Ken je die serie Robin of Sherwood?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Beestenbos was veel heftiger. Moest ook van tv af, te heftig. Alle dieren gaan gewoon dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh vet was dat en janken dat ie dood ging.What can change the nature of a man?
Het zegt mij ook echt helemaal nietsquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hele Beestenbos zegt mij helemaal niks.
Vast een regionale tekenfilm serie?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hele Beestenbos zegt mij helemaal niks.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ken je die serie Robin of Sherwood?Hebben we ook staan ouwe reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh vet was dat en janken dat ie dood ging.
Ik heb pas 2 series voor de hoofdprijs verkocht. Eigenlijk spijt van maarja;
Are you afraid of the dark & Goosebumps
Die wil zo vroeg mogelijk thuis zijn, eerst probeerde hij al de hydration break te negeren.quote:
Nee werd in heel Europa uitgezonden. Gaat om dat mensen de natuur verwoesten en wat daar de gevolgen van zijn. Prachtige tekenfilm, ook erg grappig trouwensquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vast een regionale tekenfilm serie?
Paling weer opgerold?quote:
Ik heb die gewoon gekeken ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee werd in heel Europa uitgezonden. Gaat om dat mensen de natuur verwoesten en wat daar de gevolgen van zijn. Prachtige tekenfilm, ook erg grappig trouwens
Heb de originele TMNT pas aangekocht. 250 afleveringen ofzo genotquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Sterker nog, 9 v/d 10 series die genoemd worden zeggen me helemaal niets.
Ik ben opgegroeid met Cow & Chicken en TMNT (ik had wél smaak)
Ik dacht dat je het zou negeren?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Dolfgodquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:41 schreef Felagund het volgende:
Alfred J. Kwak was ook altijd zo zielig.
Die Kraai was wel grappigquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:41 schreef Felagund het volgende:
Met Henkgodquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:41 schreef Felagund het volgende:
Is dat zo iets als Ren & Stimpy?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:40 schreef GGMM het volgende:
Die gast ernaast met dikke trui met capuchon opquote:
@capuchon_jongenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die gast ernaast met dikke trui met capuchon op
Helemaal gek
do the marioquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
Zelda tekenfilmserie
Super Mario Bros show met echte acteurs afgewisseld met een tekenfilm genot
Niets tegen capuchons hequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die gast ernaast met dikke trui met capuchon op
Helemaal gek
Heeft Duitsland op 1-0-winst. Die kan er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
Is die ene fluitketel er nog die alles 1-1 voorspelt
Wel godnondeju zeg
23 graden danquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
We spelen in canada het is daar geen 30 graden
Ik wil je absoluut geen druk en/of verplichting op leggen.quote:
23quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
We spelen in canada het is daar geen 30 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |