abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221111603
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Als alle ouders dit doen.
Hij is toch niet leerplichtig? Pas vanaf de vijf.
pi_221111609
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:03 schreef kilon het volgende:
Buienradar (Meteoblue) is als enige ook zo extreem. Daar zeggen ze dat het in Hilversum donderdag 37 graden wordt, de andere modellen zitten tussen 32 en 34 graden. Het is dus maar net welke app je gebruikt.
Daar lijkt het inderdaad op. Hier staat ook 37 en 38 graden in de kaarten.
Maar ik heb morgen een afspraak verzet omdat er donderdagavond stond bij maandag dat het 35 graden zou worden. Nu we dichterbij komen is dat ook paar graden minder geworden. Dus ik gok en hoop vooral dat dat eind van de week ook gaat gebeuren.

En ja, ik vind het ook lastig om te weten welke je app je nu moet gebruiken.
De een zegt A de ander zegt B. En dan hebben we het nog niet over die social media weermannen die ook allemaal wat anders zeggen of wat aandikken (ok, niet allemaal ... maar welke dat niet doet is dan wel de vraag)
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 20:35:19 #278
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221111612
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:22 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Jep overwegen we serieus. Vanavond knoop doorhakken. Op school hebben ze wel gelukkig airco, dus daarvoor hoeft het niet.

Of naar Rügen, willen we ook nog heen een keer.
Niet om je te trollen want dat denk jij nogal snel... Maar serieus, why?

Je bent als we het moeten geloven een aardig rijke tata, met een airco in iedere kamer en ook nog eens muurkoeling én koelvesten... Je bent echt zwaar beschermd in je gehele huis tegen hitte en nog moeten we medelijden met je hebben.

En je moestuin argument valt nu ook weg want als je 'm peert naar koelere oorden om de hitte te ontvluchten dan ben je sws niet meer bij je moestuin in de buurt.

Financieel is het, als je idd het zo breed hebt, geen enkel probleem voor jou om je airco's dus 24/7 op 19 graden te laten loeien. Dus alleen overdag buiten heb je een "probleem" als je buiten komt maar dat kan je omzeilen door tijdelijk je activiteiten naar de avond te verplaatsen als de zon onder gaat en de ergste hittebron weg is.

🤷🏻‍♂️ Haat me maar, maar ik volg deze paniek reactie om te vluchten echt niet.
pi_221111620
quote:

[..]
Jep overwegen we serieus. Vanavond knoop doorhakken. Op school hebben ze wel gelukkig airco, dus daarvoor hoeft het niet.

Kunnen jullie zomaar weg blijven van julie werk?
En de kids thuis houden van school?

Als het kan is het geen verkeerde week om weg te gaan :)
pi_221111622
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hij is toch niet leerplichtig? Pas vanaf de vijf.
Je zoontje zit net op school…
De vakantie begint bijna….
Ik vind het zo arrogant en decadent. :D
Groetjes van iemand die jaren in het onderwijs heeft gezeten. :+ Al dat gesjoemel met vrij nemen. Leer je kind gewoon een schema te volgen.
Je bent maanden op reis geweest recent nog.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 20:38:42 #281
284411 crew  heywoodu
pi_221111632
Laten we elkaars opvoedmethodes niet kapot gaan maken, het is al veel te warm zonder gezeik.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:39:55 #282
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221111644
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:37 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Kunnen jullie zomaar weg blijven van julie werk?
En de kids thuis houden van school?

Als het kan is het geen verkeerde week om weg te gaan :)
Werkt niet. Geld is al binnen. Goed voor mekaar, dat wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 21 juni 2026 @ 20:41:16 #283
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221111657
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Het is nog vroeg natuurlijk, maar het lijkt toch wel potentie te hebben om de meest intense hittegolf te worden die we hier gehad hebben, ook echt nog nul komma nul verkoeling ergens in zicht :{
Voorheen gingen de nachten nog wel eens naar 12-14 graden. Dan kan de boel wel open. Komende 2 nachten hier in het oosten nog 14-16, maar daarna ist klaar en voornamelijk 20-22.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221111660
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Niet om je te trollen want dat denk jij nogal snel... Maar serieus, why?

Je bent als we het moeten geloven een aardig rijke tata, met een airco in iedere kamer en ook nog eens muurkoeling én koelvesten... Je bent echt zwaar beschermd in je gehele huis tegen hitte en nog moeten we medelijden met je hebben.

En je moestuin argument valt nu ook weg want als je 'm peert naar koelere oorden om de hitte te ontvluchten dan ben je sws niet meer bij je moestuin in de buurt.

Financieel is het, als je idd het zo breed hebt, geen enkel probleem voor jou om je airco's dus 24/7 op 19 graden te laten loeien. Dus alleen overdag buiten heb je een "probleem" als je buiten komt maar dat kan je omzeilen door tijdelijk je activiteiten naar de avond te verplaatsen als de zon onder gaat en de ergste hittebron weg is.

🤷🏻‍♂️ Haat me maar, maar ik volg deze drama reactie echt niet.
Huis is constant 20.5 graden nu, dat is het probleem niet. Ik word gewoon gillend gek als ik niet/amper naar buiten kan. Leuk dat het huis koel is, maar daarmee heb ik nog niet mijn rust. De kleine overigens evenmin, die stuitert zowat door het dak als we hem binnenhouden.

Moestuin doe ik nu vooral in de ochtend wat klein onderhoud aan en wat planning. Zijn er een aantal die in deze periode veel fanatieker zijn. Ook als we straks in de zomervakantie vijf weken weg zijn, dan ben ik er helemaal niet bij.
Ik ben de herfst-, winter- en voorjaarsman, ook daar.

Alleen heb ik altijd gezegd dat ik me netjes aan de schoolvakanties zou gaan houden. :P
pi_221111670
quote:

[..]

Zit in de bergen; Triglav NP in Slovenie. Niet te harden hier en de luchtvochtigheid is ook hoog. Komende dagen ook allemaal 30+
pi_221111672
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je zoontje zit net op school…
De vakantie begint bijna….
Ik vind het zo arrogant en decadent. :D
Groetjes van iemand die jaren in het onderwijs heeft gezeten. :+ Al dat gesjoemel met vrij nemen. Leer je kind gewoon een schema te volgen.
Je bent maanden op reis geweest recent nog.
Dat is ook mijn overweging om niet te gaan dus.

Misschien kan ik er beter zelf even tussenuit :P
pi_221111686
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:42 schreef Irrem het volgende:

[..]
Zit in de bergen; Triglav NP in Slovenie. Niet te harden hier en de luchtvochtigheid is ook hoog. Komende dagen ook allemaal 30+
Dat wordt de berg op dan :+
Prachtige omgeving wel. Geniet ervan, ondanks het weer. ^O^
pi_221111692
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:39 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Werkt niet. Geld is al binnen. Goed voor mekaar, dat wel
Gefeliciteerd Geschiedkundige.
Als je op jonge leefitjd, gok ik als je zoon vijf jaar is, al mag en rentenieren.
Dan heb je het goed gedaan. Tenzij je de miljoenen binnen zijn gewaaid met de staatsloterij ;)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 20:47:17 #289
284411 crew  heywoodu
pi_221111709
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Voorheen gingen de nachten nog wel eens naar 12-14 graden. Dan kan de boel wel open. Komende 2 nachten hier in het oosten nog 14-16, maar daarna ist klaar en voornamelijk 20-22.
Ja, dan is er gewoon geen ontkomen meer aan, zeker als je geen airco hebt. Hoewel ik het binnen wel red verder, maar ik kom in principe geen stap buiten als het niet écht moet - helaas woensdag 20wekenecho, gelukkig nog in de ochtend...

Blij dat ik een vriendin heb die het minder erg vindt om nu boodschappen te doen, anders zou ik kaal brood eten :D
pi_221111753
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:43 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat wordt de berg op dan :+
Prachtige omgeving wel. Geniet ervan, ondanks het weer. ^O^
Schitterend hier inderdaad, de bergen bekijk ik wel van beneden. Wij verblijven zoveel als mogelijk in de buurt van de rivier 😎
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 20:53:25 #291
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221111757
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Huis is constant 20.5 graden nu, dat is het probleem niet. Ik word gewoon gillend gek als ik niet/amper naar buiten kan. Leuk dat het huis koel is, maar daarmee heb ik nog niet mijn rust. De kleine overigens evenmin, die stuitert zowat door het dak als we hem binnenhouden.

Moestuin doe ik nu vooral in de ochtend wat klein onderhoud aan en wat planning. Zijn er een aantal die in deze periode veel fanatieker zijn. Ook als we straks in de zomervakantie vijf weken weg zijn, dan ben ik er helemaal niet bij.
Ik ben de herfst-, winter- en voorjaarsman, ook daar.

Alleen heb ik altijd gezegd dat ik me netjes aan de schoolvakanties zou gaan houden. :P
Oke, nouja dan zou ik idd eerder een enkel ticket berg boeken, kan je lekker de hele dag buiten wandelen en ff je koele lucht fix halen.

Moet je wel flink hoog gaan zitten geloof ik nu want ook in berggebieden kan de hitte aardig doordringen nu.
pi_221111776
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:53 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Oke, nouja dan zou ik idd eerder een enkel ticket berg boeken, kan je lekker de hele dag buiten wandelen en ff je koele lucht fix halen.

Moet je wel flink hoog gaan zitten geloof ik nu want ook in berggebieden kan de hitte aardig doordringen nu.
Paar daagjes vrijwillerswerk bovenop de Zugspitze. Graadje of 12, perfect :+
pi_221111797
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:53 schreef Irrem het volgende:

[..]
Schitterend hier inderdaad, de bergen bekijk ik wel van beneden. Wij verblijven zoveel als mogelijk in de buurt van de rivier 😎
Soça, mooi man :)
pi_221111895
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Gefeliciteerd Geschiedkundige.
Als je op jonge leefitjd, gok ik als je zoon vijf jaar is, al mag en rentenieren.
Dan heb je het goed gedaan. Tenzij je de miljoenen binnen zijn gewaaid met de staatsloterij ;)
35 nu, kind is 4 trouwens. Sinds paar jaar niet meer nodig. Combinatie van ondernemen (hele zooi verkocht) en met grotendeels dat geld de beurs op en wat geluk met beleggen (aandelen en crypto).

Nu alleen passief nog wat staan op de beurs, zodat de inflatie ons niet inhaalt. Geen gekke dingen meer.
pi_221111913
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, dan is er gewoon geen ontkomen meer aan, zeker als je geen airco hebt. Hoewel ik het binnen wel red verder, maar ik kom in principe geen stap buiten als het niet écht moet - helaas woensdag 20wekenecho, gelukkig nog in de ochtend...

Blij dat ik een vriendin heb die het minder erg vindt om nu boodschappen te doen, anders zou ik kaal brood eten :D
Anders videobellen. Die echo kun je ook digitaal wel zien. :P

Congrats trouwens, wist het niet.
pi_221111917
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Daarom kan je er maar beter van genieten ;)

Voor je het weet is het weer herfst en koud ;)
Ik kan me de laatste koude herfst niet echt meer herinneren.
pi_221111955
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:31 schreef heywoodu het volgende:
Het is nog vroeg natuurlijk, maar het lijkt toch wel potentie te hebben om de meest intense hittegolf te worden die we hier gehad hebben, ook echt nog nul komma nul verkoeling ergens in zicht :{
Ik heb dan echt behoefte aan een groot datacenter met straalmotorpijpen vlakbij.

Said no one ever.
pi_221111999
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik kan me de laatste koude herfst niet echt meer herinneren.
Koud is natuurlijk relatief. Zou je moeten meten aan de historische data.

@MissHobje vindt iets frisjes, terwijl ik al druipend van het zweet over de straat ploeter richting huis.
pi_221112022
Weinig verandering in de nieuwe pluim. Blijven best wat leden voor een mogelijke 40er opteren. Vanaf maandag 29 juni lijkt de weg omlaag iets in te zetten.
pi_221112056
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hier komt het al dagen niet onder de 20 eigenlijk. Dat is wel echt bagger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')