abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 17:21:08 #51
3542 Gia
User under construction
pi_221110210
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:43 schreef freaky40 het volgende:
Ze is niet anders dan haar vorige cycli.
Klopt. Ze heeft altijd heel open en 'onschuldig' over alles geklept en dan verbaasd, verontwaardigd en verdrietig zijn als het doorverteld wordt of terug komt bij degene over wie het gaat. Heeft ze altijd gedaan. Maar 'vroeger' leek dat nog onbedoeld en naïef, maar nu is het echt keihard roddelen.
  zondag 21 juni 2026 @ 17:23:35 #52
3542 Gia
User under construction
pi_221110228
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:12 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Bonnie zei "Krijgen we dat ook nog" maar met dat krassige accent klonkt het precies wat de relkut Valentijntje wilde horen ;)
Kan. Maar ze zei wel dat Valentijne op haar pik getrapt was. En dat heeft niemand verkeerd gehoord.
En dat je 'zo niet praat tegen een vrouw'! Slaat niet op een fittie tussen vrouwen onder elkaar. Want zij praat ook zo tegen een vrouw.
  zondag 21 juni 2026 @ 17:32:48 #53
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221110276
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Kan. Maar ze zei wel dat Valentijne op haar pik getrapt was. En dat heeft niemand verkeerd gehoord.
En dat je 'zo niet praat tegen een vrouw'! Slaat niet op een fittie tussen vrouwen onder elkaar. Want zij praat ook zo tegen een vrouw.
Bonnie weet drommels goed hoe de fork in de steel zit met relkut Valentijn en geeft even een "opvoedende tip" hoe je tegen vrouwen praat.. en Op je pik getrapt zijn is een algemene uitdrukking van beledigd zijn ( M/V)
  zondag 21 juni 2026 @ 18:00:46 #54
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221110482
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Ze zei tijdens het 'goedmaakgesprek' ook dat zij zelf nooit kreng of trut tegen een andere vrouw zou zeggen tijdens. Daar gaf ze ook gewoon toe dat ze Casper had gevraagd om erop af te stappen. De aanname dat Bonnie haar als man ziet vind ik -helemaal met enkel selectief quoten- te kort door de bocht.

We kunnen veel van Bonnie zeggen, maar denk dat ze mede door haar baan bij die parenclub wel wat gewend is en meer open-minded is dan menig FOK!ker.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zondag 21 juni 2026 @ 18:02:00 #55
3542 Gia
User under construction
pi_221110492
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:32 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Bonnie weet drommels goed hoe de fork in de steel zit met relkut Valentijn en geeft even een "opvoedende tip" hoe je tegen vrouwen praat.. en Op je pik getrapt zijn is een algemene uitdrukking van beledigd zijn ( M/V)
Zo kun je alles wat krom is wel recht lullen. Tegen iemand die van jongen naar meisje is omgebouwd zeg je dat niet.
Daarbij ben je zelf net zo erg met je Valentijn. Ze heet Valentijne.
  zondag 21 juni 2026 @ 18:08:03 #56
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221110544
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:02 schreef Gia het volgende:

[..]
Zo kun je alles wat krom is wel recht lullen. Tegen iemand die van jongen naar meisje is omgebouwd zeg je dat niet.
Het blijft in iedergeval een vervelende relkut die overduidelijk haar rol als overactend viswijf weer heeft teruggevonden in DB ;(
pi_221110594
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:02 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik zeg ook tegen iedereen "Ben je op je pik getrapt" je zoekt nu wel heel erg spijkers op laag water. Volgens mij boeit het niemand daar geen éne reet dat ze als jongetje is geboren. Wel dat ze een grote smoel heeft.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 21 juni 2026 @ 18:30:24 #58
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221110746
Nog even over dat gluiperdje MiniJordie met zijn hoogtevrees .."Effe genieten van het uitzicht.." briljant _O-

Waar liegt 'ie nog meer over? :P

zondag 21 juni 2026 @ 18:53:33 #59
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221110852
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze zei tijdens het 'goedmaakgesprek' ook dat zij zelf nooit kreng of trut tegen een andere vrouw zou zeggen tijdens. Daar gaf ze ook gewoon toe dat ze Casper had gevraagd om erop af te stappen. De aanname dat Bonnie haar als man ziet vind ik -helemaal met enkel selectief quoten- te kort door de bocht.

We kunnen veel van Bonnie zeggen, maar denk dat ze mede door haar baan bij die parenclub wel wat gewend is en meer open-minded is dan menig FOK!ker.
Dit ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221110860
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even over dat gluiperdje MiniJordie met zijn hoogtevrees .."Effe genieten van het uitzicht.." briljant _O-

Waar liegt 'ie nog meer over? :P

[ afbeelding ]
Denk niet dat hij liegt, zat met redelijk geknepen billen in de auto. Plus krijg je toch wel een soort van adrenaline kick als je het toch doet. En dan is van het uitzicht genieten best een beloning plus dat je rustig kan abseilen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 21 juni 2026 @ 18:57:42 #61
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221110873
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Denk niet dat hij liegt, zat met redelijk geknepen billen in de auto. Plus krijg je toch wel een soort van adrenaline kick als je het toch doet. En dan is van het uitzicht genieten best een beloning plus dat je rustig kan abseilen.
Nahh ik ken iemand met hoogtevrees persoonlijk... die gaat geen 5 meter hoog naar beneden kijken laat staan klimmen _O-
pi_221110933
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:57 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nahh ik ken iemand met hoogtevrees persoonlijk... die gaat geen 5 meter hoog naar beneden kijken laat staan klimmen _O-
Ik heb het zelf ook, maar ondanks dat wel op grote hoogtes geweest en van het uitzicht genoten. En zolang je tijdens de klim tegen de muur blijft kijken gaat dat zo te zien prima. Glazen liften is ook zoiets, gewoon voor je uit blijven kijken niet naar beneden.
  zondag 21 juni 2026 @ 19:10:18 #63
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221110959
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb het zelf ook, maar ondanks dat wel op grote hoogtes geweest en van het uitzicht genoten. En zolang je tijdens de klim tegen de muur blijft kijken gaat dat zo te zien prima. Glazen liften is ook zoiets, gewoon voor je uit blijven kijken niet naar beneden.
Jahh maar boven roepen Even van het uitzicht genieten is echt een hoor ... ;)
pi_221111019
Hij heeft wel branie in ieder geval. Andere deelnemers op het verkeerde been zetten. Goede tactiek.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221111030
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:10 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jahh maar boven roepen Even van het uitzicht genieten is echt een [ afbeelding ] hoor ... ;)
Ik snap het wel, je drukt op die knop en het is een ontlading, plus is van het uitzicht genieten wat anders dan naar beneden kijken. Op 13 hoog op een balkon staan is het ook genieten van het uitzicht maar over de rand naar beneden kijken is een ander uiterste.
pi_221111353
Valentijne is m'n hondje
pi_221114675
Helemaal team Bonny, wat doet die Valentijne überhaupt in de Vossenkamer?
Eten of kleding jatten? Hup wegwezen, je ligt in de tent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 22-06-2026 07:53:58 ]
pi_221114816
Ik snap het niet meer. Valentijne is overduidelijk geboren in het verkeerde lichaam en heeft zelfs de zeer ingrijpende operatie ondergaan. En toch vinden sommigen het gepast om haar Valentijn te noemen en 'hij' of 'hem'. Ongelooflijk. Dat zegt heel veel over sommigen in deze chat. Ik vind het overigens wel opvallend dat de moderators hier dat gewoon prima vinden. Daar heb ik geen woorden voor. Maar ja, we gaan gewoon verder
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 07:53:40 #69
388664 crew  Dotteke
pi_221115054
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 05:09 schreef dbgfan het volgende:
Ik snap het niet meer. Valentijne is overduidelijk geboren in het verkeerde lichaam en heeft zelfs de zeer ingrijpende operatie ondergaan. En toch vinden sommigen het gepast om haar Valentijn te noemen en 'hij' of 'hem'. Ongelooflijk. Dat zegt heel veel over sommigen in deze chat. Ik vind het overigens wel opvallend dat de moderators hier dat gewoon prima vinden. Daar heb ik geen woorden voor. Maar ja, we gaan gewoon verder
Zet gewoon een tr als je dat ziet, ik heb het al een paar keer verwijderd
Klagen over de moderatie kan gewoon in feedback en hoeft niet hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221115569
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zet gewoon een tr als je dat ziet, ik heb het al een paar keer verwijderd
Klagen over de moderatie kan gewoon in feedback en hoeft niet hier
Ik snap dat wel hoor, zelf had ik ook het idee dat er verder niks aan gedaan wordt. Verleden week al iemand daar op aangesproken, nu blijkt dat de volgende dag idd die post is aangepast maar dat ziet niemand natuurlijk. (een dag later lees je dat topic niet meer) Als er duidelijk gezegd wordt dat Valentijne als vrouw aangesproken dient te worden is dat voor iedereen duidelijk.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:01:46 #71
388664 crew  Dotteke
pi_221115572
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik snap dat wel hoor, zelf had ik ook het idee dat er verder niks aan gedaan wordt. Verleden week al iemand daar op aangesproken, nu blijkt dat de volgende dag idd die post is aangepast maar dat ziet niemand natuurlijk. (een dag later lees je dat topic niet meer) Als er duidelijk gezegd wordt dat Valentijne als vrouw aangesproken dient te worden is dat voor iedereen duidelijk.
Dat heb ik al eens gedaan en spreek de mensen in DM er ook over aan.
Maar ik zal even een modbreak doen dan leest iedereen dat
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:03:01 #72
388664 crew  Dotteke
pi_221115578
Valentijne is een vrouw, gelieve haar ook zo aan te spreken.
pi_221115585
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert .. Valentijne weet niet meer van ophouden blijkbaar.. iedereen krijgt nu een beurt nu :{

[ afbeelding ]
Beetje over the top inderdaad en vooral die grote bek van haar. Nergens voor nodig, kun je ook normaal over praten maar zij gaat meteen in de 4de versnelling. Beetje aso allemaal.
pi_221115588
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat heb ik al eens gedaan en spreek de mensen in DM er ook over aan.
Maar ik zal even een modbreak doen dan leest iedereen dat
Ok, ja iemand in dm aanspreken weet ook geen kip. Als het maar door blijft gaan is het denk ik wel handig om een modbreak te zetten.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 10:09:01 #75
184769 crew  Deisyy
pi_221115610
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Zet anders een tr wanneer je het ziet, dan kan Dotteke of wie dan ook het vlotter verwijderen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221115665
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:03 schreef ThijsTH het volgende:
Valentijne is m'n hondje
Toch beweert Valentijne zélf geen hond te zijn. :P
pi_221115673
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zet anders een tr wanneer je het ziet, dan kan Dotteke of wie dan ook het vlotter verwijderen.
Ja dat is wel beter idd, ik spreek de user er zelf op aan maar dat werkt meestal averechts :')
pi_221116026
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,8 Kijkcijfer: 634.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 12

Er is goed terug gekeken. De lineaire kijkcijfers bleven wat achter en vielen wat tegen maar het wordt weer aardig glad gestreken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221117314
Dat vond ik ook heel raar. Er werd net als bij Expeditie Robinson ook al gebeurd onder de opdracht die bewoners speelde quotjes afgespeeld en ze hun eigen klim becommentarieerde. Dat past totaal niet bij DB! https://lovereality.nl/ki(...)enoten-super-cringe/
Allemaal cabaretteketet!
pi_221117334
Vanavond een kansloze ruzie over een onderwerp wat door de febo in het verleden flink werd vermeden en zoveel mogelijk buiten beeld gehouden..de beruchte shagpotten! :B sjekkiedraai-gate is gelanceerd! :B
All those angels with their wings glued on.
  maandag 22 juni 2026 @ 13:14:01 #81
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221117346
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat vond ik ook heel raar. Er werd net als bij Expeditie Robinson ook al gebeurd onder de opdracht die bewoners speelde quotjes afgespeeld en ze hun eigen klim becommentarieerde. Dat past totaal niet bij DB! https://lovereality.nl/ki(...)enoten-super-cringe/
Net zo erg als in Bold&Beautiful de actrice glazig in de cam kijkt en haar gedachte babbelt.. maar goed, in DBG kletst de voice-over ook wat iedereen denkt te denken ;)
  maandag 22 juni 2026 @ 13:18:11 #82
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221117362
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Vanavond een kansloze ruzie over een onderwerp wat door de febo in het verleden flink werd vermeden en zoveel mogelijk buiten beeld gehouden..de beruchte shagpotten! :B sjekkiedraai-gate is gelanceerd! :B
Ahh ja de RookShaming, goed onderwerp voor een relletje.. weer die Valetijntje natuurlijk, altijd goed voor rottige oneliner op tijd :P
  maandag 22 juni 2026 @ 13:19:56 #83
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221117364
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:12 schreef MacDeMarco het volgende:
*O*

"Ik ben je hondje niet, je doet net of ik achterlijk ben"

Ja, goed verhaal; blaf dan ook niet steeds zo achterlijk :')
pi_221117635
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:14 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Net zo erg als in Bold&Beautiful de actrice glazig in de cam kijkt en haar gedachte babbelt.. maar goed, in DBG kletst de voice-over ook wat iedereen denkt te denken ;)
Voice Over vind ik tot daar aan toe mits het goed gebeurd want die kan ook een sfeertje neerzetten wat soms best grappig is maar af en toe ook slecht. Maar quotjes geven onder je opdracht past niet bij dit type RLS. Nu is het alleen bij locatie opdrachten, hopelijk krijgen we dat niet bij loods opdrachten.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 22 juni 2026 @ 14:08:41 #85
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221117658
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:03 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Voice Over vind ik tot daar aan toe mits het goed gebeurd want die kan ook een sfeertje neerzetten wat soms best grappig is maar af en toe ook slecht. Maar quotjes geven onder je opdracht past niet bij dit type RLS. Nu is het alleen bij locatie opdrachten, hopelijk krijgen we dat niet bij loods opdrachten.
Vult wel lekker de tijd, elke keer die kop nog apart in beeld met comment wat er fout ging en wat goed en of ze in d'r broek gepist heeft _O-
pi_221117758
Nee het is niet op beeld gelukkig, het is onder de opdracht.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 22 juni 2026 @ 14:16:03 #87
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_221117795
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:19 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
*O*

We hebben niet met elkaar geknikkerd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_221118114
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Verrek, nu je het zegt..
pi_221118120
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ze zit vol met belegen oneliners.
  maandag 22 juni 2026 @ 15:30:32 #90
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221118335
En de DiedertFlirtShow gaat maar door.. Mooie ogen, huid,rondingen, haar, billen, maakt niet uit wie er reageert als er maar minsten twéé dames bij ziten die het horen :P Die arme jongen staat al stijf maar wie o wie gaat de maat 45/46 krijgen _O-

Ik gok op Fatima.. Poekie is te gereserveert met vrindje thuis
pi_221118496
Ach jee, Milan blijkt 1 van die zeldzame mensen te zijn die niet tegen onrecht kan. Het is toch wat.
pi_221118544
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:19 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
*O*

Ik weet niet of ik het goed heb gehoord, maar het kwam op mij over alsof de tabakspotten moeten worden gedeeld, terwijl ik dacht dat iedere roker z'n eigen pot had in de loods. Volgens mij had jij (of iemand anders) ooit een screen gemaakt van de open la in de keuken met alle potten?
pi_221118549
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:53 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Ze zit vol met belegen oneliners.
Ik denk dat wij bingo kunnen spelen met al haar herhaaldelijke uitspraken. :Y
  maandag 22 juni 2026 @ 16:29:40 #94
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221118629
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:16 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik het goed heb gehoord, maar het kwam op mij over alsof de tabakspotten moeten worden gedeeld, terwijl ik dacht dat iedere roker z'n eigen pot had in de loods. Volgens mij had jij (of iemand anders) ooit een screen gemaakt van de open la in de keuken met alle potten?
Ja heb daar ook wel een screen van gemaakt ja, maar hoe het precies zit geen idee.

We gaan het zien vanavond (of morgen want weer een 22:00 aflevering }:| )
  maandag 22 juni 2026 @ 17:13:51 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221119141
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:29 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja heb daar ook wel een screen van gemaakt ja, maar hoe het precies zit geen idee.

We gaan het zien vanavond (of morgen want weer een 22:00 aflevering }:| )
Alle kliphangertjes geven al aan dat aan morgen kijken niet veel verloren gaat ;)
  maandag 22 juni 2026 @ 17:24:56 #96
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221119207
Geile Diedert.. gaat toch voor De Faat :P

John Welten Cookiecartoons
pi_221120576
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ze heeft wel wat oneliners inderdaad waar je na een of twee keer wel klaar mee bent.
En ik heb zelf ook wel n hekel aan mensen die daar mee komen want dat is ook zo’n onvermogen om zo te reageren als iemand iets tegen je zegt wat je niet zint. Daar kan je ook duidelijk een “gewoon” antwoord op geven want dit biedt weinig ruimte. Ze is een stokert want dat deed ze al in allerlei sociale media kanalen voordat ze weer terug kwam.

[ Bericht 0% gewijzigd door schetterklep op 22-06-2026 19:57:36 ]
you tokkie to me?
pi_221121997
:Y)
pi_221122228
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
:Y)
We moeten nog wachten :)
you tokkie to me?
pi_221122282
quote: