ZIe net dat ze het bij temu ook hebben een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:27 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
6 × ¤196,33 = ¤1.177,98, laat maarmaar bedankt voor het meedenken
2 ramen: 136,5 cm breed × 136,5 cm hoogquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe net dat ze het bij temu ook hebben een stuk goedkoper
Een schaduwdoek heb je met een beetje huisvlijt zo in elkaar geknutseld.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
2 ramen: 136,5 cm breed × 136,5 cm hoog
4 ramen: 136,5 cm breed × 163,5 cm hoog
1 balkondeur: 59 cm breed × 148,5 cm hoog
ik heb best veel nodig voor alle ramen ook. helemaal kut
boven in een flatgebouw, tis geen zeilschip.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een schaduwdoek heb je met een beetje huisvlijt zo in elkaar geknutseld.
Niet bij mij denk ik..krijg wel zo een buitjequote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die grap konden wij gelukkig ook maken. Dat de overledene het pas heet gaat krijgen. En dat ik door hem niet op vakantie ging. Maar liever natuurlijk wel, dan was ie er nog. Het leven kan hard zijn.
Goed, komende nacht dus wellicht weer nachtelijk onweer?! Hoop het
Ik heb zowaar overal Horgaas in mijn kozijnen geplakt, werkt super goed! Ben zo blij, snap niet waarom ik dat niet eerder heb gedaanquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:45 schreef cherrycoke het volgende:
fijn altijd met die onweersbuien dat ik helemaal lek word geprikt door de tyfus muggen
Hoe verder van het westen af klopt dat vandaag zeker wel!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pure ellende dit weer. Zelfs de bijen hebben het zwaar
Hier vandaag 34.1 gemetenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:14 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Hoe verder van het westen af klopt dat vandaag zeker wel!Maar aankomende dagen zal men ook in het vaak koelere westen eraan moeten geloven.
![]()
Dit heb ik ook. Ik heb het liefst geen airco, tenzij. In de avond voor het slapen vind ik het wel ok.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
Ik blijf sws beetje haat/liefde verhouding met airco houden.
Zonder heb je t op gegeven moment te warm, maar met krijg ik vaak na verloop van tijd koude voeten en knieën en dat gaat me dan ook irriteren
43% nu, maar liever met zulke hitte wel lager. Is lange tijd boven de 50 geweest vandaag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zooo pfew en dat met die hoge luchtvochtigheid
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:47 schreef Nattekat het volgende:
Een zonnescherm heeft hier een extreem verschil gemaakt. Misschien nog meer dan de airco. Maar die airco doet er nog wel een heel fijn schepje bovenop, en het samenspel maakt het bij mij zelfs op de meest verschrikkelijke dagen leefbaar.
Dit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zonwering wordt enorm onderschat ja.
Jullie krijgen tenminste bewolking:quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:14 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Hoe verder van het westen af klopt dat vandaag zeker wel!Maar aankomende dagen zal men ook in het vaak koelere westen eraan moeten geloven.
![]()
Wij hadden de airco vannacht aan en ik sliep met bedsokken omdat ik koude voeten hadquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
Ik blijf sws beetje haat/liefde verhouding met airco houden.
Zonder heb je t op gegeven moment te warm, maar met krijg ik vaak na verloop van tijd koude voeten en knieën en dat gaat me dan ook irriteren
Wait,whut? Je hebt je airco 24/7 aan en verbruikt alsnog een totaal, incl al je andere apparatuur van 8 kWh per dag??quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:30 schreef Twieki het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Ik snap dat het niet voor iedereen mogelijk is, maar ik heb een woningbreed zonnescherm op het zuiden met een uitval van 2,5 meter. De single-split airco doet de rest.
Geen last van hitte binnen. Het is al sinds donderdagochtend 20,5 tot 21 graden stabiel binnen met een luchtvochtigheid van rond de 45%. De airco staat dan wel 24/7 aan nu, maar ook dat kost helemaal niet zoveel als mensen denken. Tenzij je een achterlijk duur abonnement hebt. Ik betaal 23 eurocent per KwH, en verbruik deze dagen maximaal 8 KwH (met vriezer, koelkast, e.d.) per dag. Nou joepie, 2 euro om 't koel te hebben in huis. Comfort kost ook wat.
Gewoon voor zorgen dat je buitenmuur in de schaduw hangt. Gordijnen dicht doen heeft geen zin. En een airco heeft ook geen zin als je 'open' ramen op 't zuiden hebt.
WKN / Hittegolfquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:40 schreef Arcee het volgende:
De mogelijke landelijke hittegolf van juni 2026.
29.6 18-06-2026
33.4 19-06-2026
28.4 20-06-2026
Max. temperaturen De Bilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |