Ik heb hem nog niet gezien.quote:
Nou ja, je moet ook oefenen hoe het is met 10 man te spelen, en dit is een goede wedstrijd ervoor.quote:
Niemand heeft hem nog gezien! Zelfs de Zweden niet!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien.
Een assistquote:
Zonder zijn assist was dit nooit mogelijk geweest!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Met dank aan de briljante invalbeurt van Memphis
Gezelligquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Momo het volgende:
Toeters en muziek in de wijk. De vogels beginnen er ook maar mee te zingen
Met toeters en bellen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:51 schreef Momo het volgende:
Toeters en muziek in de wijk. De vogels beginnen er ook maar mee te zingen
Dat scheelt wel ja. Dat wordt lekker later terugkijken en veel doorspoelenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:55 schreef Arizona het volgende:
Ik hoeft lekker niet op te blijven voor Nederland-Tunesie.
De poulefase is wel gespeeld
Tegen Tunesië rust geven en meer tijd om te herstellen tot de volgende ronde.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze nieuwbakken held meteen gewond op het strijdtoneel
Hopelijk valt het mee.
Memphis in de basis danquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Redefine het volgende:
Summerville heeft al een gele kaart. Die kun je beter een de kant houden tegen Tunesië. Dus die heeft tijd om te herstellen. Idem voor Van de Ven.
Malen lijkt mij.quote:
Het mooiste shirt van Nederland aller tijden (die van 88) is objectief gezien ook heel lelijk...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:58 schreef Arizona het volgende:
Echt he, zijn die lelijke tenues door Carlo Colucci gemaakt ofzo. Gruwelijk.
Die hebben dan weer die retro lelijkheid, dus dan kan het. Dit gaat nooit retro worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het mooiste shirt van Nederland aller tijden (die van 88) is objectief gezien ook heel lelijk...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:07 schreef blackswangreen het volgende:
En Brobbey is dus de oplossing. Als hij nu ook al gaat scoren...
Hij heeft al twee keer vaker op een WK gescoord dan Van Basten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:07 schreef blackswangreen het volgende:
En Brobbey is dus de oplossing. Als hij nu ook al gaat scoren...
Nederland-Zweden is ook wel een topvisite natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:20 schreef Redefine het volgende:
Nederland heeft zijn affichekaartje afgegeven aldus de interviewer bij de Jong.
Nou ja één lepelaar maakt nog geen zomer he.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland-Zweden is ook wel een topvisite natuurlijk.
Als je er nu één ziet, durf ik te stellen dat de zomer niet ver weg meer is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja één lepelaar maakt nog geen zomer he.
Hooguit als je er tien in de hand hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je er nu één ziet, durf ik te stellen dat de zomer niet ver weg meer is.
Moet je niet lepelaartje lepelaartje liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hooguit als je er tien in de hand hebt.
Alleen voor de mensen die met een zilveren lepelaar in de mond geboren zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moet je niet lepelaartje lepelaartje liggen.
Feitelijk wel waar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Memphis was vandaag beter dan tegen Japan.
#Koemanteksten
Ja mooi he, en Frenkie corrigeert hem meteen. Slimme gozer is dat. Toekomstig topcoach.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:20 schreef Redefine het volgende:
Nederland heeft zijn affichekaartje afgegeven aldus de interviewer bij de Jong.
Ik heb toevallig een stukje van Memphis in Brazilië gekeken, omdat er zoveel te doen was of hij meeging of niet, en daar ging het spel ook volledig langs hem heen. Echt onbegrijpelijk dat hij is meegenomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Memphis was vandaag beter dan tegen Japan.
#Koemanteksten
Eens, Memphis is als die fit is alsnog een toegevoegde waarde voor de huidige selectie (je hebt ook niks beters), maar een niet topfitte Memphis is volkomen nutteloos.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een stukje van Memphis in Brazilië gekeken, omdat er zoveel te doen was of hij meeging of niet, en daar ging het spel ook volledig langs hem heen. Echt onbegrijpelijk dat hij is meegenomen.
En dan ben ik niet eens zo'n Memphis-hater. Maar op dit moment is hij totaal uit vorm.
Memphis in Braziliëquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een stukje van Memphis in Brazilië gekeken, omdat er zoveel te doen was of hij meeging of niet, en daar ging het spel ook volledig langs hem heen. Echt onbegrijpelijk dat hij is meegenomen.
En dan ben ik niet eens zo'n Memphis-hater. Maar op dit moment is hij totaal uit vorm.
Toen die nog heel snel was.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Memphis in Brazilië
Bekijk deze YouTube-video
Je had Emegha nog, die was ook lang geblesseerd maar volgens mij wel weer fit. Kan toch moeilijk minder geweest zijn dan deze Memphis.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens, Memphis is als die fit is alsnog een toegevoegde waarde voor de huidige selectie (je hebt ook niks beters), maar een niet topfitte Memphis is volkomen nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |