De FOK!-crew selecteert uiteraard foto's waar users graag naar kijken. Als ze daar te weinig aandacht aan besteden, lopen ze meer risico dat te weinig mensen geinteresseerd zijn in FOK! en raken ze in de problemen om de website on air te houden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:32 schreef PzKpfw het volgende:
Geen idee man, ik kijk liever naar mooie dames met een ontbloot bovenlijf.
Ik kan mij niet conformeren met een dame.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:32 schreef PzKpfw het volgende:
Geen idee man, ik kijk liever naar mooie dames met een ontbloot bovenlijf.
Geen idee. Is het iets wat weerspiegelt wordt in die brillen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb 'm de laatste jaren niet meer gezien, maar volgens mij weet vrijwel iedereen hier welke ik bedoel als ik zeg dat het die foto is met 5 kerels die allemaal een leeftijd hebben van ergens in de 20, die ergens vlakbij de kust onder de zomerse zon van het goede leven lijken te genieten en daarbij met hun zongebruinde gespierde blote bast lijken te willen tonen hoe stoer en masculien zij zijn.
Ik kwam die foto ooit een keer ergens anders tegen in een hogere resolutie en ik moest lachen. Kunnen jullie raden waarom? Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat de FOK!-crew met een speciale reden voor die foto hebben gekozen en ik kan daar de humor van inzien!![]()
Ik bedoel overigens deze foto. Ik deel 'm via ImageBam en dus niet waar ik de foto tegenkwam.
Mwoah ... je bent wel in de goede richting.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee. Is het iets wat weerspiegelt wordt in die brillen?
Geen idee eerlijk gezegd. Daar heb ik mij nooit echt in verdieptquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Kun je een bannier niet aan- of uitzetten in je profiel?
Niet mijn beurt...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik wil een aanwijzing geven maar het nog niet te simpel maken. Laat de weerspiegeling in de bril de realiteit zien of een vervorming daarvan?
Dat ze je van achteren pakken, gangbang style.quote:En als jij deze 5 heren in het echt zou tegenkomen, wat kan je van hen verwachten?
Waarom denk je dat? Zien zij er zo gay uit dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:02 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Dat ze je van achteren pakken, gangbang style.
Nee. Vertrouw ze gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:24 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Zien zij er zo gay uit dan?
Ze zien er wel raar uit. Die linker met die blauwe zonnebril trekt nogal een rare bek: geen idee of dat betekent dat hij teveel pillen op heeft of juist betekent dat hij ze vergeten is in te nemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:46 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Nee. Vertrouw ze gewoon niet.
Vond het altijd al een bijzonder macho plaatje en wist na lezen van de OP meteen waar je op doelde. Ik vind de reflecties in de zonnebrillen raar, alsof het een slechte fotosoep is. En ze doen me denken aan Johnny Bravo.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ze zien er wel raar uit. Die linker met die blauwe zonnebril trekt nogal een rare bek: geen idee of dat betekent dat hij teveel pillen op heeft of juist betekent dat hij ze vergeten is in te nemen.
Wat ze met die gebalde vuisten willen doen, vind ik ook verdacht.
Mijn indruk is echter niet dat ze mij gangbang-style van achteren willen pakken. Ik zou er eerder uit opmaken dat ze dat liever met elkaar doen en elkaar om die reden zo stevig vastgrijpen.
Die zag ik vandaag nogquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik mis dat naakte meisje in die vijver.
de naam van het bestand wat ik downloadde, heet: gay-rio-guide.jpgquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:19 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Vond het altijd al een bijzonder macho plaatje en wist na lezen van de OP meteen waar je op doelde. Ik vind de reflecties in de zonnebrillen raar, alsof het een slechte fotosoep is. En ze doen me denken aan Johnny Bravo.
Maar goed; ze zullen je waarschijnlijk niet eens zien staan omdat ze volledig in hun eigen wereld leven...
Zal es kijken dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
De banner in de index-pagina van het FOK!-forum
Niet zoveel denk ik. Ze komen op mij veel te leeghoofdig en dus te vol van zichzelf over om veel aandacht te hebben voor de omgeving.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Mwoah ... je bent wel in de goede richting.
Ik wil een aanwijzing geven maar het nog niet te simpel maken. Laat de weerspiegeling in de bril de realiteit zien of een vervorming daarvan?
En als jij deze 5 heren in het echt zou tegenkomen, wat kan je van hen verwachten?
Ik denk modellen voor https://www.travelgay.com of iets in die trant.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Het zijn modellen voor een of ander obscuur postorderhomoblaadje waar je sex-dingen kunt bestellen?
Toch?
Geen idee, schat. Ik roep ook maar wat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:44 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik denk modellen voor https://www.travelgay.com of iets in die trant.
Inmiddels zullen ze daarvoor te oud zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |