Nee het is een koopappartement, split-unit mag niet van de VVE (tot een aantal jaar terug in ieder geval niet, maar denk niet dat ze daar op teruggekomen zijn inmiddels. Is al genoeg gezeik met de VVE op dit moment).quote:Op zondag 21 juni 2026 19:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klote zeg. Is zeker een huurhuis, dus een split-unit is geen optie?
Zou ik ook doen. Je moet 's middags immers nog de tuin snoeien en een stoep leggen met dat godenweertjequote:Op zondag 21 juni 2026 20:00 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik geef vrijdag een training op een locatie waar geen verkoeling is en waar het in de ochtend, bij lagere temperaturen, al 35+ wordt
Ik denk dat ik twee waaiers ga meenemen en het zo kort mogelijk ga houden
Oh ja, de VVE. Zo mogelijk nog erger... kansloze mensen zitten daarin vaak die een sport maken van machtsspelletjes.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee het is een koopappartement, split-unit mag niet van de VVE (tot een aantal jaar terug in ieder geval niet, maar denk niet dat ze daar op teruggekomen zijn inmiddels. Is al genoeg gezeik met de VVE op dit moment).
LOL neen..tussen 25 en 30 ben ik actief, daarna ga ik in Poolboy-modusquote:Op zondag 21 juni 2026 20:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Je moet 's middags immers nog de tuin snoeien en een stoep leggen met dat godenweertje
Ja moet even kijken of dat geschikt is voor het soort raam.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh ja, de VVE. Zo mogelijk nog erger... kansloze mensen zitten daarin vaak die een sport maken van machtsspelletjes.
Of even kijken naar het vermogen van de mobiele. Wellicht heb je gewoon een verse nodig met groter koelvermogen. Je hebt toch van die dingen die je bij het raam kunt monteren?
37 graden in Hilversum, dan verworden bij tot as hier manquote:Op zondag 21 juni 2026 20:03 schreef kilon het volgende:
Buienradar (Meteoblue) is als enige ook zo extreem. Daar zeggen ze dat het in Hilversum donderdag 37 graden wordt, de andere modellen zitten tussen 32 en 34 graden. Het is dus maar net welke app je gebruikt.
Buienradar durf ik al niet eens meer te bekijken, maar al zelfs KNMI meerdere dagen ver boven de 30 zit dan kan je er wel vanuit gaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:03 schreef kilon het volgende:
Buienradar (Meteoblue) is als enige ook zo extreem. Daar zeggen ze dat het in Hilversum donderdag 37 graden wordt, de andere modellen zitten tussen 32 en 34 graden. Het is dus maar net welke app je gebruikt.
En dan gaat je lichaam in de verwarmingsmodus en krijg je het alleen maar warmer als je eronder uit komtquote:Op zondag 21 juni 2026 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Jongens, als je het binnen drie seconden echt koud wilt hebben ga je onder een koude douche staan.
Bij mij werkt dat niet zo.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En dan gaat je lichaam in de verwarmingsmodus en krijg je het alleen maar warmer als je eronder uit komt
Ik heb een grote kamer, dus een mobiele airco heeft niet voldoende capaciteit en slang, veel watt en lawaai, volgens reviewsquote:Op zondag 21 juni 2026 19:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Hier hadden ze dat eerst ook niet, na een investering wel
Is een mobiele airco niks voor je? Dat je in ieder geval een ruimte wat aangenamer maakt?
Weekje de bergen inquote:Op zondag 21 juni 2026 19:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik overweeg om de kleine thuis te houden en gewoon een weekje naar koelere oorden te gaan. Hij is 4 jaar, dus het mag nog..
Hier hetzelfde, wordt 38 voorspelt voor vrijdag.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik raak echt in paniek want het gaat hier in huis 35 graden worden (was toen ook met die walgelijke hitterecords in 2018 en 2019). Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik zit al naar hotels te kijken.
Jep overwegen we serieus. Vanavond knoop doorhakken. Op school hebben ze wel gelukkig airco, dus daarvoor hoeft het niet.quote:
Als alle ouders dit doen.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep overwegen we serieus. Vanavond knoop doorhakken. Op school hebben ze wel gelukkig airco, dus daarvoor hoeft het niet.
Of naar Rügen, willen we ook nog heen een keer.
Dit.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En dan gaat je lichaam in de verwarmingsmodus en krijg je het alleen maar warmer als je eronder uit komt
Zolang het nog kan en mag is dat ideaal. Meeste kinderen zijn dan net te oud, dus die mag je niet zomaar een week van school halen. Vriend van mij deed hetzelfde. Ging 4-6 weken rondreizen.quote:
De zomervakantie staat bijna voor de deur. Maar ieder zijn ding.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zolang het nog kan en mag is dat ideaal. Meeste kinderen zijn dan net te oud, dus die mag je niet zomaar een week van school halen. Vriend van mij deed hetzelfde. Ging 4-6 weken rondreizen.
Ja we krijgen er mega hete week nog even te doen.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is nog relatief ver weg voor een prognose, maar mn weer-app heeft 36 graden staan voor 26 juni. Hoop dat de prognose er ver naast zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |