, en hij ligt nu op de grond in de woonkamer op een fleece dekentje.
Echt die temperatuur, lang leve de woningbouw, en niets mogen boren. Dus geen airco, rolluiken etc.
Ach ja, nog een paar dagen en dan zal t wel weer zakken.
Morgen nog zwemles voor t slapen gaan, is misschien wel lekker.
En 4 juli afzwemmen
Dat gaat helaas niet want dan stap je van de straat zo de woonkamer binnen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Je kunt ook een mobiele airco neerzetten, en de slang via het raam de warmte laten afvoeren. In ons vorige huis deden we dat met een plaat ter grootte van het raam met een gat erin ter grootte van de slang. Op die manier was het warme lucht eruit en niet erin, zonder boren van gaten.
die mogen hier ook niet, hadden ze vanuit de woningbouw gedaan bij huizen hier om de hoek, en daar is de een na de andere raam gebarsten door de hitte die zich er toch tussenin ophooptquote:En er is ook zonwering beschikbaar die je met zuignappen aan de ruit bevestigt, bijvoorbeeld bij deze aanbieder.
Er is echt wel wat mogelijk!
Sterkte in deze hitte!!
Hier ook.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:11 schreef BE het volgende:
[..]
Hier inderdaad ook een puber die er eigenlijk gewoon nog wel aan moet trekken hoewel hij op zich er goed voor staat en hij ook nog wel wat kan verklooien hier en daar, maar toch. Maar hij wil dus varen en naar buiten en zwemmen, maar ja… Die toetsweek… 🙄
Screens met zuignappen een optie? Niet boren, wel zonwering.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Ynske het volgende:
Echt die temperatuur, lang leve de woningbouw, en niets mogen boren. Dus geen airco, rolluiken etc.
Je kunt screendoek ook op rol kopen en zelf op maat maken, ringen erin slaan en zuignappen erbij doen. Vast net iets minder strak, maar als je heel veel glas hebt, scheelt het enorm in prijs.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:31 schreef Nijna het volgende:
Die suneclips dingen zijn wel fijn.
Maar ik heb de hele voorkant glas zo ongeveer, ik denk dat het te duur wordt. Zal morgen eens meten.
Jakkes, wat naar! Met zoveel steken moet je ook wel opletten of hij niet een allergische reactie krijgt. Klamboes in een bed met mijn vriend is echt drama. Ik had dat toen ik nog thuis woonde, maar vriend ligt nooit stil en had zich voor hij goed en wel sliep al helemaal vastgerold en ik lag zonderquote:Op woensdag 24 juni 2026 23:13 schreef Hupje het volgende:
Vriend en vooral kind waren afgelopen nacht met de ramen open compleet lek gestoken. Kind ziet er uit of hij de waterpokken heeft![]()
Dus vandaag klamboes gehaald en opgehangen. Niet mijn ding. Maar het was tè erg.
Oh jeequote:Op donderdag 25 juni 2026 10:04 schreef Vicky het volgende:
Onze kat besloot vanmorgen om te verdwijnen 😭😭😭😭
Dat hopen wij ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:23 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Oh jee
Hopelijk komt ie snel terug!
quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat hopen wij ook.
We hebben een afgeschermde tuin maar ik denk dat er een andere kat op de schutting heeft gezeten dat ze in blinde woede toch is kunnen ontsnappen. Er staan krassen in de schutting en er is een nageltjes achtergebleven
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijvenquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]Oh wat naar. Dan loopt ze ook niet zomaar weer naar binnen natuurlijk. Sterkte
.
Nee nooitquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:54 schreef exode het volgende:
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.
Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst
Dat is wel slim. Hopelijk vindt ze dan de weg naar de tuin terug. Ze zal nu wel ergens onder een struik zitten denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
Ik hoop het zo. Ben er echt ziek van.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Hopelijk vindt ze dan de weg naar de tuin terug. Ze zal nu wel ergens onder een struik zitten denk ik.
Dat snap ikquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik hoop het zo. Ben er echt ziek van.
De kattenbak buiten zetten als je daar nog geen hebt staan. Die geur schijnt te helpen met terugvinden van huis.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
Ik heb ze via een shop op insta.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:54 schreef exode het volgende:
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.
Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst
Ik heb zowel aan de voor als achterkant gebruikt kattengrit gestrooidquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:07 schreef Elleska het volgende:
[..]
De kattenbak buiten zetten als je daar nog geen hebt staan. Die geur schijnt te helpen met terugvinden van huis.
Een van onze katten was tijdje terug met de sneeuw ontsnapt. hele dag weg geweest, snachts zelf de weg terug gevonden en lag sochtends weer in haar mandje alsof ze niet weg was geweest.
Die dingen zijn tyfuszwaarquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:40 schreef exode het volgende:
Onze buurman is in de hitte middenin de zon zijn auto aan het poetsen. Niet wassen, nee poetsen. En het is een oude auto vol deuken, niet 1 of andere dure sportauto die dat nodig heeft.
Moeder van een vriendin van Juul verrelde net dat hun mobiele airco kapot was gegaan en het nu 33 graden in huis is. Ik bood onze mobiele airco aan, want die gebruiken we voorlopig niet. Dat ding is best groot en staat op onze slaapkamer. Moet 1 trap naar beneden. Of ik hem even kon brengen..... Ik wil best helpen om hem naar beneden te tillen maar daar houdt het wel mee op.
Kortom, dat ding blijft stof happen op de slaapkamer en zij hebben een sauna.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |