abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221111034
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:28 schreef OllieA het volgende:

[..]
Tja, zoals je het beschrijft
[..]
klinkt het als of er een dragende muur onder dat plafond/balkon staat, (geen aanhangend balkon dus) en dan lijkt het me geen probleem.

En leeg laten lopen al helemaal niet. Gewoon leeg hevelen via een tuinslang, dat gaat zo hard niet.
Je komt er maar op 1 manier achter, of het gaat goed of niet (al dan niet tijdens het vol laten lopen of als je er al in zit)
pi_221111054
Ik zou het niet uitproberen
  zondag 21 juni 2026 @ 19:24:34 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111056
Of eentje die een stuk kleiner is.

https://nl.bauhaus/kinder(...)babes-165/p/32238664
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zondag 21 juni 2026 @ 19:25:13 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221111063
Staat er ergens in de reglementen iets vermeld over het gebruik van je balkon?
pi_221111119


In The Mechanic ging het niet goed.
pi_221111163
Als je voor zeker zou willen gaan - en dat zou ik doen - zou je contact moeten opnemen met de VvE of de verhuurder, over wat toegestaan is. Je wilt geen waterschade bij je onderburen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 21 juni 2026 @ 19:47:02 #32
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221111176
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:44 schreef OllieA het volgende:
Als je voor zeker zou willen gaan - en dat zou ik doen - zou je contact moeten opnemen met de VvE of de verhuurder, over wat toegestaan is. Je wilt geen waterschade bij je onderburen.
De onderburen willen dat ook niet :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221111182
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:25 schreef maily het volgende:
Staat er ergens in de reglementen iets vermeld over het gebruik van je balkon?
Nee nergens
Twiddel
pi_221111188
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Heb je geen ligbad?
Lijkt mij dan beter dan in de hete zon in een plastic badje te gaan liggen.
Helaas niet, had ik ook graag gewild in de winter enzo
Twiddel
pi_221111192
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar is die afvoer ook geschikt voor zoveel water tegelijk?
Geen idee, emmer schoonmaakspul, regen enzo voert ie altijd wel snel af.
Twiddel
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:49:36 #36
236264 crew  capricia
pi_221111193
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Maar goed, geen goed plan dus ;(
Tuurlijk wel. Gewoon doen. O+
Het water weegt niet meer dan twee of drie dikke mensen. Meer niet.
En die ga je ook de toegang tot je balcon niet ontzeggen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221111203
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Gewoon doen. O+
Het water weegt niet meer dan twee of drie dikke mensen. Meer niet.
En die ga je ook de toegang tot je balcon niet ontzeggen.
Misschien dat ik het voor de zekerheid nog wat inperk. Weet dat een van de buren een paar jaar geleden zon rond kinderbadje had staan zonder problemen. Misschien doe ik zo iets.
Twiddel
  zondag 21 juni 2026 @ 19:51:02 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221111206
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:44 schreef OllieA het volgende:
Je wilt geen waterschade bij je onderburen.
Ja alsof dat het ergste is. Hun probleem.
Je kunt ook door het balkon zakken en zelf iets op lopen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:51:39 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221111215
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Helaas niet, had ik ook graag gewild in de winter enzo
Kun je niet zo'n opblaasbaar ligbad in de badkamer plaatsen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 19:51:54 #40
236264 crew  capricia
pi_221111218
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Misschien dat ik het voor de zekerheid nog wat inperk. Weet dat een van de buren een paar jaar geleden zon rond kinderbadje had staan zonder problemen. Misschien doe ik zo iets.
Ja. Dan gebruik je wat minder water of een kleiner badje.
Maar 'kan niet' is geen antwoord. Een paar dikke mensen kunnen ook gewoon op je balcon.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221111221
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kun je niet zo'n opblaasbaar ligbad in de badkamer plaatsen?
Die had ik maar de poes dacht er anders over _O-
Twiddel
pi_221111224
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dan gebruik je wat minder water of een kleiner badje.
Maar 'kan niet' is geen antwoord. Een paar dikke mensen kunnen ook gewoon op je balcon.
Dat is ook zo, ooit eens met 5 man op het balkon gestaan tijdens mijn verjaardag.
Twiddel
  zondag 21 juni 2026 @ 20:06:08 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221111371
Misschien een alternatief: Had vroeger een comfy tuinstoel op het balkon staan, en als het heet was m'n voeten in een wasmand gevuld met water en ijsblokjes. Was heerlijk verkoelend en veel makkelijker/sneller te (her)vullen dan een zwembad.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zondag 21 juni 2026 @ 20:09:17 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221111395
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Misschien een alternatief: Had vroeger een comfy tuinstoel op het balkon staan, en als het heet was m'n voeten in een wasmand gevuld met water en ijsblokjes. Was heerlijk verkoelend en veel makkelijker/sneller te (her)vullen dan een zwembad.
Schijnt ook verkoeling te geven voor de rest van het lichaam, heb ik wel gelezen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:13:05 #45
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221111425
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Schijnt ook verkoeling te geven voor de rest van het lichaam, heb ik wel gelezen.
Klopt :Y Eventueel nog een koude natte handdoek in je nek en je zit gebakken gekoeld.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zondag 21 juni 2026 @ 20:15:46 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111443
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dan gebruik je wat minder water of een kleiner badje.
Maar 'kan niet' is geen antwoord. Een paar dikke mensen kunnen ook gewoon op je balcon.
Maar blijven die dikke mensen de hele tijd met elkaar op 2 vierkante meter zitten?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:16:37 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111452
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Misschien een alternatief: Had vroeger een comfy tuinstoel op het balkon staan, en als het heet was m'n voeten in een wasmand gevuld met water en ijsblokjes. Was heerlijk verkoelend en veel makkelijker/sneller te (her)vullen dan een zwembad.
Met gewoon water uit de koude kraan werkt dat al uitstekend!
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 20:19:27 #48
236264 crew  capricia
pi_221111469
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar blijven die dikke mensen de hele tijd met elkaar op 2 vierkante meter zitten?
Dikke mensen zitten graag. :+
Anders had ze bouwer wel een 'verplicht bewegen' clausule opgenomen.

Het balcon helt niet eens veel over.
'waarvan 3/4e niet overhelt'

Lijkt me echt geen probleem.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 21 juni 2026 @ 20:24:22 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221111521
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Dikke mensen zitten graag. :+
Anders had ze bouwer wel een 'verplicht bewegen' clausule opgenomen.

Het balcon helt niet eens veel over.
'waarvan 3/4e niet overhelt'

Lijkt me echt geen probleem.
Ja, stop nou maar met dikke mensen dissen. :{w
The love you take is equal to the love you make.
pi_221111568
Lijkt me geen punt zolang 3 kwart op het dak van de onderburen staat. Als je zeker wilt zijn bel je morgen de woningbouw en vraag je of het mag.

Of je probeert het gewoon en zien waar het schip strandt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')