Toen kwamen ze nog weleens door de defensielijnen van de tegenstander heen.quote:
Dat was ook wel wat makkelijker op de fiets, terwijl de ander moest lopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen kwamen ze nog weleens door de defensielijnen van de tegenstander heen.
Die goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen kwamen ze nog weleens door de defensielijnen van de tegenstander heen.
Wij zeiden het nog tegen elkaar, zal wel weer zo’n vies laat doelpunt worden.quote:
Jij verwachtte altijd al dat Curacao een punt ging pakken?quote:Op zondag 21 juni 2026 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met de uitslagen van vannacht weer 4 plekken gestegen naar plek 12.![]()
*Graait pouletje uit de prullenbak.
Ik had 1-1, bij die wedstrijd.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij verwachtte altijd al dat Curacao een punt ging pakken?
Ik wel, ik had ook 1-1quote:Op zondag 21 juni 2026 08:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij verwachtte altijd al dat Curacao een punt ging pakken?
quote:Op zondag 21 juni 2026 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe was de Pride?quote:
Gelukkig voor jou is dit WK een eindeloze geschiedenis, dus nog genoeg kansen!quote:Op zondag 21 juni 2026 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn naar een dragfeestje gegaan en het was erg gezelligquote:
Wees gerust. Vanavond ligt die gewoon weer in de prullenbak.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2026 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees gerust. Vanavond ligt die gewoon weer in de prullenbak.
In december zijn we inderdaad nog steeds bezig.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is dit WK een eindeloze geschiedenis, dus nog genoeg kansen!
Paradise?quote:Op zondag 21 juni 2026 14:10 schreef H_T het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om wat Burnout te spelen
quote:Op zondag 21 juni 2026 15:12 schreef Arizona het volgende:
We waren net op bezoek bij mijn schoonvader en ik werd onpasselijk van de warmte daar in huis![]()
Ik was helemaal duizelig en heb nu lichte hoofdpijn![]()
Zelf vond hij het wel prima.
Balenquote:Op zondag 21 juni 2026 15:12 schreef Arizona het volgende:
We waren net op bezoek bij mijn schoonvader en ik werd onpasselijk van de warmte daar in huis![]()
Ik was helemaal duizelig en heb nu lichte hoofdpijn![]()
Zelf vond hij het wel prima.
Nee, Revenge dit keerquote:
Die heb ik op Xbox gespeeld ja. Leuke game.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, Revenge dit keerDie heb ik een stuk minder gespeeld dan Paradise en heeft dus meer nieuwigheden voor mij
Apart dat ze dan een speler minder voorin hebben als ze er achterin eentje meer hebben.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:09 schreef usagi414 het volgende:
¡Vamos, España!
'
Maar Saudi-Arabië heeft een extra man in de verdediging en dan één minder in de aanval, aldus de commentator.
Zoveel verstand van voetbal heb ik ook weer niet. Maar dit lijkt mij toch vrij duidelijk.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apart dat ze dan een speler minder voorin hebben als ze er achterin eentje meer hebben.
Andorra gaat jaloers zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:15 schreef Strani het volgende:
Heel Spanje gaat nu los na deze historische goal. Eerst al heel knap een punt behaald in de eerste wedstrijd, en nu zelfs een doelpunt!
Al die Spaanse goals maken mij ook ziedend.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te koken.
(maar dat ga ik wel doen)
Ik heb het al op. Ik moet alleen nog afwassen.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te koken.
(maar dat ga ik wel doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |