abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij is zelf alle schaamte voorbij, zijn domme achterban slikt alles en dan heb je hier op Fok ook een aantal onnozelaars die in hem de hoeder van het Vrije Westen zien. Zijn reputatie onder zijn getrouwen blijft gewoon overeind.
Ok, die getrouwen zullen ook geen spaan toegeven, stel je voor, je zou je dood schamen, tot het bittere eind je leider blijven volgen, ja!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:51 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221132849
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij is zelf alle schaamte voorbij, zijn domme achterban slikt alles en dan heb je hier op Fok ook een aantal onnozelaars die in hem de hoeder van het Vrije Westen zien. Zijn reputatie onder zijn gedweeën blijft gewoon overeind.
Dat zie je hier ook wel eroderen. Zelfs een hoop PVV lui hier op Fok nemen het niet meer voor hem op.
pi_221133363
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:38 schreef Vallon het volgende:

[..]
Te verwachten van jou dat je niet verder wilt kunt kijken naar een geven situatie met als doel de discussie te ver(kr)achten tot jouw wereldbeeld. Ik ga verder niet in op jouw waarden.
Idem voor @:AFA2022 die kennelijk ook niets anders wil dan strijden voor een veloren zaak - over de rug van geslachtofferde verliezers - die onze samenleving tot een zwart/wit gebeuren maken.

Ik wil prima verder kijken. Jij duidelijk niet. Dat accepteer ik ook. Maar doe niet alsof je niet oordeelt.
Het is duidelijk jouw oordeel als je zegt: De landen daaromheen ruimte zat hebben om hun eigen wereldbeeld plaats te bieden.

Ik probeer je juist te helpen wat minder te oordelen en zwart-wit te denken.

Strijden voor mensenrechten en tegen genocide is totaal geen verloren zaak.
Wat een discussie verkracht is bijvoorbeeld zoals je hier doet nadat je argumenten onderuit zijn gehaald dan maar te vluchten in je eigen zwart-wit wereldje.
pi_221137506
Het lijkt er op dat Trump nu genoeg heeft van Israels disproportionele agressie:

A senior Israeli official told Israel’s Channel 13: “The message we have received from the Americans in recent weeks is clear: you had permission to operate without restrictions, and that period is over.”

J.D. Vance argues that a regional ceasefire is an American desire not an Iranian one.

https://www.middleeastmon(...)m_source=copilot.com

Huge if true...
pi_221137552
Nederlandse commando's naar Libanon om het Libanese leger te helpen Hezbollah te ontwapenen, we gaan nu toch met de goeden meevechten.
graag verwijderen
pi_221137775
In Iran is ook code oranje, daarom worden alle defensie werken opgeschort en hebben soldaten een tropenrooster
Vakman pur sang
pi_221146830
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:39 schreef UitStraling het volgende:
Nederlandse commando's naar Libanon om het Libanese leger te helpen Hezbollah te ontwapenen, we gaan nu toch met de goeden meevechten.
Ik stem voor!

Met jou als opperbevelhebber zie ik Hezbollah geen schijn van kans maken. Meteen doorpakken maar en gelijk Israel eruit trappen, als we toch goed bezig zijn.

Rutte tilt het geslijm wel naar een ongekend nieuw niveau zeg
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 18% gewijzigd door AFA2022 op 25-06-2026 18:29:00 ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:36:39 #58
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221147622
Are we winning yet? 40 miljard per jaar extra inkomsten voor het Iraanse regime dankzij Trump zijn briljante oorlog.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:53:23 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147764
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:36 schreef Perrin het volgende:
Are we winning yet? 40 miljard per jaar extra inkomsten voor het Iraanse regime dankzij Trump zijn briljante oorlog.

[ x ]
Art of the Deal _O_
MIGA *O*

:')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221147867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:36 schreef Perrin het volgende:
Are we winning yet? 40 miljard per jaar extra inkomsten voor het Iraanse regime dankzij Trump zijn briljante oorlog.

[ x ]
Dat wordt even wat inkopen doen bij Kim Jong-un.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:12:29 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221147922
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Dat wordt even wat inkopen doen bij Kim Jong-un.
Nukes *O*

Deze week 2 + 1 gratis *O* *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:18:29 #62
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221147993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Dat wordt even wat inkopen doen bij Kim Jong-un.
Hezbollah, Hamas en de Houthi's:

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221148446
Is die straat nou al een keer open? Ik hoor er niks meer over qua voortgang
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:02:29 #64
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221148487
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Is die straat nou al een keer open? Ik hoor er niks meer over qua voortgang
Zelfs nog een boot beschoten vandaag.

Dat wordt tol :P

Great succes!

25 miljard Iran nucleaire deal met Rusland.

Great succes!
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:13:16 #65
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221149220
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:31 schreef AFA2022 het volgende:
Het lijkt er op dat Trump nu genoeg heeft van Israels disproportionele agressie:

A senior Israeli official told Israel’s Channel 13: “The message we have received from the Americans in recent weeks is clear: you had permission to operate without restrictions, and that period is over.”

J.D. Vance argues that a regional ceasefire is an American desire not an Iranian one.

https://www.middleeastmon(...)m_source=copilot.com

Huge if true...
Trump kan er wel genoeg van hebben waarbij het Congress wat andere moves maakt w.o. effectueren van wetgeving die Israël toegang geeft tot technologie. Trump baalt voornamelijk dat hij op het podium, zijn zin niet krijgt. Effectief is er geen sprake van verminderde steun door USA.

quote:
bron: newpolicy
....
As political pressure builds to reduce U.S. military assistance to Israel, Section 219/1217 provides the framework for continuing - and expanding - U.S.-Israel military ties by entrenching Israeli technology within the U.S. defense supply chain in a way that would shield it from the annual appropriations process. The use of must-pass legislation as the NDAA as a mechanism of integration speaks to the plummeting popularity of continuing unconditional support to Israel. ....
Ik vrees (niet zozeer mijn standpunt) dat het niet/nooit gaat gebeuren dat de USA, Israël laat vallen. Daarvoor zijn die landen, veel te veel - in lobby - met elkaar verweven. Het Congress - niet zozeer Trump - is voortdurend bezig om de banden te verstevigen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 25 juni 2026 @ 22:31:05 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221149545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:57 schreef Jahr00n het volgende:
Is die straat nou al een keer open? Ik hoor er niks meer over qua voortgang
Het loopt weer wat op.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:02:05 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221150003
Het is groot nieuws dat de VAE met Iran in gesprek is en concessies doet aan Teheran. De VAE ontkent dit weliswaar, maar dat lijkt niet geloofwaardig.

De VAE zou Iran onlangs 3 miljard dollar hebben betaald om verdere aanvallen te voorkomen. Volgens berichten kan dat bedrag uiteindelijk oplopen tot tussen de 10 en 20 miljard dollar.

Tijdens deze oorlog was de VAE de Golfstaat die het meest pro-oorlog was. Het land drong er in Washington op aan om de strijd voort te zetten. Nu ontvangt de nationale veiligheidsadviseur van de VAE functionarissen van de Iraanse Revolutionaire Garde (IRGC) in zijn eigen gastenverblijf. Een enorme diplomatieke overwinning voor Iran.

Waarom gebeurt dit? Door de oorlog liepen de hotels in Dubai leeg en kreeg het imago van de VAE als veilige haven een flinke deuk. Abu Dhabi realiseerde zich bovendien dat de Verenigde Staten het land niet zouden beschermen tegen droneaanvallen. Daarom zou het ervoor hebben gekozen zelf een wapenstilstand af te kopen.

Alle Golfstaten wenden zich tot Teheran voor bescherming. Een grote strategische nederlaag voor Israël en de Verenigde Staten, die het vertrouwen van (voormalig) bondgenoten in de regio verliezen. Een stap richting een Perzische Golf waarin de onderlinge samenwerking toeneemt en China uiteindelijk de dominante externe macht wordt, in plaats van de Verenigde Staten.


twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:03:03 #68
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221150015
Trump en zijn bende idioten weten de macht van de VS in recordtempo te verwoesten.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 25 juni 2026 @ 23:37:09 #69
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221150419
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:03 schreef Perrin het volgende:
Trump en zijn bende idioten weten de macht van de VS in recordtempo te verwoesten.
Dat was al zo. Dat de UAE 10 miljard betaald aan Iran met een aanbetaling van 3 miljard was ook al een tijdje bekend.

Iran is nu oilbroker. De VS is powerbroker af. De Amerikaanse defensieparaplu bleek een wassen neus. Dus dat is ook voorbij. De landen in het midden oosten zullen zich moeten herorienteren.
pi_221152456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:03 schreef Perrin het volgende:
Trump en zijn bende idioten weten de macht van de VS in recordtempo te verwoesten.
Dan helpt het wel wanneer je je Europese en Aziatische bondgenoten ook nog eens blijft schofferen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 26 juni 2026 @ 07:01:41 #71
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221152700
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 04:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dan helpt het wel wanneer je je Europese en Aziatische bondgenoten ook nog eens blijft schofferen.
"He can kiss my ass" over Mohammad bin Salman al-Saoed.

Great succes!
pi_221152761
quote:
12s.gif Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef Vallon het volgende:

[..]
Trump kan er wel genoeg van hebben waarbij het Congress wat andere moves maakt w.o. effectueren van wetgeving die Israël toegang geeft tot technologie. Trump baalt voornamelijk dat hij op het podium, zijn zin niet krijgt. Effectief is er geen sprake van verminderde steun door USA.
[..]
Ik vrees (niet zozeer mijn standpunt) dat het niet/nooit gaat gebeuren dat de USA, Israël laat vallen. Daarvoor zijn die landen, veel te veel - in lobby - met elkaar verweven. Het Congress - niet zozeer Trump - is voortdurend bezig om de banden te verstevigen.
Dit gaat ook niet over de steun aan Israel, die zal vanuit de VS never nooit veranderen. De lobby is daarvoor te machtig en te diep geinfiltreerd in zowel de Democraten als de Republikeinen.
Het gaat hier om het feit dat de VS klaar is met het dispropotionele agressie van Israel. Je weet wel huizen van burgers opblazen inclusief de bewoners, burgers als schietschijven gebruiken, land inpikken, etc... Israel is nog nooit teruggefloten en kon daardoor met alle oorlogsmidaden wegkomen en daar schijnen ze nu eindelijk wat aan te doen. Of Bibi gaat luisteren is een andere zaak natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door AFA2022 op 26-06-2026 07:46:51 ]
pi_221152798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Perrin het volgende:
Het is groot nieuws dat de VAE met Iran in gesprek is en concessies doet aan Teheran. De VAE ontkent dit weliswaar, maar dat lijkt niet geloofwaardig.

De VAE zou Iran onlangs 3 miljard dollar hebben betaald om verdere aanvallen te voorkomen. Volgens berichten kan dat bedrag uiteindelijk oplopen tot tussen de 10 en 20 miljard dollar.

Tijdens deze oorlog was de VAE de Golfstaat die het meest pro-oorlog was. Het land drong er in Washington op aan om de strijd voort te zetten. Nu ontvangt de nationale veiligheidsadviseur van de VAE functionarissen van de Iraanse Revolutionaire Garde (IRGC) in zijn eigen gastenverblijf. Een enorme diplomatieke overwinning voor Iran.

Waarom gebeurt dit? Door de oorlog liepen de hotels in Dubai leeg en kreeg het imago van de VAE als veilige haven een flinke deuk. Abu Dhabi realiseerde zich bovendien dat de Verenigde Staten het land niet zouden beschermen tegen droneaanvallen. Daarom zou het ervoor hebben gekozen zelf een wapenstilstand af te kopen.

Alle Golfstaten wenden zich tot Teheran voor bescherming. Een grote strategische nederlaag voor Israël en de Verenigde Staten, die het vertrouwen van (voormalig) bondgenoten in de regio verliezen. Een stap richting een Perzische Golf waarin de onderlinge samenwerking toeneemt en China uiteindelijk de dominante externe macht wordt, in plaats van de Verenigde Staten.


[ x ]
Volgens veel Midden Oosten analisten is er achter de schermen al het een en ander in beweging:

Landen die traditioneel als gezworen vijanden worden gezien, lijken achter de schermen toch naar elkaar toe te bewegen en vormen mogelijk een gezamenlijk blok als reactie op recente, agressieve expansieretoriek vanuit Israel. Die zien de bui al hangen natuurlijk. Onder meer Saoedi Arabie, Pakistan, Iran, Turkije, Syrie, Qatar, Libanon en Egypte worden genoemd, met China als belangrijke steunpilaar.
pi_221153289
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:02 schreef Perrin het volgende:
Een stap richting een Perzische Golf waarin de onderlinge samenwerking toeneemt en China uiteindelijk de dominante externe macht wordt, in plaats van de Verenigde Staten.
Heeft de oorlog toch iets positiefs opgeleverd.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:43:21 #75
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221153447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 09:21 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Heeft de oorlog toch iets positiefs opgeleverd.
Behalve dat wij geopolitiek-strategisch op de achterbank van de VS meerijden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')