Mwah. Als je moet kiezen tussen een misschien niet fitte nieuwe speler en niet fitte ervaren speler, vind ik de keuze nog wel logisch. Met name dan omdat je die derde spits ook nog wel gaat nodig hebben. Smit had ik bijvoorbeeld nog wel meegenomen i.p.v. de zevende controleur (al had dat al Frimpong moeten zijn. De 24e veldspeler gaat toch (vrijwel zeker) niet spelen, dus goed om ervaring op te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je had Emegha nog, die was ook lang geblesseerd maar volgens mij wel weer fit. Kan toch moeilijk minder geweest zijn dan deze Memphis.
Sindsdien is hij wel twee keer zo breed geworden. En uiteraard wel gegroeid als voetballer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
En Memphis tijdens de eerste periode van Koeman was wel echt geweldig. Was toen wel de beste speler. Wat ook wel zijn Lyon periode was.
Die is inderdaad wel wat teveel in de sportschool met de gewichten aan de weer geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sindsdien is hij wel twee keer zo breed geworden. En uiteraard wel gegroeid als voetballer.
Maar je moet wel echt topfit zijn, anders kom je op dit niveau niet mee, zelfs niet tegen “mindere” landen.
Ik denk Anne de Jong.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk voor de verandering eens bij de Hollander, maar wie is deze verslaggever eigenlijk?
Dat klinkt als iemand die net een PR op de 1500 meter heeft gereden in Thialf. Maar mij niet bekend in elk geval.quote:
Ja, of Valente had ook nog gekund. We gaan het zien. Misschien gaat Memphis ergens nog wel van nut zijn. Hij is bv. wel goed in penalties.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Als je moet kiezen tussen een misschien niet fitte nieuwe speler en niet fitte ervaren speler, vind ik de keuze nog wel logisch. Met name dan omdat je die derde spits ook nog wel gaat nodig hebben. Smit had ik bijvoorbeeld nog wel meegenomen i.p.v. de zevende controleur (al had dat al Frimpong moeten zijn. De 24e veldspeler gaat toch (vrijwel zeker) niet spelen, dus goed om ervaring op te doen.
Mij ook niet. Maar die naam hoorde ik eerder dit toernooi noemen, dus die zal het dan wel zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als iemand die net een PR op de 1500 meter heeft gereden in Thialf. Maar mij niet bekend in elk geval.
Ah die naam heb je ook nog ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jan Vincent van Zuiden is de commentator volgens de nos site.
Jan of Vincent?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een nieuw talent dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zeer geschikt voor het geven commentaar op tv.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog een nieuw talent dan.
Dit is hem
[ afbeelding ]
Nou ja, Kees Jansma had ook ooit nog wel haar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeer geschikt voor het geven commentaar op tv.
Dat was snel verdwenen door al dat chloor in dat zwembad.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, Kees Jansma had ook ooit nog wel haar.
Dit was een voorbereidende actie door de Gakpo van dienst en ingetikt door de Ivoriaanse Malen.quote:
Gesponsord door?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:29 schreef Arizona het volgende:
Ik had een dubbele hydratation break: ik heb gedoucht en ik heb daarna face mist opgespoten
Nee, die schoot tegen de keeperquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was een voorbereidende actie door de Gakpo van dienst en ingetikt door de Ivoriaanse Malen.
De Dille & Kamille Deventer hydration break rolt niet zo makkelijk van de tong.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
De douche door Lush en de Face mist door Dille & Kamille Deventer!
Is @Strani weer bezig met ageren tegen Catalaanse onafhankelijkheidquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:33 schreef AgnesGru het volgende:
Zit iemand hier een hele politieke discussie te voeren onder de voetbal🙄
Ja!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is @:Strani weer bezig met ageren tegen Catalaanse onafhankelijkheid
Psssst Wout Weghorst er zitten mensen voetbal te kijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:33 schreef AgnesGru het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:33 schreef AgnesGru het volgende:
We hebben nog zo gezegd dat die na het WK weer zijn gang mocht gaan, maar nee hoorquote:
Dat was wel mooi jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Overigens is WimLex wel een echte trolkoning![]()
“Misschien was het de klinkende overwinning van Oranje, maar koning Willem-Alexander nam na afloop van de WK-wedstrijd Nederland-Zweden geen blad voor de mond. Hij vertelde over zijn gesprek met FIFA-baas Gianni Infantino tijdens het duel. „Ik heb misschien een paar suggesties gedaan voor de vredesprijs de komende jaren”, grapte de koning.”
Hij is een beetje eigenwijs he?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben nog zo gezegd dat die na het WK weer zijn gang mocht gaan, maar nee hoor
Die juicht nog om het doelpunt van Virgil.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:44 schreef Arizona het volgende:
Hier klinkt nu ook vuurwerk! Van iemand wiens TV nog verder achterloopy dan de mijne denk ik
Voor zulke dingen kan je eens uitzoeken of je via DVB-T kan kijken. Pluk je in elk geval de NPO gratis uit de luchtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:20 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben geen kabeltv meer, dan loop je dus gruwelijk achter met dit soort dingen.
Is met aftellen met oud & nieuw ook zo stom.
En met dodenherdenking
Graagquote:
Ik ga eens op onderzoek uit, dank voor de tip!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor zulke dingen kan je eens uitzoeken of je via DVB-T kan kijken. Pluk je in elk geval de NPO gratis uit de lucht
Da's dan weer lollig aan het hebben van een koning: die kan zulke acties makenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Overigens is WimLex wel een echte trolkoning![]()
“Misschien was het de klinkende overwinning van Oranje, maar koning Willem-Alexander nam na afloop van de WK-wedstrijd Nederland-Zweden geen blad voor de mond. Hij vertelde over zijn gesprek met FIFA-baas Gianni Infantino tijdens het duel. „Ik heb misschien een paar suggesties gedaan voor de vredesprijs de komende jaren”, grapte de koning.”
Mijn huidige tv had er niets extra's voor nodigquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga eens op onderzoek uit, dank voor de tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |