Oh god jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je absoluut geen druk en/of verplichting op leggen.
Maar ik denk dat enkele users nog wel een afbeeldingen kunnen waarderen in het Ecuador - Curaçao topic!
Je hebt een aardige collectie vriend!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook aanwezig in de collectie. Dragonball ook allemaal maar die wil ik verkopen
Wtfquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:47 schreef Solotovski het volgende:
2 uur wachten tot volgende wedstrijd gvd kutzooi
Dan kan een hoodie opzich wel als er wind staat. Maar zou de capuchon afzettenquote:
In dat geval niet maar mijn interesse is gewekt. Verder deel ik je passie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Toevallig wel. Heb soms ook buien dat ik veel lees op Wikipedia en zo steeds verder doorklik. En überhaupt wel interesse in geschiedenis eigenlijk.
Sowieso interesseert veel omtrent WOII me wel, en dan niet de 13 in de dozijn verhaaltjes die iedereen kent.
Ken je het paper genaamd "Working towards the Führer? Gaat over hoe Hitler de boel runde, en waar oa ook de Entlösung uit voortkwam. Staat niet op Wikipedia vermoed ik.
Mijn vrouw denkt daar anders overquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hebt een aardige collectie vriend!
Je krijgt wel een leuk plaatje vooraf om de tijd te doden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:47 schreef Solotovski het volgende:
Ziedend!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:47 schreef Solotovski het volgende:
Nu maak je er wel een verplichting van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Je krijgt wel een leuk plaatje vooraf om de tijd te doden.
Ik blijf lekker liggen tot de kinderen ontbijt op bed komen brengenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Over 6 uur staat de ontbijtwedstrijd op het programma. Dat is nog wel prima te doen.
ze leveren pas in 2027 toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:50 schreef GertKuyt het volgende:
Ik heb zojuist een mail ontvangen dat ik de Steam Controller mag bestellen!
https://moodle2.units.it/(...)/1/IAN%20KERSHAW.pdfquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In dat geval niet maar mijn interesse is gewekt. Verder deel ik je passie.
Ik ga uitslapen, mijn vaderdag rommel in ontvangst nemen en wegwezenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik blijf lekker liggen tot de kinderen ontbijt op bed komen brengen
Niet meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jaaaa genot. Ken je het verhaal achter die tekenfilm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |