abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221135306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geen idee, schat. Ik roep ook maar wat.
Deze eikeltjes interesseren me echt geen bal.
Bij welke aanpassingen zou de banner jou wel interesseren?

5 mannen met hun blote bast onder de zomerse zon, maar jij mag bepalen wie die mannen zijn. Wie zou je dan kiezen?
pi_221135416
Lekker boeiend dat die kerels gay zijn.

Hebben de gays hier ook wat te snoepen.
pi_221135436
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Bij welke aanpassingen zou de banner jou wel interesseren?

5 mannen met hun blote bast onder de zomerse zon, maar jij mag bepalen wie die mannen zijn. Wie zou je dan kiezen?
Poe hee. Heb je echt niks beters te doen? :+

Nu op dit moment is die banner met die stukken watermeloen voor mij de leukste en de beste. :Y)
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:33:13 #29
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221135455
Waar gaat dit over joh.

Men moet raden waarom jij er om moest lachen dus? Of wat is je punt?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:41:36 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221135521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nu op dit moment is die banner met die stukken watermeloen voor mij de leukste en de beste. :Y)
pi_221135535
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221135536
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Daar krijg je nog meer dorst van.
Maar goed, ik snap je punt. B:)B
pi_221135968
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Regilio_ het volgende:
Waar gaat dit over joh.

Men moet raden waarom jij er om moest lachen dus? Of wat is je punt?
Dat de FOK!-crew deze foto heeft uitgekozen om het publiek hier inclusief alle haantjes in de zeik te nemen.

Die foto verschijnt al zeker 10 jaar maar waarschijnlijk nog veel langer regelmatig als banner op de index-pagina. Ik associeerde dat zelf nooit met homo-erotiek. Wel met "Dit soort merkwaardige bijdehandjes kom ik inderdaad regelmatig op FOK! tegen."
pi_221136067
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:28 schreef DoubleDip het volgende:
Lekker boeiend dat die kerels gay zijn.

Hebben de gays hier ook wat te snoepen.
Jij hebt liever Braddie?
pi_221137683
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij hebt liever Braddie?
Nee jij dan? Aangezien je zo obsessed bent met iemand die hier al lang weg is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')