Je mag het een patserige auto vinden, maar of iets een monstertruck is, is geen mening. Dit is geen monstertruckquote:Op donderdag 10 september 2026 18:33 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Ik blijf het een patserige monstertruck vinden. Jij mag daar uiteraard anders over denken
Ach...quote:Op vrijdag 11 september 2026 15:15 schreef sportfreak het volgende:
Twee dagen geleden heeft ze haar broer begraven, vandaag is prinses Astrid (94) van Noorwegen overleden.![]()
[..]
https://www.kongehuset.no/nyheter/prinsesse-astrid-er-gatt-bort
Het is niet eens een truck.quote:Op vrijdag 11 september 2026 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mag het een patserige auto vinden, maar of iets een monstertruck is, is geen mening. Dit is geen monstertruck
Als je het op de juiste manier zou gebruiken, zou dat wel meevallen.quote:Op vrijdag 11 september 2026 23:20 schreef Ronaldussen het volgende:
Beeldspraak blijft voor sommige mensen lastig, zo blijkt maar weer.
------------
Treurig dat Astrid nu ook zo snel is overleden na haar broer. Lijkt me een heftige tijd voor de familie.
Ik kan me zo voorstellen dat dat mee speelt. Maar misschien ook wel gewoon "nu hoeft het niet meer" en dat het lichaam dan gewoon opgeeft?quote:Op zaterdag 12 september 2026 00:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze was natuurlijk wel al oud maar misschien was het verdriet of de stress de druppel?.
Het is een hyperbool (overdrijving), om aan te geven dat ik het een belachelijk grote auto vind. Een hyperbool moet je nooit letterlijk nemen. Een ander mag er uiteraard anders over denken. Voor mijn part vind je het een zeer compacte boodschappenautootje voor midden in de stad.quote:Op zaterdag 12 september 2026 08:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je het op de juiste manier zou gebruiken, zou dat wel meevallen.
[..]
Tja, het is voor mij ook al een tijdje geleden, maar volgens mij is de hyperbool een stijlfiguur, en valt het net als de verschillende beeldspraken onder de stijlfiguren, maar is het geen beeldspraak. Maar het is duidelijk dat je het een groot ding vindt hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2026 12:40 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Het is een hyperbool (overdrijving), om aan te geven dat ik het een belachelijk grote auto vind. Een hyperbool moet je nooit letterlijk nemen. Een ander mag er uiteraard anders over denken. Voor mijn part vind je het een zeer compacte boodschappenautootje voor midden in de stad.
Nu nog iemand vinden die volgende keer let op de fit.quote:Op donderdag 10 september 2026 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Nog betere foto’s van onze Koninklijke familie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet het toch even voor WA opnemen, dit is hoe een broek van een jaquet moet zijnquote:Op zaterdag 12 september 2026 13:25 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die volgende keer let op de fit.
WA z’n kruis hangt op half 4, pak oogt wel erg strak, maar vooral Amalia. Dit flatteert haar postuur toch voor geen meter.
Hopelijk is het gewoon pech van net dat ene hoekje licht dat het extra benadrukt. En dat het irl amper te zien is.
Ik had WA boven graag 2 mm meer ruimte gegeven. Zit het nog steeds als gegoten.quote:Op zaterdag 12 september 2026 15:41 schreef SaskiaR het volgende:
Klopt (mijn man verhuurt gelegenheidskleding). De mode is tegenwoordig nu eenmaal slim fit, dus het ziet er voor ons een beetje raar uit, maar dat is nu eenmaal hoe het hoort bij dit soort traditionele kostuums.
Amalia kijkt wel heel boos op deze foto
Klinkt plausibel, met de hedendaagse debielen weet je maar nooit wie of wat je aan je handen krijgt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder dat ze er twee dragen. Blijkbaar komen ze wel in een setje dus. Vaak hebben ze er maar 1 aan, zodat ze makkelijker handen kunnen geven en zwaaien enzo.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hollands welvaren, met koninklijke sjerp.
Maar waarom die handschoenen?
quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:19 schreef Troel het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder dat ze er twee dragen. Blijkbaar komen ze wel in een setje dus. Vaak hebben ze er maar 1 aan, zodat ze makkelijker handen kunnen geven en zwaaien enzo.
@Lienekien wil dit vast duiden.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, met de hedendaagse debielen weet je maar nooit wie of wat je aan je handen krijgt.
Maar als ze er om die reden er maar één zouden dragen, ziet het er helemaal vreemd uit.
Een soort van royal Michael Jacksons, The Van Orange-Nassau Three...
Volgens de etiquette moet je je handschoen juist uit doen wanneer je iemand een hand geeft.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, met de hedendaagse debielen weet je maar nooit wie of wat je aan je handen krijgt.
Maar als ze er om die reden er maar één zouden dragen, ziet het er helemaal vreemd uit.
Een soort van royal Michael Jacksons, The Van Orange-Nassau Three...
OK, het zijn Royals, maar hou op met de etiquette uit de 18e eeuw.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de etiquette moet je je handschoen juist uit doen wanneer je iemand een hand geeft.
Zo, mooie kledingquote:Op dinsdag 15 september 2026 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hollands welvaren, met koninklijke sjerp.
Maar waarom die handschoenen?
Ik kan me voorstellen dat ze dat sinds Covid wat minder streng hanteren.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de etiquette moet je je handschoen juist uit doen wanneer je iemand een hand geeft.
Geleend van haar moeder denk ik ...quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, mooie kleding![]()
![]()
En die hoed van de middelste is echt een voltreffer wmb
Ariane heeft zelfs een hele jurk geleend:quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Geleend van haar moeder denk ik ...
Bijzonder.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:24 schreef deedeetee het volgende:
Nieuwe school al na 2 dagen voor de kinderen van Harry en Meghan
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:19 schreef Troel het volgende:
Gewaad van jou, gewaad van mij...quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:46 schreef maily het volgende:
[..]
Geleend van haar moeder denk ik ...
Ik hoop voor de kinderen dat ze daar gewoon hun schooljaren kunnen volmaken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Bijzonder.
Benieuwd hoelang ze op de nieuwe school blijven.
Ik gok op een date met Boris:quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:55 schreef casita het volgende:
Hee had Alexia met Waylon afgesproken op het terras?
Oh god, ik vind dat zo'n creepquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op een date met Boris:
[ afbeelding ]
“Keep the soul alive!!!”
Amalia en Ariane hebben ogenschijnlijk meer het DNA van hun vader, Alexia dat van haar moeder.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:26 schreef SEMTEX het volgende:
Alexia oogt nog steeds fragiel.
[ afbeelding ]
Mooie vrouwquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amalia en Ariane hebben ogenschijnlijk meer het DNA van hun vader, Alexia dat van haar moeder.
Die was/is ook een stuk fragieler dan papa WA.
Maar een paar 'patatjes met' meer kan weinig kwaad bij Alexia…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Welkom aan Meghan van wie Archie morgen aansluit"quote:
quote:Op woensdag 16 september 2026 16:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Welkom aan Meghan van wie Archie morgen aansluit"
Dacht die school nou werkelijk dat Meghan gezellig zou gaan mee appen in zo'n groep moeders en dat zoiets niet uit zou lekken?
De deugmoeders misschien die Archie als een normaal kindje willen behandelen.quote:Op woensdag 16 september 2026 16:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Welkom aan Meghan van wie Archie morgen aansluit"
Dacht die school nou werkelijk dat Meghan gezellig zou gaan mee appen in zo'n groep moeders en dat zoiets niet uit zou lekken?
Er is 'gewoon' een topic voor nieuws over die biatch en hur Harrie, Mailyquote:
Bij Zeeman zei ze destijds dat ze er wel eens sokken kocht, dat vond ik hilarisch, maar het zou me niets verbazen als ze ook bij de Hema komt.quote:Op donderdag 17 september 2026 17:39 schreef AnneX het volgende:
Wat zou Max al eens gekocht hebben bij de Hema?
https://www.ad.nl/video/p(...)k-een-klant-14446126 hier ook voor degenen zonder instaquote:Op donderdag 17 september 2026 17:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat leuk, Koningin Màxima bezoekt een Hema vestiging vanwege het 100 jarig bestaan van de keten:
https://www.koninklijkhui(...)Vlje2a6YVpR-K-NUkXMg
Filmpje is te zien op instagram van het Koninklijk Huis.
Ah top! Dank mailyquote:Op donderdag 17 september 2026 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/p(...)k-een-klant-14446126 hier ook voor degenen zonder insta
Kwam haar en hem eens tegen bij ah ook in Wassenaar met last minute inkopen voor de bbq. Gewoon in de rij bij de kassa.quote:Op donderdag 17 september 2026 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Zeeman zei ze destijds dat ze er wel eens sokken kocht, dat vond ik hilarisch, maar het zou me niets verbazen als ze ook bij de Hema komt.
Zo gewoon gebleven: Máxima koopt haar sokken en T-shirts bij Zeeman https://share.google/MeYVDWNEwIoVrm5nF
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |