Maarrrr is het groen? En een soort brandnetel?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:17 schreef xpompompomx het volgende:
Als iemand die een plukje bos midden tussen de weilanden heeft kan ik beamen dat het inderdaad niet zo lekker met de natuur gaat. Waar zijn de vogels gebleven? Waar zijn de insecten gebleven? Waarom ruikt het water in mijn ven naar mest? Waarom gaan er zoveel bomen dood?
Goh, eerste keer dat je een 'debat' in de Kamer kijkt?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:30 schreef miss_sly het volgende:
Dit is toch niet normaal? Dit is toch geen debat?
Schandalig debat en de voorzitter grijpt ook niet echt in, onbegrijpelijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:30 schreef miss_sly het volgende:
Dit is toch niet normaal? Dit is toch geen debat?
Ik heb grote bewondering voor de rust die Bromet behoudt, en hoe ze telkens weer rustig weerlegt wat er aan onzin wordt beweerd.
Paulusma is minder slecht dan Bergkamp maar niet heel veel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schandalig debat en de voorzitter grijpt ook niet echt in, onbegrijpelijk
Truequote:Op woensdag 1 juli 2026 16:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Paulusma is minder slecht dan Bergkamp maar niet heel veel.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Schandalig debat en de voorzitter grijpt ook niet echt in, onbegrijpelijk
Ik denk dat het heel lastig is om er een goede balans in te krijgen zonder de indruk te wekken dat je mensen hun recht om te spreken wil ontnemen. Ze probeert wel mensen tot de orde te roepen, maar zo'n Van der Plas trekt zich daar gewoon niets van aan en doet gewoon wat ze zelf wil.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Paulusma is minder slecht dan Bergkamp maar niet heel veel.
Bosma, Arib, Van der Lee, zelfs Van Campen lukten het prima.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het heel lastig is om er een goede balans in te krijgen zonder de indruk te wekken dat je mensen hun recht om te spreken wil ontnemen. Ze probeert wel mensen tot de orde te roepen, maar zo'n Van der Plas trekt zich daar gewoon niets van aan en doet gewoon wat ze zelf wil.
En het maar raar vinden dat de maatschappij verhuffert.
Aribquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Bosma, Arib, Van der Lee, zelfs Van Campen lukten het prima.
Vrijwel iedereen. Hoeveel subsidie willen die lullo's hebben om bijna niks van enige waarde te produceren.quote:
Je hebt duidelijk niet geluisterd. Geeft niet verder.quote:
Nou ja, over Bosma waren mensen ook vaak ontevreden. Over Van Campen in ieder geval in het begin ook.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:19 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Bosma, Arib, Van der Lee, zelfs Van Campen lukten het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |