Dat wel. Oliedom.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
Kijk eens dom, ja ho maar. Is nog nooit zo op zijn plaats geweest.
En dan maar klagen dat wij zoveel Belgenmoppen maken.quote:
Ken je die mop van de Belgen die WK werden?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan maar klagen dat wij zoveel Belgenmoppen maken.
Die is zo onwaarschijnlijk dat die toch weer leuk wordt.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ken je die mop van de Belgen die WK werden?
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is zo onwaarschijnlijk dat die toch weer leuk wordt.
Bij wedstrijden van Engeland zelfs met een andere merknaam.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef Redefine het volgende:
Valt mij nu pas op dat het wisselbord ook gesponsord is
Wat was daar de vervanger van Rexona?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij wedstrijden van Engeland zelfs met een andere merknaam.
Geen idee, maar blijkbaar heet Rexona daar anders.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat was daar de vervanger van Rexona?
Anoxer?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, maar blijkbaar heet Rexona daar anders.
Alles is gesponsord.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef Redefine het volgende:
Valt mij nu pas op dat het wisselbord ook gesponsord is
FIFA en de VS is wel de ergste combi die te maken is.quote:
Alleen voor de doelpunten konden ze blijkbaar niemand vinden.quote:
Alles voor de dollars.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
FIFA en de VS is wel de ergste combi die te maken is.
Nee iddquote:Op zondag 21 juni 2026 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen voor de doelpunten konden ze blijkbaar niemand vinden.
Ik wacht nog tot @Redefine gesponsord wordt. Daar liggen wel mogelijkheden voor bijvoorbeeld het GGZ.quote:
Wel een vreemde keuze. Er is vast wel een big pharma speler die gros geld betaald om pillen te verkopen voor mijn aandoening.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot @:redefine gesponsord wordt. Daar liggen wel mogelijkheden voor bijvoorbeeld het GGZ.
Die gaan voor drie keer een gelijkspel en dan alsnog door.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:01 schreef Fred_B het volgende:
Toch het puntenaantal verdubbeld voor België.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |