Ja dat is wel beter idd, ik spreek de user er zelf op aan maar dat werkt meestal averechtsquote:Op maandag 22 juni 2026 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zet anders een tr wanneer je het ziet, dan kan Dotteke of wie dan ook het vlotter verwijderen.
Net zo erg als in Bold&Beautiful de actrice glazig in de cam kijkt en haar gedachte babbelt.. maar goed, in DBG kletst de voice-over ook wat iedereen denkt te denkenquote:Op maandag 22 juni 2026 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat vond ik ook heel raar. Er werd net als bij Expeditie Robinson ook al gebeurd onder de opdracht die bewoners speelde quotjes afgespeeld en ze hun eigen klim becommentarieerde. Dat past totaal niet bij DB! https://lovereality.nl/ki(...)enoten-super-cringe/
Ahh ja de RookShaming, goed onderwerp voor een relletje.. weer die Valetijntje natuurlijk, altijd goed voor rottige oneliner op tijdquote:Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Vanavond een kansloze ruzie over een onderwerp wat door de febo in het verleden flink werd vermeden en zoveel mogelijk buiten beeld gehouden..de beruchte shagpotten!sjekkiedraai-gate is gelanceerd!
quote:Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Vanavond een kansloze ruzie over een onderwerp wat door de febo in het verleden flink werd vermeden en zoveel mogelijk buiten beeld gehouden..de beruchte shagpotten!sjekkiedraai-gate is gelanceerd!
Voice Over vind ik tot daar aan toe mits het goed gebeurd want die kan ook een sfeertje neerzetten wat soms best grappig is maar af en toe ook slecht. Maar quotjes geven onder je opdracht past niet bij dit type RLS. Nu is het alleen bij locatie opdrachten, hopelijk krijgen we dat niet bij loods opdrachten.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Net zo erg als in Bold&Beautiful de actrice glazig in de cam kijkt en haar gedachte babbelt.. maar goed, in DBG kletst de voice-over ook wat iedereen denkt te denken
Vult wel lekker de tijd, elke keer die kop nog apart in beeld met comment wat er fout ging en wat goed en of ze in d'r broek gepist heeftquote:Op maandag 22 juni 2026 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voice Over vind ik tot daar aan toe mits het goed gebeurd want die kan ook een sfeertje neerzetten wat soms best grappig is maar af en toe ook slecht. Maar quotjes geven onder je opdracht past niet bij dit type RLS. Nu is het alleen bij locatie opdrachten, hopelijk krijgen we dat niet bij loods opdrachten.
We hebben niet met elkaar geknikkerd.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Ik ben je hondje niet, je doet net of ik achterlijk ben"
Ja, goed verhaal; blaf dan ook niet steeds zo achterlijk
Verrek, nu je het zegt..quote:Op maandag 22 juni 2026 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat vond ik ook heel raar. Er werd net als bij Expeditie Robinson ook al gebeurd onder de opdracht die bewoners speelde quotjes afgespeeld en ze hun eigen klim becommentarieerde. Dat past totaal niet bij DB! https://lovereality.nl/ki(...)enoten-super-cringe/
Ze zit vol met belegen oneliners.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben niet met elkaar geknikkerd.
Ik weet niet of ik het goed heb gehoord, maar het kwam op mij over alsof de tabakspotten moeten worden gedeeld, terwijl ik dacht dat iedere roker z'n eigen pot had in de loods. Volgens mij had jij (of iemand anders) ooit een screen gemaakt van de open la in de keuken met alle potten?quote:Op maandag 22 juni 2026 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Ik ben je hondje niet, je doet net of ik achterlijk ben"
Ja, goed verhaal; blaf dan ook niet steeds zo achterlijk
Ik denk dat wij bingo kunnen spelen met al haar herhaaldelijke uitspraken.quote:
Ja heb daar ook wel een screen van gemaakt ja, maar hoe het precies zit geen idee.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed heb gehoord, maar het kwam op mij over alsof de tabakspotten moeten worden gedeeld, terwijl ik dacht dat iedere roker z'n eigen pot had in de loods. Volgens mij had jij (of iemand anders) ooit een screen gemaakt van de open la in de keuken met alle potten?
Alle kliphangertjes geven al aan dat aan morgen kijken niet veel verloren gaatquote:Op maandag 22 juni 2026 16:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja heb daar ook wel een screen van gemaakt ja, maar hoe het precies zit geen idee.
We gaan het zien vanavond (of morgen want weer een 22:00 aflevering)
Ze heeft wel wat oneliners inderdaad waar je na een of twee keer wel klaar mee bent.quote:Op maandag 22 juni 2026 14:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben niet met elkaar geknikkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |