SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Die grap konden wij gelukkig ook maken. Dat de overledene het pas heet gaat krijgenquote:
Je flesje wijn gister nog gekocht?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Zo kinderfeestje in Full F*#@:ing Swing!
Beach House playlist erop.
De High Tea zit erop (Met ijskoude ice tea natuurlijk, je wil die koters niet over de klink jagen met hete thee) en nu zit het allemaal in het zwembad en kan ik ff een kwartiertje lekker in de zon zitten
Ik heb de meisjes de keuze gegeven voor de volgende activiteit zometeen: Knutselen of een Hot Pepper Challenge
Jazeker, 6 stuksquote:
Lekker met de airco aan chillen vandaagquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
Lekker met de airco aan gamen overdag. Spaanse zomer in optima forma
als je binnen zit met je airco op 19 graden dan wel ja,quote:
Ik woon boven in de flat, hij moet aan anders worden de nachten 30-35 graden. dan ga ik dood.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:37 schreef DutchBlend het volgende:
Aub geen onweer meer. Het verkoelt toch niet en dan moeten de mobiele airco's weer uit anders komt er regen naar binnen. Bvd
Precies. Met onweer krijg je gebroken en onrustige nachten. Telkens ramen open en dicht en airco aan en uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik woon boven in de flat, hij moet aan anders worden de nachten 30-35 graden. dan ga ik dood.
Ik zit boven in de flat, als het eindelijk begint af te koelen komt de zon alweer tevoorschijn, als het buiten 30 is is het bij mij binnen ook 30, als het snachts om 05:00 19 graden is buiten is het bij mij binnen nogsteeds 29 graden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:41 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Precies. Met onweer krijg je gebroken en onrustige nachten. Telkens ramen open en dicht en airco aan en uit.
Dit is zonder airco of met airco?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik zit boven in de flat, als het eindelijk begint af te koelen komt de zon alweer tevoorschijn, als het buiten 30 is is het bij mij binnen ook 30, als het snachts om 05:00 19 graden is buiten is het bij mij binnen nogsteeds 29 graden.
Het enige wat ik nu kan denken is dat dat ene weekend begin juli eindelijk eens mooi weer heeft.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die voor mijn omgeving dan (van buienradar.nl):
[ afbeelding ]
Godverdomme! Dat wordt afzien...
Dat heb ik ook bij mij in de flat... ik zit dan weliswaar niet bovenin maar ook geen airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik zit boven in de flat, als het eindelijk begint af te koelen komt de zon alweer tevoorschijn, als het buiten 30 is is het bij mij binnen ook 30, als het snachts om 05:00 19 graden is buiten is het bij mij binnen nogsteeds 29 graden.
ik moet de airco op de slaapkamer aanzetten en alles hermetisch afsluiten anders is het gewoon niet slapen, flat is uit 1970 alles is gemaakt op warmte vasthouden in de winter.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:43 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Dit is zonder airco of met airco?
Ik snap t, maar die temperaturen die je noemde, ik neem aan dat dat in ruimtes zonder airco is? Dus 29c tegen de ochtend.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik moet de airco op de slaapkamer aanzetten en alles hermetisch afsluiten anders is het gewoon niet slapen, flat is uit 1970 alles is gemaakt op warmte vasthouden in de winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |