abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221111163
Als je voor zeker zou willen gaan - en dat zou ik doen - zou je contact moeten opnemen met de VvE of de verhuurder, over wat toegestaan is. Je wilt geen waterschade bij je onderburen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 21 juni 2026 @ 19:47:02 #32
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221111176
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:44 schreef OllieA het volgende:
Als je voor zeker zou willen gaan - en dat zou ik doen - zou je contact moeten opnemen met de VvE of de verhuurder, over wat toegestaan is. Je wilt geen waterschade bij je onderburen.
De onderburen willen dat ook niet :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221111182
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:25 schreef maily het volgende:
Staat er ergens in de reglementen iets vermeld over het gebruik van je balkon?
Nee nergens
Twiddel
pi_221111188
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Heb je geen ligbad?
Lijkt mij dan beter dan in de hete zon in een plastic badje te gaan liggen.
Helaas niet, had ik ook graag gewild in de winter enzo
Twiddel
pi_221111192
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar is die afvoer ook geschikt voor zoveel water tegelijk?
Geen idee, emmer schoonmaakspul, regen enzo voert ie altijd wel snel af.
Twiddel
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:49:36 #36
236264 crew  capricia
pi_221111193
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Maar goed, geen goed plan dus ;(
Tuurlijk wel. Gewoon doen. O+
Het water weegt niet meer dan twee of drie dikke mensen. Meer niet.
En die ga je ook de toegang tot je balcon niet ontzeggen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221111203
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Gewoon doen. O+
Het water weegt niet meer dan twee of drie dikke mensen. Meer niet.
En die ga je ook de toegang tot je balcon niet ontzeggen.
Misschien dat ik het voor de zekerheid nog wat inperk. Weet dat een van de buren een paar jaar geleden zon rond kinderbadje had staan zonder problemen. Misschien doe ik zo iets.
Twiddel
  zondag 21 juni 2026 @ 19:51:02 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221111206
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:44 schreef OllieA het volgende:
Je wilt geen waterschade bij je onderburen.
Ja alsof dat het ergste is. Hun probleem.
Je kunt ook door het balkon zakken en zelf iets op lopen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:51:39 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221111215
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Helaas niet, had ik ook graag gewild in de winter enzo
Kun je niet zo'n opblaasbaar ligbad in de badkamer plaatsen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:51:54 #40
236264 crew  capricia
pi_221111218
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Misschien dat ik het voor de zekerheid nog wat inperk. Weet dat een van de buren een paar jaar geleden zon rond kinderbadje had staan zonder problemen. Misschien doe ik zo iets.
Ja. Dan gebruik je wat minder water of een kleiner badje.
Maar 'kan niet' is geen antwoord. Een paar dikke mensen kunnen ook gewoon op je balcon.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221111221
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kun je niet zo'n opblaasbaar ligbad in de badkamer plaatsen?
Die had ik maar de poes dacht er anders over _O-
Twiddel
pi_221111224
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dan gebruik je wat minder water of een kleiner badje.
Maar 'kan niet' is geen antwoord. Een paar dikke mensen kunnen ook gewoon op je balcon.
Dat is ook zo, ooit eens met 5 man op het balkon gestaan tijdens mijn verjaardag.
Twiddel
  zondag 21 juni 2026 @ 20:06:08 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221111371
Misschien een alternatief: Had vroeger een comfy tuinstoel op het balkon staan, en als het heet was m'n voeten in een wasmand gevuld met water en ijsblokjes. Was heerlijk verkoelend en veel makkelijker/sneller te (her)vullen dan een zwembad.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zondag 21 juni 2026 @ 20:09:17 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221111395
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Misschien een alternatief: Had vroeger een comfy tuinstoel op het balkon staan, en als het heet was m'n voeten in een wasmand gevuld met water en ijsblokjes. Was heerlijk verkoelend en veel makkelijker/sneller te (her)vullen dan een zwembad.
Schijnt ook verkoeling te geven voor de rest van het lichaam, heb ik wel gelezen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:13:05 #45
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221111425
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Schijnt ook verkoeling te geven voor de rest van het lichaam, heb ik wel gelezen.
Klopt :Y Eventueel nog een koude natte handdoek in je nek en je zit gebakken gekoeld.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zondag 21 juni 2026 @ 20:15:46 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111443
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dan gebruik je wat minder water of een kleiner badje.
Maar 'kan niet' is geen antwoord. Een paar dikke mensen kunnen ook gewoon op je balcon.
Maar blijven die dikke mensen de hele tijd met elkaar op 2 vierkante meter zitten?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:16:37 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111452
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Misschien een alternatief: Had vroeger een comfy tuinstoel op het balkon staan, en als het heet was m'n voeten in een wasmand gevuld met water en ijsblokjes. Was heerlijk verkoelend en veel makkelijker/sneller te (her)vullen dan een zwembad.
Met gewoon water uit de koude kraan werkt dat al uitstekend!
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 20:19:27 #48
236264 crew  capricia
pi_221111469
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar blijven die dikke mensen de hele tijd met elkaar op 2 vierkante meter zitten?
Dikke mensen zitten graag. :+
Anders had ze bouwer wel een 'verplicht bewegen' clausule opgenomen.

Het balcon helt niet eens veel over.
'waarvan 3/4e niet overhelt'

Lijkt me echt geen probleem.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 21 juni 2026 @ 20:24:22 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111521
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Dikke mensen zitten graag. :+
Anders had ze bouwer wel een 'verplicht bewegen' clausule opgenomen.

Het balcon helt niet eens veel over.
'waarvan 3/4e niet overhelt'

Lijkt me echt geen probleem.
Ja, stop nou maar met dikke mensen dissen. :{w
The love you take is equal to the love you make.
pi_221111568
Lijkt me geen punt zolang 3 kwart op het dak van de onderburen staat. Als je zeker wilt zijn bel je morgen de woningbouw en vraag je of het mag.

Of je probeert het gewoon en zien waar het schip strandt.
pi_221112723
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar blijven die dikke mensen de hele tijd met elkaar op 2 vierkante meter zitten?
Ik kan het nog bonter maken, volgens mij waren dat zelfs 7 mensen _O-
Ik zat ff terug te kijken en ik weet nog dat het heel vol zat haha
Twiddel
  zondag 21 juni 2026 @ 21:53:16 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221112760
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:51 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik kan het nog bonter maken, volgens mij waren dat zelfs 7 mensen _O-
Ik zat ff terug te kijken en ik weet nog dat het heel vol zat haha
Ja maar niet op 2 vierkante meter. En dan jij er nog bij ook.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221112780
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja maar niet op 2 vierkante meter. En dan jij er nog bij ook.
Ja das incl mij.
Twiddel
pi_221112836
Kunnen we wat minder de nadruk leggen op het gewicht van summer2bird? Ik heb geen idee van haar gewicht maar aardig wat reacties hier geven me het idee dat ze 120+ kilo weegt
pi_221112849
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:58 schreef Masberum het volgende:
Kunnen we wat minder de nadruk leggen op het gewicht van summer2bird? Ik heb geen idee van haar gewicht maar aardig wat reacties hier geven me het idee dat ze 120+ kilo weegt
Maakt me niet uit tbh, ben niet de lichtste. Nooit geweest. Wel onder 120 maar met zwemmen kan ik wel goed drijven haha
Twiddel
pi_221112881
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Maakt me niet uit tbh, ben niet de lichtste. Nooit geweest. Wel onder 120 maar met zwemmen kan ik wel goed drijven haha
Oke, mij maakt het wel een beetje uit. Als het wat vriendschappelijk wordt bedoeld door de rest dan oke.. ik ben zelf ook niet de lichtste, zou het wel irritant vinden als mensen zo over mij zouden praten vandaar dat ik er wat op in ga
pi_221112891
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke, mij maakt het wel een beetje uit. Als het wat vriendschappelijk wordt bedoeld door de rest dan oke.. ik ben zelf ook niet de lichtste, zou het wel irritant vinden als mensen zo over mij zouden praten vandaar dat ik er wat op in ga
Oh het was me niet echt opgevallen. Tis te warm om me druk te maken haha
Twiddel
  zondag 21 juni 2026 @ 22:04:13 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221112904
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ja das incl mij.
Badje met inhoud plus jou. 770 liter = 770 kilo.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:05:25 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221112916
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:03 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Oh het was me niet echt opgevallen. Tis te warm om me druk te maken haha
Niemand had het nog over jouw gewicht.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221112962
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Badje met inhoud plus jou. 770 liter = 770 kilo.
Half badje heh :+
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')