Het enige waar Sanneke over nadenkt zijn de prijzen in de verschillende supermarkten en of ze genoeg goedkope kleding heeft.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:20 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Aha, dank voor de toelichting.
Dan ben ik benieuwd wat Sanneke gaat doen wanneer zij met Dion gaat trouwen. Neemt zij zijn achternaam aan of niet? In geval dat, dan heeft M haar achternaam en zij een dubbele achternaam 🥴? Ik neem aan hoop dat ze daarover hebben nagedacht.
Die meid is zo lekker duurzaam en vegan hè 😇quote:Op zondag 21 juni 2026 13:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het enige waar Sanneke over nadenkt zijn de prijzen in de verschillende supermarkten en of ze genoeg goedkope kleding heeft.
Haha, ik ook zeker! Want ik gebruik het en betaal het zelf dus elke maand 400 euro besparen en 20.000 euro erbij krijgen zou very nice zijn 😁. Maar ik bedacht mij ook dat stel dat Josine een deal zou hebben met zo'n kliniek, dan moet ze wel reclame maken en dat doet ze niet. Dus ik denk dat als ze het gebruikt, ze het zelf betaald. Al dan niet met kortingquote:Op zondag 21 juni 2026 13:43 schreef Geertje_G het volgende:
Retteketet, vaderdagpret
Als ik 20.000 kreeg om Mounjara te gebruiken zou ik het ook doen 😇
Nou ik ook.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:43 schreef Geertje_G het volgende:
Retteketet, vaderdagpret
Vreselijk die vrouw. Echt geen woorden voor.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.
Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog oor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.
Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".
*Ik heb hier geen woorden voor.
Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".
*Ik dacht dat na boek één er geen contact meer was (?).
Kleine off topic: via huisarts? (Ik twijfel of ik het wil proberen)quote:Op zondag 21 juni 2026 13:51 schreef Moosert het volgende:
[..]
Haha, ik ook zeker! Want ik gebruik het en betaal het zelf dus elke maand 400 euro besparen en 20.000 euro erbij krijgen zou very nice zijn 😁. Maar ik bedacht mij ook dat stel dat Josine een deal zou hebben met zo'n kliniek, dan moet ze wel reclame maken en dat doet ze niet. Dus ik denk dat als ze het gebruikt, ze het zelf betaald. Al dan niet met korting
In de vele pandjes bekijken gaat blijkbaar veel tijd zitten 🙄. Daar zijn vast makelaars voor, om de zoektocht te beperken, maar elke dag de hort op heeft ook zo z'n voordelen. Thuis gaat toch alles door. Vraag me wel af waarom Eline niet mee is, aangezien het bedrijfspand voor haar is (retorische vraag).quote:Op zondag 21 juni 2026 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoelang blijven de nagelkerkjes eigenlijk weg? Die zitten ook elke dag aan de zuip volgens mij
De verhouding met schoonmoeder is ernstig bekoeld na haar commentaar op instagram. Denk niet dat AM daar ooit nog naartoe gaat.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:23 schreef Earring het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer de post over Maarten zijn vader zou komen. Ieder jaar weer hetzelfde. Ga lekker erns bij je schoonmoeder op bezoek op zo’n dag denk ik dan.
En gister met de bbq zeggen dat degene die de cursus gaf ook hem kende van wie Maart en Sam het hadden geleerd. Zeg gewoon: mijn broer.
Dat ze geen contact meer hebben weet iedereen dus waarom zo cryptisch.
rosasophieseffelaar gebruikt ook "iets" via de huisarts. Zie haar tweede post op haar account.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:19 schreef Geertje_G het volgende:
Kleine off topic: via huisarts? (Ik twijfel of ik het wil proberen)
Dit dus.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:38 schreef Ramonkel het volgende:
[..]
Die meid is zo lekker duurzaam en vegan hè 😇
Wow, geen woorden voorquote:Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.
Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.
Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".
Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".
Heeft die schoonmoeder toen ook wat gezegd? 👀👀quote:Op zondag 21 juni 2026 14:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De verhouding met schoonmoeder is ernstig bekoeld na haar commentaar op instagram. Denk niet dat AM daar ooit nog naartoe gaat.
Jazeker. Die heeft toen een post geplaatst in de strekking van 'Anne, we maken allemaal fouten, je ouders hebben hun best gedaan, ga praten, praat het uit' waarop direct insta vriendinnetje fieke opdam reageerde ter verdediging van AM.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heeft die schoonmoeder toen ook wat gezegd? 👀👀
En de schoolvriendin van AM die zich afvroeg of ze het wel over de ouders had die zij zich herinnerde. Mensen die altijd voor iedereen klaarstonden, alles kon altijd. Vader ging nog boodschappen extra halen voor mee-eters. Ze had geweldige herinneringen aan ouders AM dus. Echt een mooie reactie was dat.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Jazeker. Die heeft toen een post geplaatst in de strekking van 'Anne, we maken allemaal fouten, je ouders hebben hun best gedaan, ga praten, praat het uit' waarop direct insta vriendinnetje fieke opdam reageerde ter verdediging van AM.
Ongelooflijk die vrouw. Je kan natuurlijk niet oordelen over wat er zich thuis heeft afgespeeld.Soms zien naasten dat ook niet. Maar hoe ze over haar ouders schrijft (die beide nog leven) is zo respectloosquote:Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.
Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.
We weten natuurlijk allang dat AM een k*tkarakter heeft en ze blijft dit vrijwel dagelijks bevestigen. Totaal geen zelfreflectie. Tja komt ervan als je geen baan hebt (nooit gehad ook) en geen collega's hebt die je feedback geven op je handelen. Je omringen met slapjanussen en jaknikkers brengt je dus nergens. Ik ben benieuwd hoe ze, als ze ooit de 80 haalt, terugkijkt op haar behoorlijk zinloze bestaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:42 schreef Earring het volgende:
[..]
En de schoolvriendin van AM die zich afvroeg of ze het wel over de ouders had die zij zich herinnerde. Mensen die altijd voor iedereen klaarstonden, alles kon altijd. Vader ging nog boodschappen extra halen voor mee-eters. Ze had geweldige herinneringen aan ouders AM dus. Echt een mooie reactie was dat.
Uiteraard werd deze verwijderd.
Ongelooflijk. Hopelijk alleen voor de abonnees en kunnen haar ouders het dus niet zien.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.
Valse heksquote:Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.
Echt hoor!quote:Op zondag 21 juni 2026 14:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarom heeft ze natuurlijk ook wegwerp gebaksbordjes. Lekker duurzaam.
Dat ze niet vega(n) eet, daar vind ik niks van. Dat ze jankt om varkens die naar de slacht gaan, daar vind ik wel wat van.
En de goedkope meuk en kleding die zij veelvuldig inslaat, daar kan ik met mijn verstand helemaal niet bij.
Ja, via de huisarts. Helaas wel zelf betalen dus maar het is mij elke cent waard! Ben bijna 40 kilo kwijt 🥳quote:Op zondag 21 juni 2026 14:19 schreef Geertje_G het volgende:
Retteketet, vaderdagpret
[..]
Kleine off topic: via huisarts? (Ik twijfel of ik het wil proberen)
Ze doet het morgen vast nog even over.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:57 schreef Harper het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Hopelijk alleen voor de abonnees en kunnen haar ouders het dus niet zien.
Het toont vooral aan dat we hier te maken hebben met een bijzonder idioot wijf. Heb er geen ander woord voor, sorry.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.
Maar dat is toch altijd zo?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:20 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Aha, dank voor de toelichting.
Dan ben ik benieuwd wat Sanneke gaat doen wanneer zij met Dion gaat trouwen. Neemt zij zijn achternaam aan of niet? In geval dat, dan heeft M haar achternaam en zij een dubbele achternaam 🥴? Ik neem aan hoop dat ze daarover hebben nagedacht.
Je wilt niet weten hoeveel mensen ik (werkgerelateerd) spreek die hun eigen naam + getrouwde naam gebruiken.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dat is toch altijd zo?
Zij heet dan (bijvoorbeeld) De Boer - Bruins de Groot en M heet De Boer.
Maar hoe vaak gebruik je die (drie) dubbele achternaam nou?
Bij de tandarts zegt niemand dat mevrouw de Boer- Bruins de Groot bijvoorbeeld.
Misschien vindt ze het fijn om post op die naam te krijgen. Zodat de postbode ziet dat het niet meer haar verloofde is, maar haar man.
Boeiend. Ik heet nog steeds zoals ik heette toen ik geboren werd. Daar verandert een huwelijk niks aan.
Waarom? Ik vind haar altijd heel verzorgd. Misschien niet mijn smaak, maar niet ordinair en altijd netjes.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:28 schreef TantePien1990 het volgende:
O boy, door jullie gaan kijken bij josinewille.
Die ‘zoektocht naar zomerjurkjes’ is erg.
Zelfs Debbie heeft die abonnee optie ooit uitgeprobeerd 😆 uiteraard wilde bijna niemand lid wordenquote:Op zondag 21 juni 2026 16:45 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik ben toch even benieuwd. Sanneke had een tijdje geleden ook een wat exclusieve fotos en stories op insta waar mensen voor konden betalen om abbonee te zijn. Heeft ze dat nog steeds? En zijn ze dingen die ze daar post echt interessant?
Ja, heeft ze nog steeds en ze heeft daar al heel lang niet meer gepost (oktober 2025). Wat ze zoal postte was persoonlijk (meer haar hart op haar tong) en veelal geschreven tekst. Nu is dat constante gelach/gegrinnik en dat ooowwwwww zeggen. Het lijkt m.i. daardoor juist alsof ze nu meer haar tong doorslikt.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:45 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik ben toch even benieuwd. Sanneke had een tijdje geleden ook een wat exclusieve fotos en stories op insta waar mensen voor konden betalen om abbonee te zijn. Heeft ze dat nog steeds? En zijn ze dingen die ze daar post echt interessant?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |