Volgens mij mis je wat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:53 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet dit kabinet keer op keer dat ze een MINDERHEIDSKABINET zijn en dat je dus éérst met andere partijen om de tafel moet gaan zitten om een meerderheid voor je plannen te krijgen. De tering hee wat een incompetente idioten daar in Kabinet Jetten. En toen Moorman (PRO) vorige week met een uitstelverzoek kwam lekker vingers in de oren, tegen stemmen en LALALALALA doorgaan en dan nu als blijkt dat je voorstel het niet gaat halen wel zélf om uitstel vragen. Ja doei! Hoeveelste plan is dit nu al dat niet door gaat omdat ze weigeren samen te werken met de oppositie? Die gaan de Kerst niet halen op deze manier.
https://www.nu.nl/politie(...)verzoek-kabinet.html
Dit is gewoon een welbekende truc, een wet overladen met amandementen zodat niemand hem dan meer wil. Heeft niets met een minderheidskabinet te maken. Polarisatie in de Kamer, leuk he!quote:Vorige week voegde de Kamer namelijk een aantal wijzigingen door aan het wetsvoorstel, waardoor deze ingrijpend veranderde.
Het is om gek van te worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:48 schreef BEFEM het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)feed-article-content
Kan het aparte topic niet vinden maar dit is echt om te janken
Daar gaan tientallen miljarden naartoe.
Nooit doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef MoreDakka het volgende:
Ik heb ook een onterechte aanslag gekregen. Eerst betaald
Klopt, ik heb dat lesje wel geleerd inmiddels. Maar dit is ook waarom ik sympahie heb met daadwerkelijke slachtoffers in de toeslagenaffaire, die echt gewoon kleine foutjes hebben gemaakt en te hard aangepakt zijn. Het is gewoon enorm kut om zo'n aanslag te krijgen en dan reageer je niet altijd correct. Die mensen compenseren vind ik op zich een goede zaak, maar de hele 'affaire' is zo buiten proporties opgeblazen dat dat volledig uit beeld verdwenen is.quote:
Als je de documentatie van de FIOD leest, dan is er overduidelijk reden geweest om te doen wat ze hebben gedaan, alleen zijn ze daarin wel wat doorgeschoten - en dus ook onschuldigen geraakt. Maar stapels met declaraties op 30 februari, kerst, 365 dagen per jaar enz enz... tja.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dat lesje wel geleerd inmiddels. Maar dit is ook waarom ik sympahie heb met daadwerkelijke slachtoffers in de toeslagenaffaire, die echt gewoon kleine foutjes hebben gemaakt en te hard aangepakt zijn. Het is gewoon enorm kut om zo'n aanslag te krijgen en dan reageer je niet altijd correct. Die mensen compenseren vind ik op zich een goede zaak, maar de hele 'affaire' is zo buiten proporties opgeblazen dat dat volledig uit beeld verdwenen is.
Probleem is dat ook die mensen uiteindelijk dus vaak onterecht geld hebben gekregen en het ook regelmatig niet hebben terugbetaald, en nu nog een keer een flinke zak geld krijgen. Dat staat nog los van de overgrote meerderheid van de zogenaamde slachtoffers die fraudeurs zijn en nu ook lekker kunnen graaien.
Ook vrij belachelijk dat de rechter geen macht heeft om het geld weer terug te vorderen, de overheid kan dus gewoon compleet onrechtmatig zakken geld uitdelen zonder enige juridische controle schijnbaar.
Ik ben het even kwijt. Welk debat is dit?quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:15 schreef Puzzie het volgende:
Nog een kwartier wachten ..Kom maar op met dat debat
Stikstofquote:Op woensdag 1 juli 2026 13:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt. Welk debat is dit?
Ik hoop dan maar dat er nog iemand een opmerking gaat maken over in Brussel met de vuist op tafel slaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:43 schreef miss_sly het volgende:
De toon wordt gezet door Van der Plas, met haar 'natte droom van D66'.
Die ook weer demonstratief zo'n rode zakdoek om haar pols heeft geknoopt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:47 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe vaak Carolaain het woord framing vandaag in de mond neemt
Ja!quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die ook weer demonstratief zo'n rode zakdoek om haar pols heeft geknoopt.
Populisme heeft een gezicht.quote:
Dat was wel bijzonder dreigement ja.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Dit mens is echt niet goed, hoor. Wat ze zegt, dat kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |