abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221109003
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.

Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.

Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".

*Ik heb hier geen woorden voor.

Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".

*Ik dacht dat na boek één er geen contact meer was (?).
Ongelooflijk. Hopelijk alleen voor de abonnees en kunnen haar ouders het dus niet zien.

Het contact met haar ouders is overigens rond haar eerste boek verbroken maar met broer is pas na haar tweede boek.
pi_221109144
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.

Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.

Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".

*Ik heb hier geen woorden voor.

Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".

*Ik dacht dat na boek één er geen contact meer was (?).
Valse heks
pi_221109236
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit dus.
Daarom heeft ze natuurlijk ook wegwerp gebaksbordjes. Lekker duurzaam.

Dat ze niet vega(n) eet, daar vind ik niks van. Dat ze jankt om varkens die naar de slacht gaan, daar vind ik wel wat van.

En de goedkope meuk en kleding die zij veelvuldig inslaat, daar kan ik met mijn verstand helemaal niet bij.
Echt hoor!
Ik vind er ook helemaal niks van als iemand wel of niet vegan eet.
Maar ze heeft genoeg rants erover gegeven op insta en Treads 😅 net zoals het tweedehands kleding shoppen, dat moesten we allemaal doen voor het milieu en oh oh kleding van de grote ketens was niet alleen vervuilend maar ook moderne slavernij. Ik zie goedkoop vlees en primark en H&M Zeeman etc etc voorbijkomen, en niet één keer per week.
pi_221109327
Wouw geen 12 foto's van Debbie voor de vader van Debbie... maar een gedichtje geschreven voor en door iemand anders... wat creatief... als je niet eens een paar woorden kan neer pennen voor je vader 👌

En AM die zegt dat haar vader voor haar net zo dood is als haar schoonvader... echt... geen woorden voor... hoop dat karma haar een keer goed aanspreekt
pi_221109615
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:19 schreef Geertje_G het volgende:
Retteketet, vaderdagpret

Als ik 20.000 kreeg om Mounjara te gebruiken zou ik het ook doen 😇
[..]
Kleine off topic: via huisarts? (Ik twijfel of ik het wil proberen)
Ja, via de huisarts. Helaas wel zelf betalen dus maar het is mij elke cent waard! Ben bijna 40 kilo kwijt 🥳
pi_221109617
Sanneke heeft toch wel een zwaar leven he, 'geen zin om te koken'. Meid. Schop onder je kont. Kom van de bank en maak een maaltijd klaar. Genoeg maaltijden die je in 15 minuutjes klaar kan hebben!
pi_221109663
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:57 schreef Harper het volgende:

[..]
Ongelooflijk. Hopelijk alleen voor de abonnees en kunnen haar ouders het dus niet zien.
Ze doet het morgen vast nog even over.
pi_221109716
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.

Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.

Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".

*Ik heb hier geen woorden voor.

Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".

*Ik dacht dat na boek één er geen contact meer was (?).
Het toont vooral aan dat we hier te maken hebben met een bijzonder idioot wijf. Heb er geen ander woord voor, sorry.
pi_221109717
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:20 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Aha, dank voor de toelichting.

Dan ben ik benieuwd wat Sanneke gaat doen wanneer zij met Dion gaat trouwen. Neemt zij zijn achternaam aan of niet? In geval dat, dan heeft M haar achternaam en zij een dubbele achternaam 🥴? Ik neem aan hoop dat ze daarover hebben nagedacht.
Maar dat is toch altijd zo?
Zij heet dan (bijvoorbeeld) De Boer - Bruins de Groot en M heet De Boer.

Maar hoe vaak gebruik je die (drie) dubbele achternaam nou?
Bij de tandarts zegt niemand dat mevrouw de Boer- Bruins de Groot aan de beurt is bijvoorbeeld.
Misschien vindt ze het fijn om post op die naam te krijgen. Zodat de postbode ziet dat het niet meer haar verloofde is, maar haar man.

Boeiend. Ik heet nog steeds zoals ik heette toen ik geboren werd. Daar verandert een huwelijk niks aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 21-06-2026 16:27:23 ]
pi_221109941
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dat is toch altijd zo?
Zij heet dan (bijvoorbeeld) De Boer - Bruins de Groot en M heet De Boer.

Maar hoe vaak gebruik je die (drie) dubbele achternaam nou?
Bij de tandarts zegt niemand dat mevrouw de Boer- Bruins de Groot bijvoorbeeld.
Misschien vindt ze het fijn om post op die naam te krijgen. Zodat de postbode ziet dat het niet meer haar verloofde is, maar haar man.

Boeiend. Ik heet nog steeds zoals ik heette toen ik geboren werd. Daar verandert een huwelijk niks aan.
Je wilt niet weten hoeveel mensen ik (werkgerelateerd) spreek die hun eigen naam + getrouwde naam gebruiken.

Privé ken ik ze trouwens niet.
pi_221110025
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 14:28 schreef TantePien1990 het volgende:
O boy, door jullie gaan kijken bij josinewille.
Die ‘zoektocht naar zomerjurkjes’ is erg.
Waarom? Ik vind haar altijd heel verzorgd. Misschien niet mijn smaak, maar niet ordinair en altijd netjes.
pi_221110041
Ik ben toch even benieuwd. Sanneke had een tijdje geleden ook een wat exclusieve fotos en stories op insta waar mensen voor konden betalen om abbonee te zijn. Heeft ze dat nog steeds? En zijn ze dingen die ze daar post echt interessant?
pi_221110050
Heeft mcw al een jankpost gemaakt voor haar vader en timmie voor vaderdag
pi_221110052
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:45 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik ben toch even benieuwd. Sanneke had een tijdje geleden ook een wat exclusieve fotos en stories op insta waar mensen voor konden betalen om abbonee te zijn. Heeft ze dat nog steeds? En zijn ze dingen die ze daar post echt interessant?
Zelfs Debbie heeft die abonnee optie ooit uitgeprobeerd 😆 uiteraard wilde bijna niemand lid worden
pi_221110109


[ Bericht 15% gewijzigd door Cattolica op 22-06-2026 07:20:27 ]
pi_221110162
Ik ga er bij Sanneke van uit dat Dion haar achternaam aanneemt bij een huwelijk.
pi_221110278
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:53 schreef Moosert het volgende:

[..]
Ja, via de huisarts. Helaas wel zelf betalen dus maar het is mij elke cent waard! Ben bijna 40 kilo kwijt 🥳
Wow, wat fijn zeg!! Mijn zorgverzekering betaalt alleen bij diabetes zie ik, en het hele bedrag is wel even pittig.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221110286
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:09 schreef tulpje19 het volgende:
Ik ga er bij Sanneke van uit dat Dion haar achternaam aanneemt bij een huwelijk.
Hebben ze in elk geval allemaal dezelfde achternaam. Ik denk dat dat voor Sanneke heel belangrijk is.
pi_221110318
Maar had Sanneke zoveel visite dat ze geen echte bordjes kon doen? even afwassen en wel zo gezellig
pi_221110354
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wouw geen 12 foto's van Debbie voor de vader van Debbie... maar een gedichtje geschreven voor en door iemand anders... wat creatief... als je niet eens een paar woorden kan neer pennen voor je vader 👌

En AM die zegt dat haar vader voor haar net zo dood is als haar schoonvader... echt... geen woorden voor... hoop dat karma haar een keer goed aanspreekt
IK was ook blij dat mijn vader dood was, maar niet op social geschreven. Ik vraag me op de dag van vandaag af waarom en waardoor hij de persoon geworden is die hij was. Ik zou ook nooit mijn kinderen aan zo een man blootgesteld hebben. Ik vind AM heel triest.
pi_221110429
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar had Sanneke zoveel visite dat ze geen echte bordjes kon doen? even afwassen en wel zo gezellig
Je kan ook echt overal op miepen bij haar. Ik ken hele volksstammen die wegwerpbordjes gebruiken.
pi_221110470
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar had Sanneke zoveel visite dat ze geen echte bordjes kon doen? even afwassen en wel zo gezellig
Er waren 8 gasten..
pi_221110475
Het gaat erom dat Sanneke hard roept wat je allemaal niet moet doen voor o.a. het milieu, om het vervolgens zelf het tegenovergestelde te doen. Daarom wordt er wat van gevonden. Context is alles.
pi_221110477
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:53 schreef S_E het volgende:

[..]
Je kan ook echt overal op miepen bij haar. Ik ken hele volksstammen die wegwerpbordjes gebruiken.
Maar Sanneke is zogenaamd milieuvriendelijk
pi_221110488
Sanneke is wel weer flink over de emmer zo te zien/horen, ze is zich weer flink aan het verantwoorden over dat geen zin hebben om te koken. En Peppie maar lekker mompelen op de achtergrond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')