abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221108416
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221108424
Hoop dat het gelukt is.. Vorige keer ging het niet vlekkenloos en nu wist ik geen titel en hoopte ik dat ik het goed had gedaan😂
pi_221108448
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:20 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Aha, dank voor de toelichting.

Dan ben ik benieuwd wat Sanneke gaat doen wanneer zij met Dion gaat trouwen. Neemt zij zijn achternaam aan of niet? In geval dat, dan heeft M haar achternaam en zij een dubbele achternaam 🥴? Ik neem aan hoop dat ze daarover hebben nagedacht.
Het enige waar Sanneke over nadenkt zijn de prijzen in de verschillende supermarkten en of ze genoeg goedkope kleding heeft.
pi_221108498
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het enige waar Sanneke over nadenkt zijn de prijzen in de verschillende supermarkten en of ze genoeg goedkope kleding heeft.
Die meid is zo lekker duurzaam en vegan hè 😇
pi_221108524
Retteketet, vaderdagpret

Als ik 20.000 kreeg om Mounjara te gebruiken zou ik het ook doen 😇
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221108574
Hoelang blijven de nagelkerkjes eigenlijk weg? Die zitten ook elke dag aan de zuip volgens mij
pi_221108592
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:43 schreef Geertje_G het volgende:
Retteketet, vaderdagpret

Haha, ik ook zeker! Want ik gebruik het en betaal het zelf dus elke maand 400 euro besparen en 20.000 euro erbij krijgen zou very nice zijn 😁. Maar ik bedacht mij ook dat stel dat Josine een deal zou hebben met zo'n kliniek, dan moet ze wel reclame maken en dat doet ze niet. Dus ik denk dat als ze het gebruikt, ze het zelf betaald. Al dan niet met korting
pi_221108609
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:43 schreef Geertje_G het volgende:
Retteketet, vaderdagpret

Nou ik ook.
Maar zou Debbie er ook zo'n bedrag voor krijgen?
pi_221108738
AM post over Vaderdag.

Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.

Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".

*Ik heb hier geen woorden voor.

Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".

*Ik dacht dat na boek één er geen contact meer was (?).

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 21-06-2026 14:21:04 ]
pi_221108758
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.

Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog oor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.

Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".

Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".

Vreselijk die vrouw. Echt geen woorden voor.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221108784
Retteketet, vaderdagpret

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:51 schreef Moosert het volgende:

[..]
Haha, ik ook zeker! Want ik gebruik het en betaal het zelf dus elke maand 400 euro besparen en 20.000 euro erbij krijgen zou very nice zijn 😁. Maar ik bedacht mij ook dat stel dat Josine een deal zou hebben met zo'n kliniek, dan moet ze wel reclame maken en dat doet ze niet. Dus ik denk dat als ze het gebruikt, ze het zelf betaald. Al dan niet met korting
Kleine off topic: via huisarts? (Ik twijfel of ik het wil proberen)
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221108785
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoelang blijven de nagelkerkjes eigenlijk weg? Die zitten ook elke dag aan de zuip volgens mij
In de vele pandjes bekijken gaat blijkbaar veel tijd zitten 🙄. Daar zijn vast makelaars voor, om de zoektocht te beperken, maar elke dag de hort op heeft ook zo z'n voordelen. Thuis gaat toch alles door. Vraag me wel af waarom Eline niet mee is, aangezien het bedrijfspand voor haar is (retorische vraag).

Wel een vraag is, wat voor bedrijf Eline daar wil gaan beginnen?
pi_221108804
Ik vroeg me al af wanneer de post over Maarten zijn vader zou komen. Ieder jaar weer hetzelfde. Ga lekker erns bij je schoonmoeder op bezoek op zo’n dag denk ik dan.
En gister met de bbq zeggen dat degene die de cursus gaf ook hem kende van wie Maart en Sam het hadden geleerd. Zeg gewoon: mijn broer.
Dat ze geen contact meer hebben weet iedereen dus waarom zo cryptisch.
pi_221108810
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:23 schreef Earring het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer de post over Maarten zijn vader zou komen. Ieder jaar weer hetzelfde. Ga lekker erns bij je schoonmoeder op bezoek op zo’n dag denk ik dan.
En gister met de bbq zeggen dat degene die de cursus gaf ook hem kende van wie Maart en Sam het hadden geleerd. Zeg gewoon: mijn broer.
Dat ze geen contact meer hebben weet iedereen dus waarom zo cryptisch.
De verhouding met schoonmoeder is ernstig bekoeld na haar commentaar op instagram. Denk niet dat AM daar ooit nog naartoe gaat.
pi_221108813
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:19 schreef Geertje_G het volgende:
Kleine off topic: via huisarts? (Ik twijfel of ik het wil proberen)
rosasophieseffelaar gebruikt ook "iets" via de huisarts. Zie haar tweede post op haar account.
pi_221108828
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:38 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Die meid is zo lekker duurzaam en vegan hè 😇
Dit dus.
Daarom heeft ze natuurlijk ook wegwerp gebaksbordjes. Lekker duurzaam.

Dat ze niet vega(n) eet, daar vind ik niks van. Dat ze jankt om varkens die naar de slacht gaan, daar vind ik wel wat van.

En de goedkope meuk en kleding die zij veelvuldig inslaat, daar kan ik met mijn verstand helemaal niet bij.
pi_221108831
O boy, door jullie gaan kijken bij josinewille.
Die ‘zoektocht naar zomerjurkjes’ is erg.
pi_221108855
En voor die het zich afvroeg; nee ik zie de opgezette buik, door de hormonen ook niet bij DBM. Dit is haar dag dagelijkse look toch?

En misschien is dit lullig dat ik het zeg. Maar ik heb zelf ook overgewicht, en vind dat er echt grenzen zijn bij wat je post. Zelfde als met Leonie.
Zoals er grenzen zijn bij een laag gewicht, vind ik dat die er ook zijn bij een hoog gewicht.
pi_221108861
quote:
AM post over Vaderdag.

Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.

Wow, geen woorden voor
pi_221108866
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De verhouding met schoonmoeder is ernstig bekoeld na haar commentaar op instagram. Denk niet dat AM daar ooit nog naartoe gaat.
Heeft die schoonmoeder toen ook wat gezegd? 👀👀
pi_221108885
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heeft die schoonmoeder toen ook wat gezegd? 👀👀
Jazeker. Die heeft toen een post geplaatst in de strekking van 'Anne, we maken allemaal fouten, je ouders hebben hun best gedaan, ga praten, praat het uit' waarop direct insta vriendinnetje fieke opdam reageerde ter verdediging van AM.
pi_221108918
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Jazeker. Die heeft toen een post geplaatst in de strekking van 'Anne, we maken allemaal fouten, je ouders hebben hun best gedaan, ga praten, praat het uit' waarop direct insta vriendinnetje fieke opdam reageerde ter verdediging van AM.
En de schoolvriendin van AM die zich afvroeg of ze het wel over de ouders had die zij zich herinnerde. Mensen die altijd voor iedereen klaarstonden, alles kon altijd. Vader ging nog boodschappen extra halen voor mee-eters. Ze had geweldige herinneringen aan ouders AM dus. Echt een mooie reactie was dat.
Uiteraard werd deze verwijderd.
pi_221108956
quote:
AM post over Vaderdag.

Ongelooflijk die vrouw. Je kan natuurlijk niet oordelen over wat er zich thuis heeft afgespeeld.Soms zien naasten dat ook niet. Maar hoe ze over haar ouders schrijft (die beide nog leven) is zo respectloos
pi_221108959

[ Bericht 100% gewijzigd door Aardbeienyoghurt op 21-06-2026 14:53:55 (2x is niet nodig ) ]
  zondag 21 juni 2026 @ 14:55:19 #25
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221108968
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:42 schreef Earring het volgende:

[..]
En de schoolvriendin van AM die zich afvroeg of ze het wel over de ouders had die zij zich herinnerde. Mensen die altijd voor iedereen klaarstonden, alles kon altijd. Vader ging nog boodschappen extra halen voor mee-eters. Ze had geweldige herinneringen aan ouders AM dus. Echt een mooie reactie was dat.
Uiteraard werd deze verwijderd.
We weten natuurlijk allang dat AM een k*tkarakter heeft en ze blijft dit vrijwel dagelijks bevestigen. Totaal geen zelfreflectie. Tja komt ervan als je geen baan hebt (nooit gehad ook) en geen collega's hebt die je feedback geven op je handelen. Je omringen met slapjanussen en jaknikkers brengt je dus nergens. Ik ben benieuwd hoe ze, als ze ooit de 80 haalt, terugkijkt op haar behoorlijk zinloze bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')