abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221126749
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:34 schreef Vallon het volgende:

[..]
Israël zal beslist de eigen weg blijven vinden met dat zij daar de enige kernmacht is en dat - ter waarborging van haar voortbestaan - zo wil/gaat houden.
Trump & Co zal mogelijk de handen van Israël willen aftrekken, dat de feitelijke "lobby" vanuit USA voor/van effectieve steun aan de staat Israël niet anders zal doen maken. Het zie het Congress of Senaat niet instemmen dat Israël aan haar lot wordt overgelaten (laat staan, daarmee Iran daarin voortaan ter wille te zijn).

Het zo ja vernietigen van infrastructuur en/of verdrijven van bewoners door het IDF, is puur strategisch om een gebied tot gecontroleerde bufferzone te maken. Dat uitvoerders, soldaten ook, mogelijk individueel "eer" halen uit de aan hun opgelegde, is geen doel op zichzelf.

Ik zie het als ideologisch, asymmetrisch, conflict aangaande zeggenschap van de één over het dan noodlottig voortbestaan van de ander. Israël kan zich simpelweg niet veroorloven zich te schikken naar de eis van haar eliminerende tegenstander(s).
Iran als momentele "representant" van tegenstand; kan of beter wil het om religieuze redenen niet verkroppen dat andersdenkenden zoals Israël daar (hoe dan ook) is gekomen.
De asymmetrie in ideologie is dat Israël daar is om te blijven bestaan en zij buiten "garanties" die haar veiligheid waarborgen, geen behoefte heeft om andersdenkenden te (willen) onderwerpen.
Het maakt niets uit wie de macht heeft in de VS, zowel de Democraten als de Republikeinen steunen Israel onvoorwaardelijk. Ik verwacht alleen dat ze in de nabije toekomst niet meer fysiek aanwezig zullen zijn in de regio.

Als ik je goed begrijp, vind jij het gerechtvaardigd dat Israel andermans grond inneemt en mensen uit hun huizen verdrijft onder het mom van zelfverdediging. Iedereen is entitled to their own opinion ofc.

Vraagje: Denk je dat de militaire overmacht die Israel nu geniet eeuwig gaat duren? Zou je het dan ook goedkeuren als de tegenstanders zo tekeer gaan zoals Israel nu doet?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:39:34 #27
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221128087
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:33 schreef AFA2022 het volgende:
....
Als ik je goed begrijp, vind jij het gerechtvaardigd dat Israel andermans grond inneemt en mensen uit hun huizen verdrijft onder het mom van zelfverdediging. Iedereen is entitled to their own opinion ofc.
Nee, ik heb en maak geen oordeel anders dan dat iets uiteindelijk ergens mee moet stoppen dat anders niet is op lossen.

Ik ben meer van dat on/gelijk hier hebben iets anders is dan dit (eigen) vermeende on/gelijk te kunnen gaan krijgen.
Er dan voor "kies" om bakzeil te halen wanneer een vermeend "(on)gelijk" sws nergens toe leidt.

Feit is dat Israël sws nergens anders naartoe kan en zal gaan. De landen daaromheen ruimte zat hebben om hun eigen wereldbeeld plaats te bieden. Laat Israël met rust*, tolereer haar aanwezigheid wanneer het niet te accepteren is.
NB; dat Israël anderen niet met rust laat komt primair voort uit het feit dat anderen zich niet willen/kunnen schikken in hun Nakba.

Lullig voor de met loze beloften verdreven Palestijnen die wmb ook gastvrij zouden kunnen worden opgenomen in (omringende?) landen; die het in hun strijd kennelijk belangrijker vinden om Israël van de kaart te vegen.
Ik maak hier dezelfde stelling over de Krim/Donbass door Russen niet zal worden opgegeven en mijn part USA zelf die hun gebied ooit hebben afgeplakt van de Indianen en/of bv Texas hebben gestolen van Mexico. Net zoals Friesland nu eenmaal deel is (gemaakt) van Nederland. Oftewel: Adapt and Accept what you can't win.

quote:
Vraagje: Denk je dat de militaire overmacht die Israel nu geniet eeuwig gaat duren? Zou je het dan ook goedkeuren als de tegenstanders zo tekeer gaan zoals Israel nu doet?
Nogmaals het gaat mij niet op goedkeuring maar wat haalbaar is. Ik denk dat Israël er echt alles aan zal doen om te voorkomen dat anderen haar kopje kleiner zullen of kunnen maken. Het volk bestaande uit al haar inwoners, zal imo niet toestaan dat zij geëlimineerd wordt.
Desnoods dan maar in whatever aangezicht* compleet vernietigd worden met de rest daaromheen die kennelijk niet wilde wijken noch bereid was tot een compromis voor een idee-fixe.

*Makkelijk praten voor mij omdat ik het zeer onaannemelijk vind dat een vernietiging iets aan voor -of nadeel geeft en laat staan, ik mij als individu daarna voor welke daad dan ook hoef te gaan verantwoorden.
Leef nu zo goed mogelijk goed in wat wel mogelijk is en maak je niet druk om wat eoa surreële ingesproken overtuiging daarin meent aan rechten te moeten (op)eisen.


[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 23-06-2026 16:44:41 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_221128176
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:00 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Sommige mensen halen hun nieuws uit de reguliere media, anderen van Twitter en Facebook, maar jij haalt het volgens mij uit de Story en de Privé.
CIA knul.
graag verwijderen
pi_221128793
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:39 schreef Vallon het volgende:

[..]
Nee, ik heb en maak geen oordeel anders dan dat iets uiteindelijk ergens mee moet stoppen dat anders niet is op lossen.
Je maakt constant oordelen.

quote:
Feit is dat Israël sws nergens anders naartoe kan en zal gaan. De landen daaromheen ruimte zat hebben om hun eigen wereldbeeld plaats te bieden. Laat Israël met rust*, tolereer haar aanwezigheid wanneer het niet te accepteren is.
Niets hieraan is een feit, je hebt geen glazen bol. Wie zegt dat andere landen genoeg ruimte hebben.
Daarbij het probleem is juist dat Israel vind dat het lang niet genoeg ruimte heeft en Israel dat geen buren tolereert. Zie de West-Bank.

quote:
NB; dat Israël anderen niet met rust laat komt primair voort uit het feit dat anderen zich niet willen/kunnen schikken in hun Nakba.
Lijkt me logisch, er komt ook geen einde aan. Dan wordt het blijven schikken. Eerst moeten de Palestijnen zich schikken in het vernietigd worden, dan de Libanezen enzovoort.

quote:
Nogmaals het gaat mij niet op goedkeuring maar wat haalbaar is. Ik denk dat Israël er echt alles aan zal doen om te voorkomen dat anderen haar kopje kleiner zullen of kunnen maken. Het volk bestaande uit al haar inwoners, zal imo niet toestaan dat zij geëlimineerd wordt.
Heb je ook voorbeelden van landen en volken die er niet alles aan doen om geen kopje kleiner gemaakt te worden of geelimineerd te worden?

quote:
Desnoods dan maar in whatever aangezicht* compleet vernietigd worden met de rest daaromheen die kennelijk niet wilde wijken noch bereid was tot een compromis voor een idee-fixe.
Precies zoals de Nazi's dus.
pi_221128918
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:39 schreef Vallon het volgende:

[..]
Nee, ik heb en maak geen oordeel anders dan dat iets uiteindelijk ergens mee moet stoppen dat anders niet is op lossen.

Ik ben meer van dat on/gelijk hier hebben iets anders is dan dit (eigen) vermeende on/gelijk te kunnen gaan krijgen.
Er dan voor "kies" om bakzeil te halen wanneer een vermeend "(on)gelijk" sws nergens toe leidt.

Feit is dat Israël sws nergens anders naartoe kan en zal gaan. De landen daaromheen ruimte zat hebben om hun eigen wereldbeeld plaats te bieden. Laat Israël met rust*, tolereer haar aanwezigheid wanneer het niet te accepteren is.
NB; dat Israël anderen niet met rust laat komt primair voort uit het feit dat anderen zich niet willen/kunnen schikken in hun Nakba.

Lullig voor de met loze beloften verdreven Palestijnen die wmb ook gastvrij zouden kunnen worden opgenomen in (omringende?) landen; die het in hun strijd kennelijk belangrijker vinden om Israël van de kaart te vegen.
Ik maak hier dezelfde stelling over de Krim/Donbass door Russen niet zal worden opgegeven en mijn part USA zelf die hun gebied ooit hebben afgeplakt van de Indianen en/of bv Texas hebben gestolen van Mexico. Net zoals Friesland nu eenmaal deel is (gemaakt) van Nederland. Oftewel: Adapt and Accept what you can't win.
[..]
Nogmaals het gaat mij niet op goedkeuring maar wat haalbaar is. Ik denk dat Israël er echt alles aan zal doen om te voorkomen dat anderen haar kopje kleiner zullen of kunnen maken. Het volk bestaande uit al haar inwoners, zal imo niet toestaan dat zij geëlimineerd wordt.
Desnoods dan maar in whatever aangezicht* compleet vernietigd worden met de rest daaromheen die kennelijk niet wilde wijken noch bereid was tot een compromis voor een idee-fixe.

*Makkelijk praten voor mij omdat ik het zeer onaannemelijk vind dat een vernietiging iets aan voor -of nadeel geeft en laat staan, ik mij als individu daarna voor welke daad dan ook hoef te gaan verantwoorden.
Leef nu zo goed mogelijk goed in wat wel mogelijk is en maak je niet druk om wat eoa surreële ingesproken overtuiging daarin meent aan rechten te moeten (op)eisen.

Lord-Ronddraai was me voor, dus ik hou het kort.

Kortom het is daar het recht van de sterkste, momenteel is dat Israel. Ik mag hopen voor ze dat ze dat lang zullen blijven, want ik kan me een klein beetje voorstellen wat er zal gebeuren als dat eenmaal wegvalt.
pi_221128935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
CIA knul.
Eindelijk weten we waar die One-liners vandaan komen _O_
pi_221128947
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
CIA knul.
Van de CIA, die destijds beweerde dat Irak over kernwapens beschikte en nu opnieuw een rol speelt in het conflict met Iran, mag je inderdaad berichtgeving op het niveau van de Story verwachten.

De bron voor deze bewering is echter niet de CIA zelf, maar Trump, die zei dat de CIA hem vertelde dat de ayatollah homoseksueel is. Voor zover bekend heeft de CIA deze claim nooit bevestigd of onderbouwd, laat staan de bewering dat de ayatollah "niet-gelovig" zou zijn. Die uitspraak heeft zelfs Trump niet gedaan. Maar de uitspraken van Trump hebben op zichzelf vaak een hoog Story/Privé-gehalte.

En over Trump gesproken: in tegenstelling tot zijn beschuldiging dat de ayatollah een homoseksueel zou zijn, zijn er wel aanwijzingen dat Trump zelf een pedo is.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Knapzak- op 23-06-2026 19:05:47 ]
pi_221129125
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
CIA knul.
Onderhoud jij contacten met een CIA knul?

Heeft hij een lekkere harige mannenkont?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221129203
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:57 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Van de CIA, die destijds beweerde dat Irak over kernwapens beschikte en nu opnieuw een rol speelt in het conflict met Iran, mag je inderdaad berichtgeving op het niveau van de Story verwachten.

De bron voor deze bewering is echter niet de CIA zelf, maar Trump, die zei dat de CIA hem vertelde dat de ayatollah homoseksueel is. Voor zover bekend heeft de CIA deze claim nooit bevestigd of onderbouwd, laat staan de bewering dat de ayatollah "niet-gelovig" zou zijn. Die uitspraak heeft zelfs Trump niet gedaan. Maar de uitspraken van Trump hebben op zichzelf vaak een hoog Story/Privé-gehalte.

En over Trump gesproken: in tegenstelling tot zijn beschuldiging dat de ayatollah een homoseksueel zou zijn, zijn er wel aanwijzingen dat Trump zelf een pedo is.
Het boeit me verder ook geen donder, of die haatbaard homo is.
De beschaafde westerse reums katholieke kerk stikt van de veurgangers die homoseksualiteit veroordelen en onderwijl kleine jongetjes begeren en betasten (en desnoods wat meer). En worden ze betrapt, dan zijn de straffen vanuit de beschaafde westerse reus katholieke kerk doorgaans zeer mild en verwaarloosbaar.

Wat dat betreft is de georganiseerde religie overal hetzelfde. Hersenspoeling, hypocrisie, onderdrukking en wat dies meer zij.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221129826
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:12 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het boeit me verder ook geen donder, of die haatbaard homo is.
De beschaafde westerse reums katholieke kerk stikt van de veurgangers die homoseksualiteit veroordelen en onderwijl kleine jongetjes begeren en betasten (en desnoods wat meer). En worden ze betrapt, dan zijn de straffen vanuit de beschaafde westerse reus katholieke kerk doorgaans zeer mild en verwaarloosbaar.

Wat dat betreft is de georganiseerde religie overal hetzelfde. Hersenspoeling, hypocrisie, onderdrukking en wat dies meer zij.
Je gaat een piepklein beetje voorbij aan het feit dat de beste kerel het opperbaasje is van de grootste homohaatclub ter wereld.

Wat voor een opleiding heb jij genoten als ik vragen mag? (serieuze vraag)
graag verwijderen
pi_221129896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je gaat een piepklein beetje voorbij aan het feit dat de beste kerel het opperbaasje is van de grootste homohaatclub ter wereld.

Wat voor een opleiding heb jij genoten als ik vragen mag? (serieuze vraag)
De Bijbel laat geen enkele twijfel bestaan over het oordeel van God over homoseksualiteit. Zowel in het Oude als in het Nieuwe Testament.

Je zou dus ook kunnen zeggen dat die homohatende ayatollahs tenminste consequent zijn.
(En er toch lekker van genieten... sluwe gozers.)

Daarom zijn die (al dan niet strak georganiseerde) religies ook zo verschrikkelijk.

W.b. mijn opleiding: een superieur westersche kleuterschool, lagere school, VWO, HBO en WO.
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:38:55 #37
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221130572
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je maakt constant oordelen.
[..]
Niets hieraan is een feit, je hebt geen glazen bol. Wie zegt dat andere landen genoeg ruimte hebben.
Daarbij het probleem is juist dat Israel vind dat het lang niet genoeg ruimte heeft en Israel dat geen buren tolereert. Zie de West-Bank.
[..]
Lijkt me logisch, er komt ook geen einde aan. Dan wordt het blijven schikken. Eerst moeten de Palestijnen zich schikken in het vernietigd worden, dan de Libanezen enzovoort.
[..]
Heb je ook voorbeelden van landen en volken die er niet alles aan doen om geen kopje kleiner gemaakt te worden of geelimineerd te worden?
[..]
Precies zoals de Nazi's dus.
Te verwachten van jou dat je niet verder wilt kunt kijken naar een geven situatie met als doel de discussie te ver(kr)achten tot jouw wereldbeeld. Ik ga verder niet in op jouw waarden.
Idem voor @AFA2022 die kennelijk ook niets anders wil dan strijden voor een veloren zaak - over de rug van geslachtofferde verliezers - die onze samenleving tot een zwart/wit gebeuren maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vallon op 23-06-2026 20:45:11 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:01:25 #38
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221130869
Trump's wereldbeeld.....
quote:
bron: cnn
Trump keeps claiming Iran made concessions. Iran keeps denying them
...
Ever since releasing a memorandum of understanding last week that appeared heavily slanted toward Iran, the Trump administration has kept claiming Tehran agreed to other major concessions in ongoing negotiations.
...
The biggest example came Tuesday morning, when President Donald Trump made the massive claim that Iran has already agreed to major nuclear inspections in perpetuity.
...
Iranian foreign ministry spokesman Esmail Baghaei said Iran had not agreed to let inspectors examine its heavily damaged nuclear sites and that it had made “no new commitments.”
...
But Trump didn’t back down Tuesday afternoon while on his way to an event in Pennsylvania. “They’re wrong, they’re wrong,” he told reporters of the Iranians. “We have it down: 100% inspections. And if they were right, I’d cancel the meetings right now.”
Who's wrong to be right...... en dan maar niet spreken over het plan om $300B te "investeren" en Iran daarboven op sws vindt dat alleen zij bepalen wat er moet gebeuren met de ingehouden tegoeden.

Het worden hete dagen aan top en vrees dat het water van Hormus niet echt gaat stromen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_221131004
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Vallon het volgende:

[..]
Te verwachten van jou dat je niet verder wilt kunt kijken naar een geven situatie met als doel de discussie te ver(kr)achten tot jouw wereldbeeld. Ik ga verder niet in op jouw waarden.
Idem voor @:AFA2022 die kennelijk ook niets anders wil dan strijden voor een veloren zaak - over de rug van geslachtofferde verliezers - die onze samenleving tot een zwart/wit gebeuren maken.

Wat is dit nou weer voor een zwakke poging om anderen de mond te snoeren? Dit “mijn mening of de highway” gedrag slaat nergens op. We leven in een democratie, waar iedereen recht heeft op zijn eigen mening en daar heb jij gelukkig niets over te zeggen.

Jij reageert notabene op een reactie van mij...
pi_221131218
Volgende oorlog staat al in de planning:

Israel 'will be at war with Syria sooner or later', says Likud minister.

Speaking to Israel’s Army Radio, Minister of Diaspora Affairs Amichai Chikli outlined what he considers to be a new anti-Israel alliance made up of Pakistan, Turkey and Qatar, which he said worried him far more than Iran and its ceasefire deal with the US.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:51:16 #41
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221131233
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:15 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor een zwakke poging om anderen de mond te snoeren? Dit “mijn mening of de highway” gedrag slaat nergens op. We leven in een democratie, waar iedereen recht heeft op zijn eigen mening en daar heb jij gelukkig niets over te zeggen.

Jij reageert notabene op een reactie van mij...
Wanneer iemand wezenloze GodWin vergelijkingen ben ik wel klaar met hem en zij die dat dunnetjes en-passant van harte onderschrijven. Ik wil best inhoudelijk discussieren maar niet als dat keer op keer terugkomt op oeverloze Nazi vergelijkingen met als doel de boel sprongsgewijs te doen ontsporen. Dat trollenspel kennen we inmiddels wel.
//--//
Jouw vraag aan mij ging over mijn "oordeel" en zoals ik uitlegde vind ik dat gegeven de situatie aangaande een vermeend (on)recht, weinig relevant omdat het fout of goed van whatever; hier niets zal oplossen.

Ik de kaarten bekijkend oprecht meen dat Israël zich door niemand, wie dan ook, zal laten vernietigen wanneer daar ooit sprake van kan gaan zijn. Het hier(in) compromisloze land, zonder enige twijfel de boel eerst gaat uitnuken.
Net als Iran dat wapen daarom graag wil hebben (als onmogelijke "bedreiging" in de regio), wanneer zij ooit over die capaciteit kan gaan beschikken.

Israël (en ja, haar machtige support) zal imo niet toestaan dat een ideologisch gedreven land/statuur als Iran - dat in haar dna verkondigt dat Israël vernietigd moet worden - gaat beschikken over die bedreigende aanvalscapaciteit.

Voor alle duidelijkheid, het voorgaande heeft geen reet te maken met (mijn) voor- of afkeur. Ik het intriest vindt dat de tegenstanders van Israël om hun, mogelijk historisch begrijpelijke, reden niet over een schaduw kan stappen. Kennelijk ideologisch wensen (met niet "begrijpen") dat die houding alleen maar nog meer weerstand zal kweken. Net als dat omgekeerd - nu via democratische besluiten - gebeurd omdat Israël haar hoofd niet kan buigen voor een dan vallend zwaard. Dat Israël buffferzone wil hebben aan haar grenzen en die feitelijk ont of mijn part omvolkt, is strategisch vanuit haar obsessie voor defensie volstrekt logisch.

Dat wil zeker niet zeggen goed noch rechtmatig en ik zou niet weten hoe Israël anders haar veiligheid kan afdwingen dan hier, ontopic, overduidelijk door Iran gesteunde groepen te verdrijven. Vergeet verder het gezever over internationaal recht dat zelf ook niet bij machte is om Iran een halt toe te roepen.
Dat burgers het keiharde leed lijden is één en alleen te wijten dat zij door het (Iraanse) regime daarvoor ten doel worden ingezet.
Ruimte zat in andere landen die echter - om o.a. die tactische reden - die vluchtelingen niet wil(len) binnenharken maar ze inzetten als (opinie)wapen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_221131290
MAND!
Vakman pur sang
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:18 #43
364681 over_hedge
pi_221131933
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221131988
quote:
Staat geen handtekening onder. De man even buiten spel zetten is dus niet zo makkelijk.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:44:18 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221132016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Staat geen handtekening onder. De man even buiten spel zetten is dus niet zo makkelijk.
Maar hij staat wel goed voor lul.
pi_221132027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar hij staat wel goed voor lul.
Dat boeit die man geen ene reet.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:50:56 #47
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221132115
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Staat geen handtekening onder. De man even buiten spel zetten is dus niet zo makkelijk.
Klopt waarbij Trump niet zo makkelijk op eigen houtje verder kan etteren.

Iran kan de dreiging van bommen en granaten (fury cop:Trump, talking cop Vance) gemakshalve naast zich neer leggen.
Altijd nuttig om via de achterduer tegen je gesprekspartner te kunnen zeggen dat die toch geen mandaat heeft.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:23 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221132167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat boeit die man geen ene reet.
Aan tafel met die Ayatollahs zeker wel. Dit is niet best voor zijn positie.
pi_221132238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Aan tafel met die Ayatollahs zeker wel. Dit is niet best voor zijn positie.
Als hij dat doet verliest ie alle geloofwaardigheid, doet ie nu al, maar dan hopelijk ook onder zijn eigen aanhangers/slijmjurken. Alhoewel, met geld is alles te koop.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:04:08 #50
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221132319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als hij dat doet verliest ie alle geloofwaardigheid, doet ie nu al, maar dan hopelijk ook onder zijn eigen aanhangers/slijmjurken. Alhoewel, met geld is alles te koop.
Hij is zelf alle schaamte voorbij, zijn domme achterban slikt alles en dan heb je hier op Fok ook een aantal onnozelaars die in hem de hoeder van het Vrije Westen zien. Zijn reputatie onder zijn gedweeën blijft gewoon overeind.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')