abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221126707
Ik heb 'm de laatste jaren niet meer gezien, maar volgens mij weet vrijwel iedereen hier welke ik bedoel als ik zeg dat het die foto is met 5 kerels die allemaal een leeftijd hebben van ergens in de 20, die ergens vlakbij de kust onder de zomerse zon van het goede leven lijken te genieten en daarbij met hun zongebruinde gespierde blote bast lijken te willen tonen hoe stoer en masculien zij zijn.

Ik kwam die foto ooit een keer ergens anders tegen in een hogere resolutie en ik moest lachen. Kunnen jullie raden waarom? Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat de FOK!-crew met een speciale reden voor die foto hebben gekozen en ik kan daar de humor van inzien! ^O^

Ik bedoel overigens deze foto. Ik deel 'm via ImageBam en dus niet waar ik de foto tegenkwam.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:32:05 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221126737
Geen idee man, ik kijk liever naar mooie dames met een ontbloot bovenlijf.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221126823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:32 schreef PzKpfw het volgende:
Geen idee man, ik kijk liever naar mooie dames met een ontbloot bovenlijf.
De FOK!-crew selecteert uiteraard foto's waar users graag naar kijken. Als ze daar te weinig aandacht aan besteden, lopen ze meer risico dat te weinig mensen geinteresseerd zijn in FOK! en raken ze in de problemen om de website on air te houden.

De crew kan feedback waar jij graag naar kijkt, zeer waarderen!

Ik ben benieuwd of een admin hier gaat reageren om jou te bedanken voor jouw feedback. Of misschien reageert die persoon dat dat niet nodig is, bijvoorbeeld omdat ze aan de hand van data over jouw internet-gedrag kunnen opmaken wat jouw interesse wekt.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 juni 2026 @ 14:08:49 #4
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221127078
Dat zijn toch gewoon de (F)A's?
pi_221127206
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:32 schreef PzKpfw het volgende:
Geen idee man, ik kijk liever naar mooie dames met een ontbloot bovenlijf.
Ik kan mij niet conformeren met een dame.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 14:31:09 #6
5428 crew  miss_sly
pi_221127304
Kun je een bannier niet aan- of uitzetten in je profiel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221127568
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb 'm de laatste jaren niet meer gezien, maar volgens mij weet vrijwel iedereen hier welke ik bedoel als ik zeg dat het die foto is met 5 kerels die allemaal een leeftijd hebben van ergens in de 20, die ergens vlakbij de kust onder de zomerse zon van het goede leven lijken te genieten en daarbij met hun zongebruinde gespierde blote bast lijken te willen tonen hoe stoer en masculien zij zijn.

Ik kwam die foto ooit een keer ergens anders tegen in een hogere resolutie en ik moest lachen. Kunnen jullie raden waarom? Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat de FOK!-crew met een speciale reden voor die foto hebben gekozen en ik kan daar de humor van inzien! ^O^

Ik bedoel overigens deze foto. Ik deel 'm via ImageBam en dus niet waar ik de foto tegenkwam.
Geen idee. Is het iets wat weerspiegelt wordt in die brillen?
pi_221127823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geen idee. Is het iets wat weerspiegelt wordt in die brillen?
Mwoah ... je bent wel in de goede richting.

Ik wil een aanwijzing geven maar het nog niet te simpel maken. Laat de weerspiegeling in de bril de realiteit zien of een vervorming daarvan?


En als jij deze 5 heren in het echt zou tegenkomen, wat kan je van hen verwachten?
pi_221127826
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Kun je een bannier niet aan- of uitzetten in je profiel?
Geen idee eerlijk gezegd. Daar heb ik mij nooit echt in verdiept
pi_221127888
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Ik wil een aanwijzing geven maar het nog niet te simpel maken. Laat de weerspiegeling in de bril de realiteit zien of een vervorming daarvan?

Niet mijn beurt...

Maar een vervorming natuurlijk.

quote:
En als jij deze 5 heren in het echt zou tegenkomen, wat kan je van hen verwachten?
Dat ze je van achteren pakken, gangbang style.
pi_221128361
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:02 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Dat ze je van achteren pakken, gangbang style.
Waarom denk je dat? Zien zij er zo gay uit dan?
pi_221128487
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:24 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Waarom denk je dat? Zien zij er zo gay uit dan?
Nee. Vertrouw ze gewoon niet.
pi_221128613
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:46 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Nee. Vertrouw ze gewoon niet.
Ze zien er wel raar uit. Die linker met die blauwe zonnebril trekt nogal een rare bek: geen idee of dat betekent dat hij teveel pillen op heeft of juist betekent dat hij ze vergeten is in te nemen.

Wat ze met die gebalde vuisten willen doen, vind ik ook verdacht.

Mijn indruk is echter niet dat ze mij gangbang-style van achteren willen pakken. Ik zou er eerder uit opmaken dat ze dat liever met elkaar doen en elkaar om die reden zo stevig vastgrijpen.
pi_221128654
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ze zien er wel raar uit. Die linker met die blauwe zonnebril trekt nogal een rare bek: geen idee of dat betekent dat hij teveel pillen op heeft of juist betekent dat hij ze vergeten is in te nemen.

Wat ze met die gebalde vuisten willen doen, vind ik ook verdacht.

Mijn indruk is echter niet dat ze mij gangbang-style van achteren willen pakken. Ik zou er eerder uit opmaken dat ze dat liever met elkaar doen en elkaar om die reden zo stevig vastgrijpen.
Vond het altijd al een bijzonder macho plaatje en wist na lezen van de OP meteen waar je op doelde. Ik vind de reflecties in de zonnebrillen raar, alsof het een slechte fotosoep is. En ze doen me denken aan Johnny Bravo.

Maar goed; ze zullen je waarschijnlijk niet eens zien staan omdat ze volledig in hun eigen wereld leven...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:45:50 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221128845
Ik mis dat naakte meisje in die vijver.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221129026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik mis dat naakte meisje in die vijver.
Die zag ik vandaag nog
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:11 #17
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221129165
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Die zag ik vandaag nog
Waar?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221129186
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:19 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Vond het altijd al een bijzonder macho plaatje en wist na lezen van de OP meteen waar je op doelde. Ik vind de reflecties in de zonnebrillen raar, alsof het een slechte fotosoep is. En ze doen me denken aan Johnny Bravo.

Maar goed; ze zullen je waarschijnlijk niet eens zien staan omdat ze volledig in hun eigen wereld leven...
de naam van het bestand wat ik downloadde, heet: gay-rio-guide.jpg

Net nog gecheckt op internet of het plaatje inderdaad van origine daarmee te maken heeft. Bij de eerste zoek-opdrachten wordt dat plaatje al getoond, dus inderdaad die 5 gasten zijn hartstikke gay
pi_221129200
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waar?
De banner in de index-pagina van het FOK!-forum
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:15:15 #20
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221129243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
De banner in de index-pagina van het FOK!-forum
Zal es kijken dan.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:17:46 #21
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221129296
Was altijd al benieuwd naar het verhaal van die 5 mooi boys

Zien er niet gay uit?
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221131068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Mwoah ... je bent wel in de goede richting.

Ik wil een aanwijzing geven maar het nog niet te simpel maken. Laat de weerspiegeling in de bril de realiteit zien of een vervorming daarvan?


En als jij deze 5 heren in het echt zou tegenkomen, wat kan je van hen verwachten?
Niet zoveel denk ik. Ze komen op mij veel te leeghoofdig en dus te vol van zichzelf over om veel aandacht te hebben voor de omgeving.
pi_221131112
Het zijn modellen voor een of ander obscuur postorderhomoblaadje waar je sex-dingen kunt bestellen?
Toch?
pi_221131191
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Het zijn modellen voor een of ander obscuur postorderhomoblaadje waar je sex-dingen kunt bestellen?
Toch?
Ik denk modellen voor https://www.travelgay.com of iets in die trant.

Inmiddels zullen ze daarvoor te oud zijn.
pi_221131209
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik denk modellen voor https://www.travelgay.com of iets in die trant.

Inmiddels zullen ze daarvoor te oud zijn.
Geen idee, schat. Ik roep ook maar wat.
Deze eikeltjes interesseren me echt geen bal.
pi_221135306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Geen idee, schat. Ik roep ook maar wat.
Deze eikeltjes interesseren me echt geen bal.
Bij welke aanpassingen zou de banner jou wel interesseren?

5 mannen met hun blote bast onder de zomerse zon, maar jij mag bepalen wie die mannen zijn. Wie zou je dan kiezen?
pi_221135416
Lekker boeiend dat die kerels gay zijn.

Hebben de gays hier ook wat te snoepen.
pi_221135436
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Bij welke aanpassingen zou de banner jou wel interesseren?

5 mannen met hun blote bast onder de zomerse zon, maar jij mag bepalen wie die mannen zijn. Wie zou je dan kiezen?
Poe hee. Heb je echt niks beters te doen? :+

Nu op dit moment is die banner met die stukken watermeloen voor mij de leukste en de beste. :Y)
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:33:13 #29
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221135455
Waar gaat dit over joh.

Men moet raden waarom jij er om moest lachen dus? Of wat is je punt?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:41:36 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221135521
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nu op dit moment is die banner met die stukken watermeloen voor mij de leukste en de beste. :Y)
pi_221135535
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221135536
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Daar krijg je nog meer dorst van.
Maar goed, ik snap je punt. B:)B
pi_221135968
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:33 schreef Regilio_ het volgende:
Waar gaat dit over joh.

Men moet raden waarom jij er om moest lachen dus? Of wat is je punt?
Dat de FOK!-crew deze foto heeft uitgekozen om het publiek hier inclusief alle haantjes in de zeik te nemen.

Die foto verschijnt al zeker 10 jaar maar waarschijnlijk nog veel langer regelmatig als banner op de index-pagina. Ik associeerde dat zelf nooit met homo-erotiek. Wel met "Dit soort merkwaardige bijdehandjes kom ik inderdaad regelmatig op FOK! tegen."
pi_221136067
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:28 schreef DoubleDip het volgende:
Lekker boeiend dat die kerels gay zijn.

Hebben de gays hier ook wat te snoepen.
Jij hebt liever Braddie?
pi_221137683
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:03 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij hebt liever Braddie?
Nee jij dan? Aangezien je zo obsessed bent met iemand die hier al lang weg is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')