abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:23:14 #76
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221143553
Ah shit, is ie normaal binnen?
Hopelijk snel weer gevonden!

Hier zijn amper muggen trouwens.
Ik ben nog niet gestoken.

Wel heel veel teken maar voor de honden heb ik al jaren banden met van die kralen en nu blijkt dat goed te werken want alleen de honden van de buurman en de buurman zelf hebben constant teken.
Nu heb ik heb een paar van mijn reserve bandjes geleend en hoor ik hem er niet meer over.

Ik heb banden besteld voor de grote honden, en ook een halsbandje voor mezelf laten maken.
Haat aan teken!
Bij die naakten zie je ze zo zitten ( de grote Mexicaanse had 1 teek op haar ooglid , echt zo een nasty plek om hem eruit te moeten trekkenmaar die hond bleef zo chill, niet normaal ). Als ik ze zie haal ik ze meestal meteen weg, gewoon met mijn nagels, hup snel en klaar, en dan de fik er in.
Maar ik denk dat ik van mijn honden hier in totaal 5 teken afgehaald heb, en allemaal kleintjes, hij heeft van die harige mormeltjes erbij, daar kwamen van die lekker volgezogen teken vanaf, huuuuuuuu.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221143590
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:23 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Oh jee
Hopelijk komt ie snel terug!
Dat hopen wij ook.

We hebben een afgeschermde tuin maar ik denk dat er een andere kat op de schutting heeft gezeten dat ze in blinde woede toch is kunnen ontsnappen. Er staan krassen in de schutting en er is een nageltjes achtergebleven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:36:21 #78
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221143602
Oh shit...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221143651
Volgezogen teken zijn echt mijn nachtmerrie, ik vind die zo vies. Wij woonden vroeger aan de rand van een bos en lieten de honden daar uit. Die zaten vaak onder de teken, maar die ontdek je dan inderaad pas als ze joekels zijn. Mijn moeder plette ze altijd in een wc-papiertje buiten op de stoep. Daar kwamen echt bizar grote bloedvlekken uit :X. En soms vielen ze er in de woonkamer af en stond je er per ongeluk op. Ieeeeeuuw.

Het tekensnuitje in mijn been is na een hoop gefrot verwijderd gelukkig. Dat was ons niet zelf gelukt.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221143654
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:33 schreef Vicky het volgende:

[..]
Dat hopen wij ook.

We hebben een afgeschermde tuin maar ik denk dat er een andere kat op de schutting heeft gezeten dat ze in blinde woede toch is kunnen ontsnappen. Er staan krassen in de schutting en er is een nageltjes achtergebleven
-O- Oh wat naar. Dan loopt ze ook niet zomaar weer naar binnen natuurlijk. Sterkte :*.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221143662
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]
-O- Oh wat naar. Dan loopt ze ook niet zomaar weer naar binnen natuurlijk. Sterkte :*.
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221143688
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.

Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst :)
pi_221143937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:54 schreef exode het volgende:
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.

Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst :)
Nee nooit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221144084
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
Dat is wel slim. Hopelijk vindt ze dan de weg naar de tuin terug. Ze zal nu wel ergens onder een struik zitten denk ik.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221144153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dat is wel slim. Hopelijk vindt ze dan de weg naar de tuin terug. Ze zal nu wel ergens onder een struik zitten denk ik.
Ik hoop het zo. Ben er echt ziek van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221144265
Hopelijk komt ze snel terug Vicky. Omdat ze wil eten, drinken of geknuffeld wil worden.
Ik duim voor je.
pi_221144268
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:33 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik hoop het zo. Ben er echt ziek van.
Dat snap ik :*. Ik duim iig!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221144297
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:49 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ben bang van niet. Poort staat open en zal vannacht ook open blijven
De kattenbak buiten zetten als je daar nog geen hebt staan. Die geur schijnt te helpen met terugvinden van huis.

Een van onze katten was tijdje terug met de sneeuw ontsnapt. hele dag weg geweest, snachts zelf de weg terug gevonden en lag sochtends weer in haar mandje alsof ze niet weg was geweest.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:44:20 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221144646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:54 schreef exode het volgende:
Oh nee Vicky, is in de kat in het verleden wel vaker de tuin uit gegaan? Om de weg terug te kunnen vinden bedoel ik.

Wat voor banden zijn dat oh oh? Kunnen die op de honden uitzet lijst :)
Ik heb ze via een shop op insta.
Ik stuur je de link wel in een privé bericht!
Ik doe niet aan gif op de honden, zoals bravecto en zo, en dit werkt ook echt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221144659
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:07 schreef Elleska het volgende:

[..]
De kattenbak buiten zetten als je daar nog geen hebt staan. Die geur schijnt te helpen met terugvinden van huis.

Een van onze katten was tijdje terug met de sneeuw ontsnapt. hele dag weg geweest, snachts zelf de weg terug gevonden en lag sochtends weer in haar mandje alsof ze niet weg was geweest.
Ik heb zowel aan de voor als achterkant gebruikt kattengrit gestrooid
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221145006
Onze buurman is in de hitte middenin de zon zijn auto aan het poetsen. Niet wassen, nee poetsen. En het is een oude auto vol deuken, niet 1 of andere dure sportauto die dat nodig heeft.

Moeder van een vriendin van Juul verrelde net dat hun mobiele airco kapot was gegaan en het nu 33 graden in huis is. Ik bood onze mobiele airco aan, want die gebruiken we voorlopig niet. Dat ding is best groot en staat op onze slaapkamer. Moet 1 trap naar beneden. Of ik hem even kon brengen..... Ik wil best helpen om hem naar beneden te tillen maar daar houdt het wel mee op.
Kortom, dat ding blijft stof happen op de slaapkamer en zij hebben een sauna.
pi_221145020
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:40 schreef exode het volgende:
Onze buurman is in de hitte middenin de zon zijn auto aan het poetsen. Niet wassen, nee poetsen. En het is een oude auto vol deuken, niet 1 of andere dure sportauto die dat nodig heeft.

Moeder van een vriendin van Juul verrelde net dat hun mobiele airco kapot was gegaan en het nu 33 graden in huis is. Ik bood onze mobiele airco aan, want die gebruiken we voorlopig niet. Dat ding is best groot en staat op onze slaapkamer. Moet 1 trap naar beneden. Of ik hem even kon brengen..... Ik wil best helpen om hem naar beneden te tillen maar daar houdt het wel mee op.
Kortom, dat ding blijft stof happen op de slaapkamer en zij hebben een sauna.
Die dingen zijn tyfuszwaar :D
pi_221145341
Pittig pakket @Deepfreeze! Zoon heeft ook NT maar zonder wat jouwe erbij doet. Maar als jouw zoon achter zijn keuze staat, lekker laten gaan. Zeker als zijn cijfers goed zijn.
Dochter had dat pakket ook en toen economie als extra erbij. Toen haar docent overleed, stopte ze ermee. Ze deed het vooral vanwege zijn enthousiasme en toen hij wegviel, wilde ze niet verder.

@Kyara, voor jullie ook spannend dus! Nog een paar uurtjes geduld ;)


Zoon net naar de metro gebracht. Ze gaan met de klas ergens in de stad wat doen. De ochtend activiteit was geschrapt, morgen ook en nu alleen maandag boek inleveren en rapport ophalen.

Ach @Vicky ;( Ik duim mee dat poes snel terug is. Sterkte met afwachten :*

Beneden is het 26 graden, daar hangt een zonnescherm, bovenverdieping ruim 30 graden en in de slaapkamer staat sinds gister de mobiele airco te brullen en wordt het niet koeler dan 24 graden. Ik zit dan ook daar :P
En ik heb van die plakhorren van action. Alleen het klittenband wat je op de kozijnen plakt, is vrij dun dus ik heb bredere bij bol besteld en dat werkt prima. Soms moet ik ze vervangen maar das goed te doen omdat dit klittenband goed blijft zitten.
In de tuindeur zit een trekhor maar alle ramen en deuren zitten nu potdicht.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221145513
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Pittig pakket @Deepfreeze! Zoon heeft ook NT maar zonder wat jouwe erbij doet. Maar als jouw zoon achter zijn keuze staat, lekker laten gaan. Zeker als zijn cijfers goed zijn.
Dochter had dat pakket ook en toen economie als extra erbij. Toen haar docent overleed, stopte ze ermee. Ze deed het vooral vanwege zijn enthousiasme en toen hij wegviel, wilde ze niet verder.
Van alle vakken die hij kiest vindt hij bio wel de stomste. Maar hij staat op alles wat hij kiest een 7 of hoger, dus er is wel wat ruimte. Hij ziet zelf inmiddels ook wel dat uitdaging geen kwaad kan. Helemaal op zelfstudie zou dat best eens zo kunnen worden. En lukt het niet, dan kan hij het ook weer laten vallen. Hij loopt nu te zeggen dat hij na de vakantie gaat vragen of het misschien in 2 jaar kan ipv 3 :X
Komt bij dat hij niet tegen bloed kan. Bij het practicum kippenhart snijden heeft de mentor, die toevallig langskwam, hem lijkbleek de klas uit getrokken. :D

Ik weet eigenlijk niet of ik officieel nog iets hoor van de mentor. Maar ik zie haar morgenavond nog, als ze met D naar een DnD avond is geweest en ik hem ophaal bij de bieb :D
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:19:57 #95
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221145651
Haha graag of niet @exode, dat mocht ze van mij met dit weer ook even zelf regelen!

Dusss ik had net een afspraak met IKEA om online die keuken te ontwerpen.
90 minuten.
Mijn hoofd doet zeer van het denken.
En we kregen beiden op het laatst nog een ingeving dus er is een tweede afspraak bij geboekt op 6 juli _O-
Potverdorie wat een denkwerk!
Maar wel leuke knul die me hielp en die echt goed meedacht en ook ideetjes aanvbracht.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221145788
@Vicky Ik hoop dat je kat gauw heelhuids thuiskomt. :{ O+
pi_221145923
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:55 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Van alle vakken die hij kiest vindt hij bio wel de stomste. Maar hij staat op alles wat hij kiest een 7 of hoger, dus er is wel wat ruimte. Hij ziet zelf inmiddels ook wel dat uitdaging geen kwaad kan. Helemaal op zelfstudie zou dat best eens zo kunnen worden. En lukt het niet, dan kan hij het ook weer laten vallen. Hij loopt nu te zeggen dat hij na de vakantie gaat vragen of het misschien in 2 jaar kan ipv 3 :X
Komt bij dat hij niet tegen bloed kan. Bij het practicum kippenhart snijden heeft de mentor, die toevallig langskwam, hem lijkbleek de klas uit getrokken. :D

Ik weet eigenlijk niet of ik officieel nog iets hoor van de mentor. Maar ik zie haar morgenavond nog, als ze met D naar een DnD avond is geweest en ik hem ophaal bij de bieb :D
Wel heel goed dat hij zichzelf op deze manier weet uit te dagen én dat school hierin meegaat. Dat er qua extra vak geen extra druk op ligt is alleen maar heel fijn. Maar in 2 jaar? Dan wordt het wel heel pittig! Denk je dat school daarin meegaat? Hij moet toch ook nog wat tijd voor andere dingen buiten school hebben?
En daarbij is hij nog zo jong, juist de schooltijd zou wat relaxter moeten zijn.

Dochter kreeg als opmerking voor meer uitdaging: dan lees je maar meer boeken maar ze moest alle lesstof, wat ze veel te makkelijk vond en al wist wél erbij maken. En daar ging dan de motivatie van een kind wat wel wilde leren maar de kans daarvoor niet kreeg.
Klas overslaan mocht ook niet, ze moest toch écht de derde klas doen en dat was het jaar waarin havo en VWO nog gezamenlijk zat. Pas in de 4e was het alleen VWO. Die heeft wat frustraties gehad omdat alles te makkelijk was. Sommige docenten hielden er wel rekening mee, hoefde ze de herhalingen niet te maken of naar de uitleg te luisteren.
Ze was toen op dr sloffen met 2 vingers in dr neus cum laude geslaagd op het VWO.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221146020
Vanaf middernacht code rood wegens hitte: 'Ga alleen naar buiten als het echt nodig is

https://nos.nl/artikel/26(...)ls-het-echt-nodig-is'

Lekker dan :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221146032
@Vicky, ik hoop dat jullie kat weer tevoorschijn komt!

@Mushanga71 het is een school waar best wat aanpassingen mogelijk zijn. Maar of dit kan mag hij zelf uitzoeken. Hij heeft naast school, nog 2x1,5 uur boulderen en een half uur piano les. Allemaal vrijwillig. En dan blijft er elke dag nog uren over om te gamen. Als je maar 5 minuten huiswerk maakt per dag kan dat :D

Hij leest op school al veel tijdens de lessen als hij klaar is met zijn werk. Dat doet hij ook graag. Heeft net de LOTR serie uit.

Heeft dit schooljaar de helft van lessen scheikunde wiskunde en natuurkunde gemist om een game te programmeren. Dus hij heeft alle uitleg ook niet nodig.

Een klas overslaan lijkt ons niet handig. Hij is van december en dus al vreselijk jong, daarnaast heeft hij nu echt een leuke klas en vriendengroep, dus sociaal gezien moet hij hier gewoon blijven.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:33:36 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221146177
Mijn neefje is 17 geworden vandaag.
Meneer heeft twee weken verkering en ik krijg een innige foto met zn vriendin ter intro. I am not ready for this 😭😂
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')