Die gast ernaast met dikke trui met capuchon opquote:
@capuchon_jongenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die gast ernaast met dikke trui met capuchon op
Helemaal gek
do the marioquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
Zelda tekenfilmserie
Super Mario Bros show met echte acteurs afgewisseld met een tekenfilm genot
Niets tegen capuchons hequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die gast ernaast met dikke trui met capuchon op
Helemaal gek
Heeft Duitsland op 1-0-winst. Die kan er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
Is die ene fluitketel er nog die alles 1-1 voorspelt
Wel godnondeju zeg
23 graden danquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
We spelen in canada het is daar geen 30 graden
Ik wil je absoluut geen druk en/of verplichting op leggen.quote:
23quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
We spelen in canada het is daar geen 30 graden
Oh god jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je absoluut geen druk en/of verplichting op leggen.
Maar ik denk dat enkele users nog wel een afbeeldingen kunnen waarderen in het Ecuador - Curaçao topic!
Je hebt een aardige collectie vriend!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook aanwezig in de collectie. Dragonball ook allemaal maar die wil ik verkopen
Wtfquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:47 schreef Solotovski het volgende:
2 uur wachten tot volgende wedstrijd gvd kutzooi
Dan kan een hoodie opzich wel als er wind staat. Maar zou de capuchon afzettenquote:
In dat geval niet maar mijn interesse is gewekt. Verder deel ik je passie.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:28 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Toevallig wel. Heb soms ook buien dat ik veel lees op Wikipedia en zo steeds verder doorklik. En überhaupt wel interesse in geschiedenis eigenlijk.
Sowieso interesseert veel omtrent WOII me wel, en dan niet de 13 in de dozijn verhaaltjes die iedereen kent.
Ken je het paper genaamd "Working towards the Führer? Gaat over hoe Hitler de boel runde, en waar oa ook de Entlösung uit voortkwam. Staat niet op Wikipedia vermoed ik.
Mijn vrouw denkt daar anders overquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hebt een aardige collectie vriend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |