Ongelooflijk. Hopelijk alleen voor de abonnees en kunnen haar ouders het dus niet zien.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.
Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.
Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".
*Ik heb hier geen woorden voor.
Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".
*Ik dacht dat na boek één er geen contact meer was (?).
Valse heksquote:Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.
Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.
Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".
*Ik heb hier geen woorden voor.
Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".
*Ik dacht dat na boek één er geen contact meer was (?).
Echt hoor!quote:Op zondag 21 juni 2026 14:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit dus.
Daarom heeft ze natuurlijk ook wegwerp gebaksbordjes. Lekker duurzaam.
Dat ze niet vega(n) eet, daar vind ik niks van. Dat ze jankt om varkens die naar de slacht gaan, daar vind ik wel wat van.
En de goedkope meuk en kleding die zij veelvuldig inslaat, daar kan ik met mijn verstand helemaal niet bij.
Ja, via de huisarts. Helaas wel zelf betalen dus maar het is mij elke cent waard! Ben bijna 40 kilo kwijt 🥳quote:Op zondag 21 juni 2026 14:19 schreef Geertje_G het volgende:
Retteketet, vaderdagpret
Als ik 20.000 kreeg om Mounjara te gebruiken zou ik het ook doen 😇
[..]
Kleine off topic: via huisarts? (Ik twijfel of ik het wil proberen)
Ze doet het morgen vast nog even over.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:57 schreef Harper het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Hopelijk alleen voor de abonnees en kunnen haar ouders het dus niet zien.
Het toont vooral aan dat we hier te maken hebben met een bijzonder idioot wijf. Heb er geen ander woord voor, sorry.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:11 schreef Cattolica het volgende:
AM post over Vaderdag.
Ze doen er thuis niet veel aan. Een tekening en ontbijt op bed voor Maarten. Maar ook eigenlijk alleen nog voor L en J, want Guus was al vroeg weg en de tweeling slapen uit.
Ze vertelt (letterlijk) "dat Maarten z'n vader dood is, die van zichzelf ziet ze niet meer en voelt net zo dood als haar schoonvader".
*Ik heb hier geen woorden voor.
Verder vertelt ze over de barbecue-cursus van gisteren. Ze zegt (letterlijk) "dat vroeger haar broer voor alle barbecue-benodigdheden zorgde, maar dat hij na het verschijnen van boek twee, het contact heeft verbroken".
*Ik dacht dat na boek één er geen contact meer was (?).
Maar dat is toch altijd zo?quote:Op zondag 21 juni 2026 13:20 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Aha, dank voor de toelichting.
Dan ben ik benieuwd wat Sanneke gaat doen wanneer zij met Dion gaat trouwen. Neemt zij zijn achternaam aan of niet? In geval dat, dan heeft M haar achternaam en zij een dubbele achternaam 🥴? Ik neem aan hoop dat ze daarover hebben nagedacht.
Je wilt niet weten hoeveel mensen ik (werkgerelateerd) spreek die hun eigen naam + getrouwde naam gebruiken.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar dat is toch altijd zo?
Zij heet dan (bijvoorbeeld) De Boer - Bruins de Groot en M heet De Boer.
Maar hoe vaak gebruik je die (drie) dubbele achternaam nou?
Bij de tandarts zegt niemand dat mevrouw de Boer- Bruins de Groot bijvoorbeeld.
Misschien vindt ze het fijn om post op die naam te krijgen. Zodat de postbode ziet dat het niet meer haar verloofde is, maar haar man.
Boeiend. Ik heet nog steeds zoals ik heette toen ik geboren werd. Daar verandert een huwelijk niks aan.
Waarom? Ik vind haar altijd heel verzorgd. Misschien niet mijn smaak, maar niet ordinair en altijd netjes.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:28 schreef TantePien1990 het volgende:
O boy, door jullie gaan kijken bij josinewille.
Die ‘zoektocht naar zomerjurkjes’ is erg.
Zelfs Debbie heeft die abonnee optie ooit uitgeprobeerd 😆 uiteraard wilde bijna niemand lid wordenquote:Op zondag 21 juni 2026 16:45 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik ben toch even benieuwd. Sanneke had een tijdje geleden ook een wat exclusieve fotos en stories op insta waar mensen voor konden betalen om abbonee te zijn. Heeft ze dat nog steeds? En zijn ze dingen die ze daar post echt interessant?
Wow, wat fijn zeg!! Mijn zorgverzekering betaalt alleen bij diabetes zie ik, en het hele bedrag is wel even pittig.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:53 schreef Moosert het volgende:
[..]
Ja, via de huisarts. Helaas wel zelf betalen dus maar het is mij elke cent waard! Ben bijna 40 kilo kwijt 🥳
Hebben ze in elk geval allemaal dezelfde achternaam. Ik denk dat dat voor Sanneke heel belangrijk is.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:09 schreef tulpje19 het volgende:
Ik ga er bij Sanneke van uit dat Dion haar achternaam aanneemt bij een huwelijk.
IK was ook blij dat mijn vader dood was, maar niet op social geschreven. Ik vraag me op de dag van vandaag af waarom en waardoor hij de persoon geworden is die hij was. Ik zou ook nooit mijn kinderen aan zo een man blootgesteld hebben. Ik vind AM heel triest.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wouw geen 12 foto's van Debbie voor de vader van Debbie... maar een gedichtje geschreven voor en door iemand anders... wat creatief... als je niet eens een paar woorden kan neer pennen voor je vader 👌
En AM die zegt dat haar vader voor haar net zo dood is als haar schoonvader... echt... geen woorden voor... hoop dat karma haar een keer goed aanspreekt
Je kan ook echt overal op miepen bij haar. Ik ken hele volksstammen die wegwerpbordjes gebruiken.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar had Sanneke zoveel visite dat ze geen echte bordjes kon doen? even afwassen en wel zo gezellig
Er waren 8 gasten..quote:Op zondag 21 juni 2026 17:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar had Sanneke zoveel visite dat ze geen echte bordjes kon doen? even afwassen en wel zo gezellig
Maar Sanneke is zogenaamd milieuvriendelijkquote:Op zondag 21 juni 2026 17:53 schreef S_E het volgende:
[..]
Je kan ook echt overal op miepen bij haar. Ik ken hele volksstammen die wegwerpbordjes gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |