Kans dat ze raak schieten zal om en nabij 10% zijn denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:50 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ftm.nl/artike(...)ampaign=MaaikeSchoon
Gefeliciteerd! Een hele opluchting denk ik?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:07 schreef ludovico het volgende:
Appartement verkocht, tenminste, de getekende koopovereenkomst ligt op te drogen.
Juist! Duurde ffkes... Was al bezig met verhuizen, de nieuwe woning is bijna af.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:10 schreef blomke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Een hele opluchting denk ik?
Succes ermee, ben donders benieuwd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:18 schreef ludovico het volgende:
Was al bezig met verhuizen, de nieuwe woning is bijna af.
Misschien in oktober de keuken erin en echt een beetje richting af.quote:
Lijkt me dat ze beter met jou of met je verkopend makelaar kunnen praten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:42 schreef HiZ het volgende:
Ik heb in twee weken twee kijkers gehad. Maar die zeiden wel allebei dat ze met een hypotheekadviseur gingen praten. Is dat gunstig of maakt het niets uit?
"Ooit" zegt niet zoveel...quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:00 schreef blessed19 het volgende:
Appartement hier in de flat stond voor 246k. Binnen 2 weken verkocht. 60m², 1 slaapkamer.
Gekkenwerk.
Ik betaalde ooit 105ķ voor hetzelfde.
"Hier in de flat"= centrum Amsterdam?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 00:00 schreef blessed19 het volgende:
Appartement hier in de flat stond voor 246k.
Dat denk je toch niet echt he? Zelfs hier in het dorp zou dat een koopje zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:58 schreef blomke het volgende:
[..]
"Hier in de flat"= centrum Amsterdam?
Grapjurk. Zelfs in een gehucht als Assen heb je 2 ton nodig voor een klein appartement.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag. Het begrip "hier" zegt niets, maar de locatie is prijsbepalend.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat denk je toch niet echt he? Zelfs hier in het dorp zou dat een koopje zijn
HHW: da's weer het andere uiterste.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)plein-16-a/43292502/
Assen danquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:28 schreef blomke het volgende:
[..]
HHW: da's weer het andere uiterste.
Sorry, vergeet niet de rook van Amsterdam is dan al lang verdwenen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heeft tenminste een fatsoenlijk energielabel, die in Heerhugowaard heeft F
Die door mij gepost... Zat geen sociale huur bij. Ook nooit geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:33 schreef Elan het volgende:
Dat zien er uit als ex sociale huurwoninkjes waarmee de markt overspoeld word. Als dat straks is opgedroogd blijft er niks betaalbaars over.
Die in Heerhugowaard idemquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:44 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Die door mij gepost... Zat geen sociale huur bij. Ook nooit geweest.
Ik blijf liever nog anoniem met naw gegevens, maar het is iig richting het oostenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:58 schreef blomke het volgende:
[..]
En ik mag niks denken in de tussentijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:39 schreef blomke het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze beter met jou of met je verkopend makelaar kunnen praten.
Ah ja dan is het niet zo bijzonder. Als je nu 33 jaar geleden had gezegd, dan was het vrij beroerd. Sinds toen zijn de huizenprijzen met bijna 530% gestegen. De afgelopen tien jaar gemiddeld met ongeveer 22500 per jaar.quote:
Dat ligt er maar net aan. Als het een jaren 60 flat is met VvE van 300 euro per maand vanwege hoog onderhoud , erfpacht en stadsverwarming dan vind ik 260k nog steeds heel veel geld ongeacht de locatie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat denk je toch niet echt he? Zelfs hier in het dorp zou dat een koopje zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |