Dat hopen wij ook.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:23 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Oh jee
Hopelijk komt ie snel terug!
quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat hopen wij ook.
We hebben een afgeschermde tuin maar ik denk dat er een andere kat op de schutting heeft gezeten dat ze in blinde woede toch is kunnen ontsnappen. Er staan krassen in de schutting en er is een nageltjes achtergebleven
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijvenquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]Oh wat naar. Dan loopt ze ook niet zomaar weer naar binnen natuurlijk. Sterkte
.
Nee nooitquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:54 schreef exode het volgende:
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.
Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst
Dat is wel slim. Hopelijk vindt ze dan de weg naar de tuin terug. Ze zal nu wel ergens onder een struik zitten denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
Ik hoop het zo. Ben er echt ziek van.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Hopelijk vindt ze dan de weg naar de tuin terug. Ze zal nu wel ergens onder een struik zitten denk ik.
Dat snap ikquote:Op donderdag 25 juni 2026 11:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik hoop het zo. Ben er echt ziek van.
De kattenbak buiten zetten als je daar nog geen hebt staan. Die geur schijnt te helpen met terugvinden van huis.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
Ik heb ze via een shop op insta.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:54 schreef exode het volgende:
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.
Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst
Ik heb zowel aan de voor als achterkant gebruikt kattengrit gestrooidquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:07 schreef Elleska het volgende:
[..]
De kattenbak buiten zetten als je daar nog geen hebt staan. Die geur schijnt te helpen met terugvinden van huis.
Een van onze katten was tijdje terug met de sneeuw ontsnapt. hele dag weg geweest, snachts zelf de weg terug gevonden en lag sochtends weer in haar mandje alsof ze niet weg was geweest.
Die dingen zijn tyfuszwaarquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:40 schreef exode het volgende:
Onze buurman is in de hitte middenin de zon zijn auto aan het poetsen. Niet wassen, nee poetsen. En het is een oude auto vol deuken, niet 1 of andere dure sportauto die dat nodig heeft.
Moeder van een vriendin van Juul verrelde net dat hun mobiele airco kapot was gegaan en het nu 33 graden in huis is. Ik bood onze mobiele airco aan, want die gebruiken we voorlopig niet. Dat ding is best groot en staat op onze slaapkamer. Moet 1 trap naar beneden. Of ik hem even kon brengen..... Ik wil best helpen om hem naar beneden te tillen maar daar houdt het wel mee op.
Kortom, dat ding blijft stof happen op de slaapkamer en zij hebben een sauna.
Van alle vakken die hij kiest vindt hij bio wel de stomste. Maar hij staat op alles wat hij kiest een 7 of hoger, dus er is wel wat ruimte. Hij ziet zelf inmiddels ook wel dat uitdaging geen kwaad kan. Helemaal op zelfstudie zou dat best eens zo kunnen worden. En lukt het niet, dan kan hij het ook weer laten vallen. Hij loopt nu te zeggen dat hij na de vakantie gaat vragen of het misschien in 2 jaar kan ipv 3quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Pittig pakket @Deepfreeze! Zoon heeft ook NT maar zonder wat jouwe erbij doet. Maar als jouw zoon achter zijn keuze staat, lekker laten gaan. Zeker als zijn cijfers goed zijn.
Dochter had dat pakket ook en toen economie als extra erbij. Toen haar docent overleed, stopte ze ermee. Ze deed het vooral vanwege zijn enthousiasme en toen hij wegviel, wilde ze niet verder.
Wel heel goed dat hij zichzelf op deze manier weet uit te dagen én dat school hierin meegaat. Dat er qua extra vak geen extra druk op ligt is alleen maar heel fijn. Maar in 2 jaar? Dan wordt het wel heel pittig! Denk je dat school daarin meegaat? Hij moet toch ook nog wat tijd voor andere dingen buiten school hebben?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:55 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Van alle vakken die hij kiest vindt hij bio wel de stomste. Maar hij staat op alles wat hij kiest een 7 of hoger, dus er is wel wat ruimte. Hij ziet zelf inmiddels ook wel dat uitdaging geen kwaad kan. Helemaal op zelfstudie zou dat best eens zo kunnen worden. En lukt het niet, dan kan hij het ook weer laten vallen. Hij loopt nu te zeggen dat hij na de vakantie gaat vragen of het misschien in 2 jaar kan ipv 3![]()
Komt bij dat hij niet tegen bloed kan. Bij het practicum kippenhart snijden heeft de mentor, die toevallig langskwam, hem lijkbleek de klas uit getrokken.![]()
Ik weet eigenlijk niet of ik officieel nog iets hoor van de mentor. Maar ik zie haar morgenavond nog, als ze met D naar een DnD avond is geweest en ik hem ophaal bij de bieb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |