Goh, eerste keer dat je een 'debat' in de Kamer kijkt?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:30 schreef miss_sly het volgende:
Dit is toch niet normaal? Dit is toch geen debat?
Schandalig debat en de voorzitter grijpt ook niet echt in, onbegrijpelijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:30 schreef miss_sly het volgende:
Dit is toch niet normaal? Dit is toch geen debat?
Ik heb grote bewondering voor de rust die Bromet behoudt, en hoe ze telkens weer rustig weerlegt wat er aan onzin wordt beweerd.
Paulusma is minder slecht dan Bergkamp maar niet heel veel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schandalig debat en de voorzitter grijpt ook niet echt in, onbegrijpelijk
Truequote:Op woensdag 1 juli 2026 16:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Paulusma is minder slecht dan Bergkamp maar niet heel veel.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schandalig debat en de voorzitter grijpt ook niet echt in, onbegrijpelijk
Ik denk dat het heel lastig is om er een goede balans in te krijgen zonder de indruk te wekken dat je mensen hun recht om te spreken wil ontnemen. Ze probeert wel mensen tot de orde te roepen, maar zo'n Van der Plas trekt zich daar gewoon niets van aan en doet gewoon wat ze zelf wil.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Paulusma is minder slecht dan Bergkamp maar niet heel veel.
Bosma, Arib, Van der Lee, zelfs Van Campen lukten het prima.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het heel lastig is om er een goede balans in te krijgen zonder de indruk te wekken dat je mensen hun recht om te spreken wil ontnemen. Ze probeert wel mensen tot de orde te roepen, maar zo'n Van der Plas trekt zich daar gewoon niets van aan en doet gewoon wat ze zelf wil.
En het maar raar vinden dat de maatschappij verhuffert.
Aribquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Bosma, Arib, Van der Lee, zelfs Van Campen lukten het prima.
Vrijwel iedereen. Hoeveel subsidie willen die lullo's hebben om bijna niks van enige waarde te produceren.quote:
Je hebt duidelijk niet geluisterd. Geeft niet verder.quote:
Nou ja, over Bosma waren mensen ook vaak ontevreden. Over Van Campen in ieder geval in het begin ook.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Bosma, Arib, Van der Lee, zelfs Van Campen lukten het prima.
Leg eens uit aan een boeren l*l zoals ik?quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen. Hoeveel subsidie willen die lullo's hebben om bijna niks van enige waarde te produceren.
Caroline and Ikke hebben heel goed geluisterd! Pro wil minder boeren! (De aap is uit de mouw!)quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet geluisterd. Geeft niet verder.
Wat snap je niet? Boeren nemen heel veel land in beslag 54% van Nederland!quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Leg eens uit aan een boeren l*l zoals ik?
Bij mij weten staan de NL boeren aan de wereldtop. (Heb je 'Clarkson's Farm' gezien?)
Economische waarde misschien, maar uiteindelijk is voedsel gewoon een basisvoorziening die je nodig hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Boeren nemen heel veel land in beslag 54% van Nederland!om daar dan met veel subsidie weinig waarde op te produceren.
Neem bijvoorbeeld ASML die hebben heel weinig grond nodig en produceren meer waarde dan alle Nederlandse boeren samen.
wereldtop van stront poductiequote:Op woensdag 1 juli 2026 16:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Leg eens uit aan een boeren l*l zoals ik?
Bij mij weten staan de NL boeren aan de wereldtop. (Heb je 'Clarkson's Farm' gezien?)
Denken dat de Nederlandse agrarische sector voor de Nederlandse markt produceertquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Economische waarde misschien, maar uiteindelijk is voedsel gewoon een basisvoorziening die je nodig hebt.
Enigzins gechargeerd, maar zonder boeren waren we een stuk verder van huis dan zonder ASML.
Maar misschien zijn computer chips wel gezonder om te eten dan aardappel chips
https://scientias.nl/nede(...)landbouwgrond-nodig/quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Economische waarde misschien, maar uiteindelijk is voedsel gewoon een basisvoorziening die je nodig hebt.
Enigzins gechargeerd, maar zonder boeren waren we een stuk verder van huis dan zonder ASML.
Maar dat boeren kan prima in landen met veel ruimte en lage lonen. Bijvoorbeeld Oekraine. In Nederland kan het blijkbaar grotendeels niet duurzaam.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |