Niet Watership Down?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zieligste tekenfilm is natuurlijk; Beestenbos is boos. Verschrikkelijk wan ellende
Dit is ongezond.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sla deze hydratie break even over.
Nee Beestenbos was veel heftiger. Moest ook van tv af, te heftig. Alle dieren gaan gewoon dood.quote:
Wtf. Nooit geweten. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
David sterft samen met Lisa en worden bomen
Is al voorbij hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:37 schreef leolinedance het volgende:
Ik pak een nieuw biertje tijdens de hydration break.
David de rechter is nooit verschenen op dvd. Beflikkeringquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat was een zeer pijnlijk moment in mijn jeugd.
Swift kwam ook niet meer terug toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
David sterft samen met Lisa en worden bomen
Dat snap ik, ja. Wie verzint zoiets.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat was een zeer pijnlijk moment in mijn jeugd.
Was van de BBC. Kwam op kindernet. Was heftige shit, wel prachtig gemaakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hele Beestenbos zegt mij helemaal niks.
Nee die naaide eruit daagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Swift kwam ook niet meer terug toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |